Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die dag is vanzelf zo gevuld geraakt en ik heb me zeker ni overdaan.
Het eetschema moet er nog komen.
WAt ik meestal eet is dit
rond 9 uur : twee bruine boterhammen met choco of
aardbeien met wat suiker erop
een tas melk en een tas koffie
Rond 10uur: stuk fruit
rond 12 uur: Vier boterhammen met mager vlees , tonijn of kippewit en een groot bord groenetn gemixed
met olijven of gedroogde tomaatjes
Rond 15uur: stuk fruit en een youghurt
Rond 18uur:Meestal vier boterhammen met kip, tonijn
of mager vlees of een warme maaltijd
zoals spaghetti , een biefstuk met chapmpigsaus
In de loop van de avond eet in nog wat nootjes of rijstpap of iets dergelijks...
vriendelijke vriend
heb je al gekeken in het topic over voeding met allemaal voedingschema's?
zo ja kijk hoe ze er uit zien en probeer het voor je zelf na te maken
post deze dan in dat TOPIC en niet onder kuren
wat je nu eet is veel te weinig je zou zo ie zo om de max 3 uur iets moeten eten 2 uur is beter.
ik zou zoals jij savonds bij je avond maaltijd niet warm eten en ook nog eens brood er bij
kan je beter drood weglaten of een 2 uur opschuiven
wat is kwark??
en je zegd dat je me niet in de pis aan het schieten bent
gooed ik geloof je
kwark is net als yoghurt een zuivel product en een heel goed en goedkope eiwit bron en dus een must voor elke BB'er
Citaat[/b] (been @ Jul. 08 2005,15:53)]gooed ik geloof je
kwark is net als yoghurt een zuivel product en een heel goed en goedkope eiwit bron en dus een must voor elke BB'er
wow...dat heb ik nooit geweten man...thx voor de info
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment