Hey, ik ben bioniche. Na 5 operaties ,4 weken ziekenhuis en enkele maanden revalidatie wil ik terug beginnen met trainen. Dit gaan we dan ook meteen goed doen. Ik ben letterlijk al mijn massa verloren + vetter geworden.
Geschatte stats : 1M77 / 74kg / 17%BF
Liefst geen gezeik over de dosis gezien naar mijn stats.
Ik weet wat ik doe en heb ervaring genoeg om mijn keuzes te maken.
Dit zeik gedeelte kunnen we dus meteen overslaan
Doel : Wat komt dat komt.
KUURPLAN
AAS:
Basis 16 weken:
Tetsosterone enathaat : 750 mg (Pharma) EW
Testosterone cypionaat : 1200 mg (pharma) EW
Overige
Week 1-4 : Methadienone : 40 mg ED (ugl)
Week 1-9 : Trenbolone enanthaat : 600 mg (ugl) EW
Week 1-9 : Testosterone cypionaat : 600 mg (ugl) EW
Week 10-16 : Trenbolone acetaat : 2000 mg EW (ugl) EW
Week 6-16 : methenolone enanthaat : 1000mg EW (ugl) EW
HGH
Maandag = 6iu
dinsdag = 4iu
woensdag = /
donderdag = 6iu
vrijdag = 4iu
De Dosissen worden steeds opgesplits, enkel niet op woensdag.
Ik geef telkens een dosis op de 'cruciale momenten', ook de toedinging is hierop aangepast.
Cruciale momenten : op dit moment piekt de insuline het hoogst die ik mezelf heb toegediend. Tijd om alle voeding en hgh zo snel mogelijk in de bloedbaan te krijgen.
De snelheid en soort van voeding is vooral belangrijk rond de workout. Daarom dat ik hier ook 3 shakes voor heb. Pre workout zet ik insuline zodat ik geniet van ultieme opname.
Ook de hgh moet dus Post WO zo snel mogelijk in de bloedbaan terechtkomen en nog belangrijker , deze moet Post WO een zo hoog moglijke piek geven.
Daarom zet ik deze Intraveneus! DOE DIT ENKEL MET HGH UIT DE APOTHEKER. LET OP MET COUNTERFEIT. GEVAAR OP INFECTIE !!
Wat wilt dit dus zeggen ?
6iu dagen:
1 injectie onmiddelijk in de ochtend samen met mijn insuline. 1.5 IU INTRAMUSCULAIR voor een langdurige opname gedurende het eerste deel van de dag.
1 injectie onmiddelijk Post WO (window van 10min) tijdens mijn insulinepiek. 3IU INTRAVENEUS. Hoogste piek , Beste voor spieropbouw.
1 injectie naar keuze, voor mij is dit 4u post WO aangezien mijn insuline die ik 2u Post wo heb gezet dan het hoogste piekt. Dit is ook de laatste insuline dosis.
2iu dagen:
1 injectie post WO want deze is het belangrijkste. 2IU INTRAVENEUS
INSULINE
Maandag = 34 iu
Dinsdag = 34 iu
woensdag = 10 iu
donderdag = 34 iu
vrijdag = 34 iu
Verdeeld in :
Ochtend = 12 iu
55 min pre WO = 12 iu
2 uur post WO = 10 iu
SEO
Voor het bevorderen van de groei. Strekken fascia (ruimte maken)
Dit zal steeds 3 weken onn en 3 weken off gebeuren. Ik gebruik enkel SEO tijdens de insuline schakel.
Waarom ? Seo moet je zoizo on en off schakelen maar seo dient er vooral voor om je spier op te pompen en plaats te maken voor groei.
Dit gebeurt dus het beste tijdens de insuline periode doordat insuline ervoor zorgt dat je spier vol voedingstoffen/bloed loopt. (pomp)
SEO zet je in mijn opinie best onmiddelijk na de traing. Window van 20 min.
Schouders : 3cc per midden kop. 3X per week.
triceps : 3 cc per kop. 3x per week.
biceps : 2cc binnenste kop. 2x per week.
Gear injecties worden gezet naar keuze. Dit kan een aanvulling zijn op de SEO of gewoon binnenkant borst bijvoorbeeld.
Elke injectie zet ik met de functie om fascia te stretchen. Dit zal dus voornamelijk in schouders/borst/traps gebeuren.
Hier ben ik nog niet uit.
Meer info later (voeding/training)
Geschatte stats : 1M77 / 74kg / 17%BF
Liefst geen gezeik over de dosis gezien naar mijn stats.
Ik weet wat ik doe en heb ervaring genoeg om mijn keuzes te maken.
Dit zeik gedeelte kunnen we dus meteen overslaan
Doel : Wat komt dat komt.
KUURPLAN
AAS:
Basis 16 weken:
Tetsosterone enathaat : 750 mg (Pharma) EW
Testosterone cypionaat : 1200 mg (pharma) EW
Overige
Week 1-4 : Methadienone : 40 mg ED (ugl)
Week 1-9 : Trenbolone enanthaat : 600 mg (ugl) EW
Week 1-9 : Testosterone cypionaat : 600 mg (ugl) EW
Week 10-16 : Trenbolone acetaat : 2000 mg EW (ugl) EW
Week 6-16 : methenolone enanthaat : 1000mg EW (ugl) EW
HGH
Maandag = 6iu
dinsdag = 4iu
woensdag = /
donderdag = 6iu
vrijdag = 4iu
De Dosissen worden steeds opgesplits, enkel niet op woensdag.
Ik geef telkens een dosis op de 'cruciale momenten', ook de toedinging is hierop aangepast.
Cruciale momenten : op dit moment piekt de insuline het hoogst die ik mezelf heb toegediend. Tijd om alle voeding en hgh zo snel mogelijk in de bloedbaan te krijgen.
De snelheid en soort van voeding is vooral belangrijk rond de workout. Daarom dat ik hier ook 3 shakes voor heb. Pre workout zet ik insuline zodat ik geniet van ultieme opname.
Ook de hgh moet dus Post WO zo snel mogelijk in de bloedbaan terechtkomen en nog belangrijker , deze moet Post WO een zo hoog moglijke piek geven.
Daarom zet ik deze Intraveneus! DOE DIT ENKEL MET HGH UIT DE APOTHEKER. LET OP MET COUNTERFEIT. GEVAAR OP INFECTIE !!
Wat wilt dit dus zeggen ?
6iu dagen:
1 injectie onmiddelijk in de ochtend samen met mijn insuline. 1.5 IU INTRAMUSCULAIR voor een langdurige opname gedurende het eerste deel van de dag.
1 injectie onmiddelijk Post WO (window van 10min) tijdens mijn insulinepiek. 3IU INTRAVENEUS. Hoogste piek , Beste voor spieropbouw.
1 injectie naar keuze, voor mij is dit 4u post WO aangezien mijn insuline die ik 2u Post wo heb gezet dan het hoogste piekt. Dit is ook de laatste insuline dosis.
2iu dagen:
1 injectie post WO want deze is het belangrijkste. 2IU INTRAVENEUS
INSULINE
Maandag = 34 iu
Dinsdag = 34 iu
woensdag = 10 iu
donderdag = 34 iu
vrijdag = 34 iu
Verdeeld in :
Ochtend = 12 iu
55 min pre WO = 12 iu
2 uur post WO = 10 iu
SEO
Voor het bevorderen van de groei. Strekken fascia (ruimte maken)
Dit zal steeds 3 weken onn en 3 weken off gebeuren. Ik gebruik enkel SEO tijdens de insuline schakel.
Waarom ? Seo moet je zoizo on en off schakelen maar seo dient er vooral voor om je spier op te pompen en plaats te maken voor groei.
Dit gebeurt dus het beste tijdens de insuline periode doordat insuline ervoor zorgt dat je spier vol voedingstoffen/bloed loopt. (pomp)
SEO zet je in mijn opinie best onmiddelijk na de traing. Window van 20 min.
Schouders : 3cc per midden kop. 3X per week.
triceps : 3 cc per kop. 3x per week.
biceps : 2cc binnenste kop. 2x per week.
Gear injecties worden gezet naar keuze. Dit kan een aanvulling zijn op de SEO of gewoon binnenkant borst bijvoorbeeld.
Elke injectie zet ik met de functie om fascia te stretchen. Dit zal dus voornamelijk in schouders/borst/traps gebeuren.
Hier ben ik nog niet uit.
Meer info later (voeding/training)
Comment