We zijn begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sterk is ie wel..maar nog ffe wachten denk.
    over een jaar of twintig kan ik met hem mee naar de sportschool en dan drukt ie waarschijnlijk meer dan mij haha..

Comment

dan doe je toch zeker wel al aan rolstoel fitness ??

Who's the Chef

Comment

als ie 14 / 15 is gewichten geven das de perfecte leeftijd om te gaan beginne

Comment

kan ik mooi z n manager worden als ie op de olympia staat..

Comment

@Cur hier staat nog het een en ander over chlomid en zijn voordelen.
            Link
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (king36 @ Jul. 08 2005,11:04)]kan ik mooi z n manager worden als ie op de olympia staat..  
              hurcules 2 op komst

Who's the Chef

Comment

schijfjes onder m n tepels zijn een stuk minder geworden nu..het is nog een beetje gevoelig..niet veel meer.
                zal ik stoppen met de nolva of gewoon doorgaan tot mijn nakuur..zit een beetje in de twijfel..

Comment

Als het nog gevoelig is zou ik doorgaan, maar op een zo laag mogelijke dosis. 10 mg. bijv. Komt het alsnog terug, danvoer je dosis weer op. Stoppen gaat problemen geven, verwacht ik.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

oke..ik zit nu nog steeds op de twintig mg..ga hem verlagen naar de tien mg..en dan kijken maar weer..

Comment

• idd .....als je stopt komt het op een rap tempo terug heb ik ook gemekrt gewoon zo een laag dosis mogelijk tm nakuren doen.zit niets anders op

Comment

• de zes weken zitten erop..zit de hele week al op de gewonnen zeven kilo..het aankomen stagneert een beetje..in de laatste twee weken eigenlijk maar ruim een kilo aangekomen.
                        maar in de spiegel ziet het er goed en vol en droog uit,dus ben ik tevreden..hoop toch nog wel die drie kilo te pakken in de laatste vier weken..eten,eten en nog s eten.
                        de kracht is goed..neemt ook nog steeds toe,dus ook dat is lekker.
                        de gyno blijft hetzelfde..klein maar nog wel een beetje gevoelig..zit nu op de 10 mg en hou het zo tot aan de nakuur..
                        ik denk wel dat ik vanaf week 10 tot week 13 de winstrol ga gebruiken,en dan wel 40 mg per dag..kijken of dat nog wat doet..we gaan lekker door zo..greetzzzz

Comment

• Gaat toch perfect bro,

Gewoon doorgaan en dan zal je misschien nog 2 kg pakken. Zie het zo als je het naturel had gedaan was je nu misschien net 2kg aangekomen. Dus 5 tot 7 kg extra is altijd meegenomen, hou de moed erin dan komt het altijd goed

mzzl

p.s. Liever droge spieren, dan vette / vocht spieren toch?
                          !Use my shit and feel the power!

Comment

• Succes met je laatste weken!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

• hallo bodypeople..deze week een beetje mindere week qua training..ben maar drie keer naar de gym geweest,ivm drukte niet zoveel kunnen trainen..eten ook wat minder de laatste dagen..maar ik pak hem nu weer op door goed te gaan eten en zometeen flink te gaan trainen..gewicht is ondanks de mindere week toch al op de acht kilo..het gekke is dat als je wat minder eet en slechter traint toch nog aankomt en nog steeds een hele goede pomp..nog twee weken ffe knallen,dan de winnie en dan de nakuur..voor de rest voel ik me helemaal top..de hartelijke groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X