We zijn begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zo daar ben ik weer s..ffe een kleine update na een paar weken afwezig te zijn..
    gaat eigenlijk we goed met me,ben nu bijna een maand na mijn nakuur en t trainen gaat nog wel lekeer.
    mijn gewicht na de nakuur was negen kilo winst,wel oke dus.
    nu een paar weken later heb ik er nog zeven over..dit wil ik natuurlijk wel vasthouden..heb iets minder pomp in de spieren maar dat moet je maar accepteren na een kuur.
    voor de rest train ik nu om de dag en houd ik mijn voeding zo schoon mogelijk..weeg nu dus rond de 97 kilo en zit op de 3000 calorieen per dag..
    dit wil ik zo vasthouden tot de winter en dan weer een iets zwaardere kuur erin..
    de groeten body mensen.

Comment

• Mooi resultaat hoor, nu inderdaad die 7kg vasthouden!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Klinkt niet verkeerd en resultaat is zeker netjes als je het vast weet te houden.

Comment

• En een hele goede attitude! Succes met het behoud van je gewonnen kilo's.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Klinkt goed hoor,King.

Comment

• netjes hoor heb je geen dip?

Who's the Chef

Comment

• Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Sep. 29 2005,08:30)]netjes hoor heb je geen dip?
                ZĂ©ker wel! Wil je 'm lenen?

Comment

Citaat[/b] (been @ Sep. 29 2005,08:30)]netjes hoor heb je geen dip?
                  dat valt me reuze mee die dip..iets minder kracht en pomp maar daar kan ik mme leven..merk natuurlijk wel t verschil met het gevoel in de kuur als na de kuur..denk toch dat t in je hoofd zit dat als jeje wat minder voelt een beetje depri kan gaan worden..maar als je t accepteerd dat je wat minder bent dan maar..ik blijf gewoon hard trainen en een goede nachtrust doet ook wonderen..ik zit wel goed in de eiwitten,die houd ik toch wat hoger..tussen de 200 en 250 gram perdag..voor de rest gaat het wel lekker..weinig dip dus..greets

Comment

• vorige week even mijn bloed laten afnemen en laten testen op suiker,cholestrol en de leverfuncties..
                    suiker was goed,cholestrol was goed(4.3 als ik t goed gelezen heb..
                    alleen de leverfuncties waren toch wat verstoord..bij een van de functies heb je normaal rond de 40 nog wat en ik had rond de 85..verstoord dus..
                    nou heb ik een hele goede top doktor die altijd tegen mij zegt dat ik beter niet meer moet kuren,maar als ik dan toch weer kuur kan ik gelukkig altijd erna mijn bloed laten testen..dat is dan wel weer zo lekker..
                    nou vertelde hij mij wel dat als ik weer ga kuren beter geen orals meer te nemen..als je dan toch perse kuurt dan injecteren(belast minder de lever.
                    maar jua dan heb je altijd nog de nakuur en zei hij dat je dat helemaal moet laten..nou ja ik ben weer wat wijzer geworden en doe mijn volgende kuur pas weer over een maand of vier..
                    en dan maar geen orals maar injecteren met een frontload..
                    ik heb nog 6 kilo over van de gewonnen 10 kilo en train lekker drie keer per week en eet nog steeds goed..een stuk moeilijker allemaal maar wel oke..greetz.

Comment

• Nakuur helemaal laten?
                      Vraag eens om een onderbouwing de volgende keer dat je er bent..

Hopen dat je die 6kg vasthoudt!

Greets...

Comment

• ben benieuwd wat ie daar op zal zeggen
                        Who's the Chef

Comment

• Geen idee ik weet alleen maar redenen om het wel te doen. De enige zou kunnen zijn dat het je lever weer wat belast maar als je er iets als mariadistel bijpakt komt ook dat wel goed

Greets...

Comment

• Nolvadex belast de lever niet tot nauwelijks. Clomid echter wel.

Comment

Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Okt. 12 2005,19:43)]Nolvadex belast de lever niet tot nauwelijks. Clomid echter wel.
                              wist ik niet. bedankt!

Comment

• ik vond het dus ook een beetje raar ja wat betreft de nakuur laten..maar hij zal wel de clomid bedoelen..uiteindelijk bedoelt hij dat je de lever zo min mogelijk zou moeten belasten..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X