Na veel lezen ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na veel lezen ..

Als ik mij goed heb laten informeren door de wijze teksten in dit forum is dis het volgende geschikt om spiermassa bij te kweken MET correct te eten EN hard te trainen ( om de twee dagen )

Ten eerste heb ik mijn calorieverbruik berekend en dat komt op ongeveer 4000 dat ik nodig heb.
    Eiwitwaarde komt op 190 gram ( dus lekker veel tonijn eten )

Uit alle gegevens dat ik gelezen heb lijkt het volgende kuurtje heel intressant.

1-6 als kickstart Dianabolin
    1-10 200mg deca 1/week
    1-10 250mg sustanon 1/week
    dan week 13 tot en met 15 nakuren met een mix van clomid en Nolva

13 Nolva 40mg Clomid50 mg
    14 Nolva 40 mg Clomid50 mg
    15 Nolva 20 mg Clomid50 mg

Er word verteld dat je om de 2.5 tot 3 uur moet eten..
    Geldt zo een shake als een maaltijd ?

Ik weeg momenteel 73 kg ben 182 cm groot
    Mijn armomtrek is 33 ( heel weinig voor julie maar volgens mijn ook al ni klein meer
    )

Ik zou graag naar mijn 85 kg gaan om uiteindelijk 80 kg over te houden.
    Is dit doenbaar?

Je hebt idd een heel basis kuurtje gevonden, die op zich goede resultaten moet opleveren. Zou de Dbol beginnen op 30 mg per dag en evt opvoeren tot max 50 mg per dag. De deca +sus kunnen in een spuit en dan om de 5 dagen zetten.

Welke was je eerste kuur precies??
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

haha....veel gelezen zo je bent na 1 dag al heel veel wijzer geworden klasse man ....

ik lees ook dat je al weet wat een shake is

Comment

En als je echt bent 33 cm arm en al gekuurd whahaha mn broer heeft zonder trainen 36 cm.

Edit Curiosio; om gezeik te voorkomen...

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

een shake is in mijn ogen geen maaltijd verteerd snel en je heb zo weer echt honger tenminste ik heb dat wel

wat is er nou moeilijk aan om gewoon te eten kan me voor stellen dat na het trainen je een snelle proteine neemt met snelle suikers maar dan moet je na een uur nog steeds gewoon eten
          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

En als je echt bent 33 cm arm en al gekuurd whahaha mn broer heeft zonder trainen 36 cm. [/quote]

Edit Curiosio; om gezeik te voorkomen...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (elabaa @ Jul. 05 2005,14:52)]Ten eerste heb ik mijn calorieverbruik berekend en dat komt op ongeveer 4000 dat ik nodig heb.
              Eiwitwaarde komt op 190 gram ( dus lekker veel tonijn eten )
              Heel goed en weet je ook al hoe je dit gaat bereiken?
              Begin nou eens bij de basis en plaats een VOEDINGSSCHEMA!!!

Dat is je al eerder verteld en voor je eigen bestwil of je het wilt geloven of niet.
              Iedere idioot kan een spuitje zetten en een pilletje slikken, maar er echt goed van groeien en het vooral ook vasthouden vereist heel wat meer.
              Doe vooral wat je niet laten kunt maar je basis lijkt nog helemaal nergens naar dus kan het nooit optimaal gaan...  

Comment

JA ,mijn vader traint helemaal niet en eet enorm slecht en heeft meer armomtrek dan ik , dus denk ik dat het een kwestie is van lichaamsbouw en natuurlijke capaciteiten van je lichaam....

Maar ik ben zeker van plan om eerst en vooral een voedingsamenstelling te maken want dat kan inderdaad veel beter na alles wat ik hier las...

Ik zal eens kijken wat ik kan vinden dat mij schikt

Alweer bedankt voor de commentaar , negatief en positief ; vanbeide leer je iets..

Ik heb gisteren mijn rug getraind en die word al wat stram vandaag, dus heb ik goed gewerkt ..
                Maar wat als je nu twee dagen naeen wil trainen ?
                Ikw eet dat je 48 moet rusten na een training maar slaat dat dan op die bepaalde spiergroep of mag je de dag nadien een andere spiergroep trainen?

Comment

En als je echt bent 33 cm arm en al gekuurd whahaha mn broer heeft zonder trainen 36 cm. [/quote]

Dit was met sustanol , deca en drive

Maar geen resultaat omdat ik ( nu weet ik dat ) mijn voeding niet gerespecteerd heb en de rusttijden.

Ik heb op die momenten ook wel heel hard gewerkt tijdens de zomer waardoor ik denk dat ik alles uitgezweet heb; kan dat?

Nog een vraagje hieromtrent; wat is het effect van een sauna na je training ?

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (elabaa @ Jul. 05 2005,16:56)]Nog een vraagje hieromtrent; wat is het effect van een sauna na je training ?
                    Ontspanning.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Die rust geldt voor de getrainde spiergroep en is de minimale rustperiode. Sowieso nooit opnieuw dezelfde spiergroep trainen als je nog spierpijn hebt.
                      Een hele andere spiergroep kun je gewoon de volgende dag trainen als je wilt hoor.  
                      Kijk ook vooral eens onder trainingsschema's kun je zo te zien nog zeer veel van opsteken.

Comment

Teveel sauna is slecht..

Comment

Voor wat?

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Gozer schuif dat idee om te kuren nog maar een jaar of twee op en begin eerst eens met de basics.
                            Dat je de moeite hebt genomen om eerst iets erover op te zoeken is zeker goed maar de doelen die jij op dit moment hebt zijn wellicht ook naturel te behalen.

Comment

als je basis niet lekker is kan je van een kuur flink groeien maar raak je waarschijnlijk een hoop kwijt
                              en wat lobby al zegt ga eerst een leren trainen voor je die spuit er in ramt dat kan iedereen
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X