2e kuurvoorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De verhouding test/tren zou ik zetten op 5/4.
    Waarbij ik de testosteron niet zo hoog zou zetten en mede de tren ook niet.
    Je gaat het voor het eerst gebruiken (tren) dus zou ik de stack nemen op 500 test en 400 tren.
    Waarom?
    Je schrijft zelf 250 tren, waarvan ik zeg tren is sterk maar wel goed gedoseerd. Op 250 zal je het niet zo hard merken terwijl een 400 zonder enig probleem gebruikt word, dit samen met 500 test is n goede stack.
    Ook om te leren met de tren om te gaan en welke sides je er bij ondervind.. Hoeft niet maar is heel goed mogelijk.
    Zeker weten dat je daar op gaat als de brandweer.
    De sides van tren zijn bij 400mg vrij mild buiten wat zweten om..
    Hoger dan 600mg tren is weer een ander verhaal...

Bij deze stack kun je weer wel heel goed een Masteron zetten om de omvorming van de test enigzins te ontlopen en daarmee de test naar een hoger level zet.

Maar laat eens die kickstart tabs eruit, en zie wat het dan doet.

Je nakuur kan gewoon uit Nolvadex bestaan. Maar dan ook niet op idiote hoogte's, start hem maar op 30mg voor 1 week en zet hem 2 weken op 20mg/pd... Klaar.

Je vorige kuur was ff anders kerel, dit slaat er heus wel in. Het is veel sterker dan die je eerst had.

Comment

Dankjewel! Ik wilde liever toch al niet meer met tabs kuren dus dan gooi ik die er uit. Het aantal mg/ml is iets anders dan gebruikelijk bij deze test en tren, namelijk test 300 mg/ml en tren 250 mg/ml. Als ik dan van allebei 1,5ml pak is het Test 450 pw en tren 375 pw. Lijkt me prima dan?
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

dat kan ook prima en je kan volgende kuur weer 2 om 2 ml doen
        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
          dat kan ook prima en je kan volgende kuur weer 2 om 2 ml doen
          Yep, net wat ik wil zeggen.
          Vaak en ik wil niet zeggen altijd, kun je het zo wel n beetje bekijken. De producten worden vaak al zo berekend per ml in de vials dat je kunt zeggen van de 1 zoveel ml en van de andere ook.
          Het ene merk is wat hoger gedoseerd dan het andere, maar als je vast houd aan de merken die je kiest kun je het vaak zo wel lezen. 1/1-1,5/1,5-2/2ml's...
          Het steekt ook niet zozeer op n 50mg per zetting E als het andere product ook anders is gedoseerd.
          En zo is het vaak met de ampullen ook.

Heb je n vial met 300mg/ml ga je natuurlijk niet zitten pielen met 0,1ml zo het kleine streepje op de 5ml spuit is. Maar pak je gewoon halve of hele ml's.
          Dat doe je met de originele ampullen ook niet, n beetje eruit... Wat doe je dan met de rest van de ampul? Zonde van goed spul!

Dus zet je zo mogelijk hele ml's. Zolang je niet achterlijk hoog in de dosis gaat zal je van 0,3ml echt niets krijgen daar het hogere gedoseerde 300mg/ml is zal het bij 0,3ml- 90mg zijn, waarvan je ook nog de ester mag aftrekken. Wat blijft er over?
          Dan zit je +- per week 60mg abuis (te hoog).... Dit is minder vervelend dan het varieren ervan door die kutsteepjes te moeten tellen en dat gaat geheid mis.. Hetgeen resulteert in meer schommelingen die je eigenlijk niet wil.

Maar daar het medicijnen betreft mag ik en/of wie dan ook nooit rekenen in ml's, het is een medicijn en dat blijf je rekenen in gewicht en dus mcg of mg.

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
            Dankjewel! Ik wilde liever toch al niet meer met tabs kuren dus dan gooi ik die er uit. Het aantal mg/ml is iets anders dan gebruikelijk bij deze test en tren, namelijk test 300 mg/ml en tren 250 mg/ml. Als ik dan van allebei 1,5ml pak is het Test 450 pw en tren 375 pw. Lijkt me prima dan?
            Sorry, ik ging er even aan voorbij....
            Snap niet eens waarom, maar het is wel zo haahahaha.

Als je nu eens makkelijker gaat doen?
            Zowel voor jezelf als voor je vials...
            Je wilt nu van beide 1,5ml per week gaan zetten....
            Je gaat aan een enanthaat voor je tren en test, waarvan je weet dat je 2x per week moet zetten voor de bloedwaarden.
            Dus ga jij 3/4 oftewel 3kwart ml zetten van beide middelen per keer?
            Nee joh, zoals ik al zei kan het veel makkelijker.

Je zet gewoon 2x per week van beide stoffen 1ml.
            Dus je trekt per keer 1ml test en 1ml tren op in 1 spuit en zet dat 2x per week.
            Dat wil zeggen dat je dan 600mg test en 500mg tren binnen krijgt per week... Best te doen!
            Zoals ik al zei het steekt niet zozeer op n 3/10 of n halve ml.
            Het gaat mij meer om het totaal plaatje.... En het werkt n stuk makkelijker.
            Ook het 2x per week de helft van de tren zetten scheelt bij velen aan bijwerkingen.

Comment

Ben wel een beetje huiverig voor eerste keer tren direct op 500mg. Ook omdat het merk goed bekend staat en niet als ondergedoseerd.

Ik had echter nog niet gedacht aan het 2x per week zetten en dan word het inderdaad kutten met die streepjes, beter halve en hele ml's zetten inderdaad. Als ik de dosering iets lager wil leggen eventueel nog een idee om elke 5 dagen te injecteren? Dan kom je ook netto iets lager uit in dosering en zet je toch iets vaker dan wekelijks.

Comment

morgen even naar de huisarts en proberen via de huisarts bloed te laten prikken. Zeker als ik dit vaker wil controleren (pre kuur - in kuur - na kuur) en vaker ga kuren word het een duur grapje anders. Niet dat het erg is als ik dat zelf zou moeten betalen, maar als het niet nodig is liever niet. Ik moet toch nog even voor iets anders langs de huisarts en dan kan ik gelijk eens polsen hoe hij daar tegenover staat.

Comment

Is 50 euro ongeveer.
                  Huisarts mag niet weigeren als jij bloed test wilt.
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

vorige keer 165 euro betaald voor een testje. Niet via de huisarts dan

Comment

gaat gewoon van je eigen risico af... volgens mij was het tussen de 50 a 70 euro via hs
                      Een dag niet getraind...

Comment

Heb je before/after pics?

Comment

Rare vraag, after pics zijn miss meestal van erna?
                          Volgens mij moet hij nog beginnen.
                          Van zijn vorige kuur staan ze in zijn vorige topic. Was ook zijn eerste geloof ik.

Comment

Haha goeie...afterpics lol

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                              Heb je before/after pics?
                              Ik ben nog niet begonnen..

Of bedoel je van mijn vorige (1e) kuur? Zo ja kijk hier dan eens KLIK

Comment

Helaas weinig tijd gehad afgelopen week en nu een afspraak kunnen maken bij de huisarts voor aankomende dinsdag. Kon helaas niet eerder omdat ik momenteel alleen om 08.00 uur kan ivm werk, maargoed heeft ook geen haast. Even alles na laten kijken en bloedtest aanvragen via de HA.

Begin oktober ga ik nog een week naar het buitenland en aangezien ik 2x pw wil gaan prikken ga ik pas daarna beginnen. Ik heb nu mooi de tijd om off nog even op kracht te komen en de eerste kilo's uit de rebound terug te pakken. (nu al +2,5 kilo in 4 weken) Ook zit ik qua krachtstats alweer bijna op de stats waar ik vorig jaar in mijn kuur op zat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X