Na veel lezen ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok vandaag probeer ik een voedingschema op te maken .
    Ik ben eigenlijk wel blij dat ik meer kan eten dan vroeger ; nu nog een hoop onderzoek uitvoeren naar wat ik allemaal kan eten.

Zijn shakes nu mooi meegenomen of overbodig want de zegt van wel en de andere niet?

Ik hou jullie zeker op de hoogt hoeveel kilo ik bijkom met eten..

Bedankt voor de wijze raad; kon ik eerlijk gezegd goed gebruiken van iedereen

Comment

wat voorn shake neem je ??

shakes zijn over het algemen een aanvulling op je dagelijkse voeding
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Lobsterboy @ Jul. 05 2005,19:45)]Gozer schuif dat idee om te kuren nog maar een jaar of twee op en begin eerst eens met de basics.
        Dat je de moeite hebt genomen om eerst iets erover op te zoeken is zeker goed maar de doelen die jij op dit moment hebt zijn wellicht ook naturel te behalen.
        amen, yep eerst het maximale natuurlijk behalen is beter, daarna kan je altijd nog overwegen aan de as te gaan.

succes f
        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik ga morgen eens winkelen ...

Ik heb hier nog een pot staan GAIN FORCE

Voedingswaarde per 100 gr

Koolh. 75g
          eiwit 20g
          vet 1g
          creatine 2g
          HMB 1g
          L-argentine 1g
          Alpha lipoic acid 50mg
          Enzyme complex 550mg

Bij "even voorstellen" heb ik een schema gemaakt hoeveel kcal ik nodig heb op een dag en ik kom uit op 3150Kcal
          Dit is mijn energiebalans.Dat wil dus zeggen dat ik meer dan 3150 Kcal moet hebben op mjn dag om te groeien?

Tot morgen

Comment

take it slowly kerel.....lekker je voeding rustig goedmaken lekker 1 jaartje doorknallen en hard trainen moet je opletten dan weeg je volgend jaar 84 kg zonder as.

Comment

je voeding rustig aan naar die 3100 brengen en daarna net er boven gaan zitten zeg maar 3600 3700
              Who's the Chef

Comment

Comment

Comment

luister naar de wijze raadgeving hier en je komt een heel eind..ik zou ook nog ffe wachten als ik jou was man..hard trainen en goed eten moet je es kijken hoe hard je kan gaan zonder die as..

Comment

pesies kijk maar naar mij
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

jij traind toch ook al een hele tijd corrie maar je groeit geen cm heb ik het idee
                        je blijft een beetje een ukkie
                        Who's the Chef

Comment

dat bedoel ik ik groei helemaal niet

ik ga ook maar aan de as denk ik
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

op zoek naar zo een rek bank kekken ze je ff een cm of 6 op
                            Who's the Chef

Comment

Of mss in een luchtledige kamer gaan wonen zodat de atmosfeer wat minder op haar lichaam drukt :-)

Hoor mij hier bezig ... ikke de rookie

Gisteren was mij het dagje bulken wel ; ik heb heel de dag doorgegeten.
                              S morgend twee boterhammen met choco en een banaan met een tas koffie.
                              Dan tegen de middag heb ik weer twee grote sneden brood gegeten met een pot tonijn van 200 gr en een blikje anannas erdoorheen plus een shake met 200 ml melk
                              Dan ben ik gaan trainen
                              Na de training heb ik zo snel mogelijk een banaan gegeten (kwas die vergeten) en nog een shake gedronken.
                              Dan een paar uur nadien nog een twee grote sneden brood met Milner gerijpt kaas en een groot bord groenten.
                              Dan tussendoor wat pistachenootjes...
                              Tegen de avond heb ik een castrol mosselen gegeten met brood en een stuk biefstuk van onze pa met een paar stokjes friet.
                              Als dessert een banasplit

Ik denk ni dat dit 100% correct is want ik heb nog geen schema maar ik zat wel goed vol ...

Comment

zit je ons nou in de maling te nemen??

maak eerst eens een eetschema
                                en zo als ik dus al eerder zei en menig ander member ga nou niet van de een op de andere dag als een wilde beer er op los vreten
                                of zijn die tips voor nix als je dat niet wild aan nemen moet je het even zeggen dan hou ik iig op met reageren op je vragen  

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X