Morgen ga ik week 5 in. Heb nog steeds geen klachten betreft de TREN. Wel merk ik dat mijn spieren toe aan het nemen zijn. Conditie gaat zoals verwacht achteruit. Wel een ding wat mij opvalt is dat als ik net begin met kracht of conditie training dat ik in de warmingup een soort verzuring heb in de spieren (de soort verzuring die je normaal hebt bij lange sets) Na een 2tal sets trekt dat weg en dan komt de kracht naar voren. De eerste 2 warmingup sets voelen ook relatief zwaar aan terwijl het lichte gewichten zijn. Ook bij bevoorbeeld rennen of fietsen lijken de eerste minuten heel zwaar totdat ik in een soort trans kom en overal doorheen bijt.
Weet niet of dit normaal is als bijwerking van een van de stoffen die ik neem. Het is niet echt belastend maar het viel me deze week gewoon erg op. Bij mijn vorige kuren had ik hiervan geen last.
Buiten de kuur om neem ik nog extra vitamines BCAA en amino's
Weet niet of dit normaal is als bijwerking van een van de stoffen die ik neem. Het is niet echt belastend maar het viel me deze week gewoon erg op. Bij mijn vorige kuren had ik hiervan geen last.
Buiten de kuur om neem ik nog extra vitamines BCAA en amino's
Comment