Toch weer anders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toch weer anders

Heb me maar weer eens bedacht. Na een lange tijd time off is het toch maar weer eens tijd voor een kuurtje. Uiteraard wil ik mijn mede bb'ers hun mening weten over het volgende:

1tm10 500mg test enanthate
    1tm4 600mg tren enanthate
    5tm8 400mg tren enanthate
    7tm13 50mg winstrol tabs ED

En dan nakuren met nolva en chlomid
    Tijdens kuur proviron.

Doel 130kg bij 7% vet maar of dat met deze kuur gaat lukken?

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Wat zijn je stats nu?
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

106 kg bij 15% vet.

Comment

Doelstelling is mooi maar onhaalbaar gok ik?
        Vind het erg zwaar voor je lever deze kuur..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben het met Cur eens: te zwaar voor je lever, alsook voor je nieren. Tren is funest voor je nieren.

Je doelstelling is een grapje, neem ik aan, want een snel rekensommetje leert, dat je dan 29 kilo pure spiermassa moet aankomen in deze kuur... Dat gaat natuurlijk niet lukken.

Test als basis lijkt mij prima op 500 mg.
          Als je voor de eerste maal tren gebruikt, zou ik liever voor de korte ester gaan. Je weet tenslotte nooit hoe je erop reageert.

Als je wilt cutten en ook oud wil worden... zou je aan het volgende kuurtje kunnen denken (ik geef slechts een idee):

-week 1 t/m 10 test
          -week 1 t/m 10 primobolan
          -week 7 t/m 12 anavar.

Da's een totaal andere insteek, maar wel een relatief 'veilige' kuur.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (banaan @ Jun. 11 2005,18:14)]106 kg bij 15% vet.
            Lol das mijn streven binnen korte tijd.
            Ik ben nu 105 met ong 18-19% dus moet haalbaar zijn op korte termijn(de winnie helpt mee)
            Nog 1 vraag hoe lang ben je daarbij ik +-1.80cm
            En o ja mag ik je zakgeld.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Is voor mij de tweede keer tren. Ik dacht dat tren alleen slecht was voor je nieren althans dat denken ze. Daar zijn nog geen bewijzen voor toch?

@adhd lengte is 1,87

Comment

Bewijzen weet ik niet maar je leest het overal.

Vind de kuur van Mr. Symmtery wel een mooie...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja je leest het wel maar je leest over de andere spullen ook de ergste verhalen. Kuur van sym is ook een mooie kuur maar kan me herrineren dat veel mensen hier primo afraden omdat het niks doet.

En anavar en winstrol zal elkaar niet veel maken kwa resultaten denk ik.

Comment

Of doe gewoon mijn cuttingskuurtje..

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

En die is niet slecht voor je lever    

Dit is nog een stukje wat ik gevonden heb:
                      Trenbolone is een steroïde die het voordeel bezit dat het geen tegengesteld metabolisme ondergaat, het wordt niet beïnvloed door

aromatase of 5α-reductase, en het heeft een erg potente binding aan de androgene receptor. Het heeft een kort halfleven, zo’n dag of twee, en moet dus vaak worden geïnjecteerd. Vijftig milligram per dag is een goede dosering voor iemand in zijn eerste kuur, of iemand die minder dan 10 kilo boven zijn natuurlijk limiet is, terwijl 100 mg/dag geschikt is voor een meer gevorderde bodybuilder die al iets meer boven zijn natuurlijke limiet is gegroeid. Met deze dosering gaan we er vanuit dat Trenbolone het enigste gebruikte middel is. Er is eigenlijk ook geen enkele noodzaak om het met iets anders te stacken– met misschien Testosteron als enigste uitzondering– als je toch beslist wilt stacken, kan de dosis Trenbolone, verhoudingsgewijs met de toevoer van het gestackte steroïde, worden verminderd.

Er is geen bewijs in de wetenschappelijke literatuur te vinden, nog in de praktijk, dat Trenbolone Acetaat een “speciale rol”vervult bij het verbranden van vet. Eerder is het een uitermate potente AAS, die ongeveer drie keer zo sterk en effectief is (milligram per milligram) als Testosteron esters. Dit geldt echter alleen voor de injectabele steroïden, om goede resultaten te verkrijgen uit niet-AR-gerelateerde mechanismes, zou het gestackt moeten worden met een oraal steroïde zoals Dianabol (methandrostenolone) of Oxybolone (oxymetholone).

Er ging al zeer lang het gerucht dat Trenbolone “zwaar voor de nieren” zou zijn, ik heb hiervoor in de wetenschappelijke literatuur geen enkel bewijs van niergiftigheid van Trenbolone kunnen vinden. Ik ken veel gebruikers, die zonder problemen, doses van 50-100 mg/dag namen. Ik denk dat deze claims gemaakt zijn door atleten die enorme hoeveelheden steroïden tot zich namen, waarom de schuld speciaal werd gelegd bij Trenbolone ( om precies te zijn Parabolan, niet Trenbolone Acetaat) , is onduidelijk.

Het is eveneens onduidelijk waarom gebruik van Trenbolone zou resulteren in een verhoogde agressie, hoger dan bij gebruik van Testosteron. Dit is een mythe. De verhoogde tendens tot agressie– wat niet hetzelfde is als een agressieve daad– is gemiddeld en volledig controleerbaar, als het al optreedt.

Comment

Tja, wat moet je met zo'n stukje tekst? Dat is gewoon het naar de mond praten van gebruikers. "Het is niet slecht voor je, want er zijn geen bewijzen". Meer dan 6 aspirientjes per dag is al slecht voor je, zo is het gewoon. Tren is funest voor je nieren en libido. Het aromatiseert niet, maar zorgt wel voor gyno bij een aantal gebruikers. 100% heeft z'n bovenverdieping 'verbouwd' als gevolg van die klote-tren.

Kijk, de tendens in de bodybuildingwereld is: als het te krijgen is, dan gebruiken we het. Dat de planken van GS vol liggen met tren wil niet zeggen dat het niet gevaarlijk is. De grondstoffen zijn goed verkrijgbaar en het scheikundig proces is wellicht niet zo moeilijk.

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ok dat tren niet de minst vriendelijke is voor je systeem dat weet ik. Ik vind het alleen raar dat als er om een cut kuurtje gevraagd wordt er altijd tren bij zit. Zat eerst te denken aan primo ipv tren maar dit lijkt imo weinig te doen.

Comment

Mooi kuurtje banaan ...maar idd niet echt een lichte zoals je eerst van plan was!! Ik vindt het voorbeeld van Mr Sym. ook wel een mooie

-week 1 t/m 10 test
                            -week 1 t/m 10 primobolan
                            -week 7 t/m 12 anavar.(zou ik vervangen door winstrol)

Ga je toch voor jouw kuur zou ik de trenbolone op 400mg max houden en maar 6 weken doen. en winstrol ook maar 6  i.p.v. 7 weken. Dus:

-1 t/m 10 500mg test enanthate
                            -1 t/m 6  400mg tren enanthate
                            -7 t/m 12 50mg winstrol tabs ED
                            -13 t/m 16 clomid +nolvadex

Greetz Rik
                            They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                            Don't stimulate....Annihilate!!!
                            Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Ben het met Rick eens alleen denk ik dat tren ook wel 8 weken kan hoor.

Ieder zn mening...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X