Originally posted by frankey
View Post
Kuurlog 2.0
Collapse
X
-
Denk dat frankey bedoeld waarom ze willen dat je nu sneller stopt met AAS.
Eigenlijk ook een beetje mijn vraag van waarom je nu eerder moeten stoppen met het gebruik van AAS terwijl je eerder nog 1 iets mocht afmaken/doen.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Ik weet ook niet waarom ik nu opeens moet stoppen. Moet maandag huisarts bellen en dan doorverwijzing vragen voor anabolenpolie zeggen ze. Net voorgesteld om tot eind mei door te gaan en begin juni dan dus te starten met nakuur of 2/3 weken later ligt een mn kuur. Wat mn doel is is nog beetje aankomen en voor/in de zomer gewoon mooi droog op 7/8% te staan maar wel vol. Voornaamste doel is gewoon niks tot weinig verliezen dat is het aller aller belangrijkste dus als iemand zegt dit en dit is beste ik hoor het graag
Comment
-
Originally posted by BacoChris View PostJa man wat is er uit te leggen?
Ik snap dat het kut is voor jou omdat het je droom is, maar je hebt in ieder geval verstandige ouders.
Er zijn ergere dingen in het leven dan moeten stoppen met kuren.
En ook al wil jij dat nu niet inzien, dit had niet goed afgelopen op den duur…of eerder.Last edited by rain; 20-03-2015, 16:25.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Het is een lastig verhaal. Je hebt je doelen natuurlijk die je probeert te behalen met behulp van AAS. AAS valt weg wat je kan doen is je doelen gewoon bijstellen zodat je wel een drive hebt om door te gaan. En ja het beste om je gewonnen massa te behouden lijkt mij je voeding optimaal houden en supplementeren met creatine dit schijnt te helpen weet het zo niet heb dit niet zelf getest.
Bespaard wel lekker geld uit wat je dan besteden aan goede voeding natuurlijk met als aanvulling supplementen.
jammer maar zoals Rain zegt er zijn ergere dingen. En wie weet kun en mag je in een later stadium het toch weer oppikken.
Comment
-
Kloten man, je zit nu op een leeftijd (18 toch?) dat er een beetje tussenvalt tussen je ouders moeten je vertellen wat je moet doen en hij is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen.. Snap dat het erg klote is natuurlijk, maar hou vol gewoon lekker doorbuffelen!!
Ik snap tevens de negatieve reacties niet helemaal. Hij kiest er zelf voor en kuurt zoals ik het lees wel op de manier 'zoals het hoort', geen typetje aasmisbruiker. En vokgensmij beseft chris zelf ook wel dat er gevaren aan zitten, als die voor lief neemt moet je als het fout gaat ook op de blaren zitten..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Precies. Snap nooit de intentie van sommige lui om anderen ergens vanaf te praten. Kijk als Baco nou maar wat deed en niet aan "damage control" zou doen dan zou je het kunnen afkeuren, maar nu? Oke, stel dat hij nu minder lang leeft vanwege z'n roid gebruik. What the fuck? Als hij daar vrede mee kan hebben op dit moment dan is dat toch prima? Ik ga er vanuit dat je maar 1 leven hebt gekregen, dus niet het leven leiden zoals jij dat wilt is dus echt het meest foute wat je kunt doen.
Tuurlijk kan je niet alles leuk vinden van wat je doet, maar daar binnen moet je toch echt dingen doen waarvan je zegt, jep. Dit is hetgeen wat ik wil doen. En of dat nou met of zonder doping is, maakt geen fuck uit.
Dus zeggen dat er ergere dingen zijn, ja dat is zo. Bedenk maar even dat wijzelf er over max. 80 jaar niet meer zijn. Dan kan je alles wel gaan relativeren, toch? Dat moeten we ook maar niet te vaak gaan doen, denk ik.
Klinkt verder wel als fucked up situatie inderdaad. Succes, Baco verder.Last edited by Iron Mind; 20-03-2015, 18:18."Straight outta gym"
Comment
-
Waarschijnlijk snap je er reacties niet helemaal omdat je zelf nog jong bent Rickbeen, maar als je op je 18e zulke 'zware'kuren naar binnenwerkt, kan je wel degelijk van misbruik spreken.
Als je nu al zo kuurt, wat voor kuren moet je dan op je 25e/30e nemen?
Dat BacoChris het zelf moet weten, klopt.
Maar moet zijn familie ook niet op de blaren zitten als het misgaat?
Dit is niet bedoeld als negatieve reactie, maar als realistische.
BacoChris komt weliswaar een stuk intelligenter over dan de meeste 18 jarige gebruikers, maar op je 18e kan je nog niet de eventuele gevolgen overzien.
En vanuit dat oogpunt is het zeer verstandig (en normaal!) dat zijn ouders het alsnog verbieden.
En verwacht niet in een log alleen maar "goed bezig"opmerkingen, dan moet je geen log beginnen.
BacoChris zelf reageert er in ieder geval normaal op.
@Iron Mind: jij lijkt wel een zyzz fan met je domme opmerkingen.Last edited by rain; 20-03-2015, 18:21.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Mwa... Toen ik 18 was, vond ik mezelf ook heel volwassen en verantwoordelijk. Vergeleken met leeftijdsgenoten was ik dat ook, maar als ik nu terugkijk naar wat ik toen soms deed, vind ik dat ik toen niet volwassen en verantwoordelijk was. In ieder geval niet oud en verstandig genoeg om dit soort belangrijke/ingrijpende keuzes te maken.
Ik denk dat je over een paar jaar op een soortgelijke manier terugkijkt en dat je je ouders dan dankbaar bent.
Wat rain zegt dusLast edited by Pren; 20-03-2015, 18:22.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostMwa... Toen ik 18 was, vond ik mezelf ook heel volwassen en verantwoordelijk. Vergeleken met leeftijdsgenoten was ik dat ook, maar als ik nu terugkijk naar wat ik toen soms deed, vind ik dat ik toen niet volwassen en verantwoordelijk was. In ieder geval niet oud en verstandig genoeg om dit soort belangrijke/ingrijpende keuzes te maken.
Ik denk dat je over een paar jaar op een soortgelijke manier terugkijkt en dat je je ouders dan dankbaar bent.
Maar domme dingen doen die eventueel onherstelbare schade aanrichten ,niet!
En voor we die discussie krijgen: in tegenstelling tot een aantal anderen hier ben ik niet anti-aas zoals bekend.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View Post
En vanuit dat oogpunt is het zeer verstandig (en normaal!) dat zijn ouders het alsnog verbieden.
En verwacht niet in een log alleen maar "goed bezig"opmerkingen, dan moet je geen log beginnen.
BacoChris zelf reageert er in ieder geval normaal op.
@Iron Mind: jij lijkt wel een zyzz fan met je domme opmerkingen.
Rain, niet iedereen zit op jou vader figuur rol op het forum te wachten
Niet het leven leiden dat je wilt leven. Dat vind ik pas dom, my 2 cents.Last edited by Iron Mind; 20-03-2015, 18:30."Straight outta gym"
Comment
-
@Irondmind
Ik snap dat je 1 leven hebt en dat je hem wil leven zoals jij dat wil. Dit is een gevalletje anders, zoals meneer regen aangeeft heeft dit niet alleen impact op chris zelf maar ook zijn familie als er iets misgaat. Het is een balans vinden tussen wat jij wil en rekening houden met je "loved ones".
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment