Mijn eerste kuurtje ( winstrol orals)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dorkykong View Post
    Ik begin aankomende week met mijn laatste week!
    Dan is het nog wat te vroeg om terug te kijken Kom je nog wel van terug.

Laat het hier dan wel even weten aub.. Dan heeft een ander er ook wat aan.

Comment

• Tuurlijk. Zal m'n ervaringen delen. Dat was ook mijn intentie van dit logje. Vooral omdat ik bij mijn onderzoek niet echt die informatie heb kunnen vinden, omdat vele logjes na 2 a 3 weken gesloten werden.

Vanavond weer heavy push, dinsdag heavy pull, woensdag rust.
      Donderdag light/moderate push, vrijdag light/moderate pull en dan een weekendje weg met mijn vriendin.

De volgende week eens kijken of het nodig is om een nakuur te nemen.

Comment

• ik snap wel waarom je met winny only begint, mijn gedachte was precies zo maar achteraf had ik beter met Test-e kunnen beginnen

na 4 weken stopte ik met winny omdat ik het resultaat mee vond vallen tegenover de leverbelasting

had de nakuur wel in huis maar heb hem nooit gebruikt, en geen terugslag of iets dergelijks gehad, en wat weken later begonnen met test-e 12 weken toen heb ik wel nagekuurt en dat was ook zeker nodig destijds

Misschien helpt mijn ervaring je iets

Succes

Comment

• Moest eigenlijk tot vandaag doorgaan met de kuur. Maar ben sinds dit weekend gestopt aangezien ik een weekend weg ben geweest met mijn vriendin.

Vandaag dus weer lekker sporten en denk ook niet dat ik mijn nakuur ga doen. Zal jullie een beetje up to date houden.

Moet zeggen dat ik toch wel een goed verschil zie van voor de kuur tot nu. Maar ben eigenlijk ook wel blij dat ik nu gestopt ben ermee.

Binnenkort mijn voedingsschema aanpassen, wil nog een maand gaan bulken en dan beginnen met cutten.

Comment

• Had je het beter over een maand kunnen pakken, tijdens je cut.. hetgeen wat je nu gewonnen hebt verlies je in je cut meteen.

Comment

• Mwa, dat valt wel mee denk ik. Maar we zullen het zien. Ik weet dat ik het beter kan gebruiken tijdens de cut, maar ik wil niet op een hard tempo gaan cutten, gewoon rustig aan mn inname verlagen zodat ik mijn spieren grotendeels behoud.

Comment

• Waar baseer je dat op?

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                  Waar baseer je dat op?
                  Op hetzelfde als waar hij de rest op baseert, gebakken lucht.
                  En verhalen uit de tumtum.
                  Ieder ander had het gebruikt om te cutten.

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
                    Op hetzelfde als waar hij de rest op baseert, gebakken lucht.
                    En verhalen uit de tumtum.
                    Ieder ander had het gebruikt om te cutten.
                    alles voor niks ! vvm-vvm=6 weken paga slaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X