In welke week

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In welke week

dag luitjes als je een massa kuur doet van 8 weken in welke weken kom je dan het meest aan. of is dat voor iedereen verschillend of kom je gelijkmatig de hele 8 weken aan.

thanks.

Dit is afhankelijk van de producten die je gebruikt. Over het algemeen ga je vanaf week 4 t/m 7 echt als een speer. Injecteerbare korte esters zoals test propiopaat voel je al na enkele dagen. Orale anabolen, zoals winstrol en d'bol, beginnen na ongeveer een week te werken. Lange esters (cypionaat, enanthaat, (un)decanoaat) kunnen wel tot 5 weken nodig hebben. Boldenone bijv. Daarom hebben ze de 'stack' uitgevonden: eerst een paar weekies vlammen op bijv. d'bol, dan week 4 t/m 8 knallen op de langere esters en vervolgens nog een paar weken de massa 'vastzetten'.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

goede duidelijke post sym. niets toe tevoegen.grts

Comment

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jun. 26 2005,22:42)]Dit is afhankelijk van de producten die je gebruikt. Over het algemeen ga je vanaf week 4 t/m 7 echt als een speer. Injecteerbare korte esters zoals test propiopaat voel je al na enkele dagen. Orale anabolen, zoals winstrol en d'bol, beginnen na ongeveer een week te werken. Lange esters (cypionaat, enanthaat, (un)decanoaat) kunnen wel tot 5 weken nodig hebben. Boldenone bijv. Daarom hebben ze de 'stack' uitgevonden: eerst een paar weekies vlammen op bijv. d'bol, dan week 4 t/m 8 knallen op de langere esters en vervolgens nog een paar weken de massa 'vastzetten'.  
          Uit eigen ervaring vind ik zelf dat je de eerste 4a5 weken knalt als je aan de stack bent met dboll en een ander ester zoals sus of deca. Als je stop met de dboll kom je bijna niks meer aan..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (harold @ Jun. 27 2005,06:18)]Uit eigen ervaring vind ik zelf dat je de eerste 4a5 weken knalt als je aan de stack bent met dboll en een ander ester zoals sus of deca. Als je stop met de dboll kom je bijna niks meer aan..

Grtz..
            dat idee had ik ook al wel een beetje na het lezen van de verschillende kuur logs
            Who's the Chef

Comment

oke thanks.

Comment

Bij mij was het net als bij Harold.
                Kwam de laatste weken vaak weinig meer aan.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X