Het jaar van bruce!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dus: hoge cholesterol

ga nu dokterstraject afleggen.
    eerst maar es over de deca, testo en oxy hebben. (nam de oxy nog niet toen ik zoveel last kreeg)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Weet je nu iig wat het was!

Gaat lekker zo te lezen met de aangekomen kilo's.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

vin ik ook.
        alleen zal er wel erg veel vocht zijn. zoveel kg's kan nooit.
        ennuh... oxy, deca, testo... allemaal vochtvasthourders

ik wil eigeluk wel es fotos maken tijdens trainen.
        lijk zo een pro als ik opgepompt ben. (heb nog nooit opgepompte fotos gehad )

Comment

Oxy staat bekend als een a.s. die je bloeddruk en slechte cholestrol aardig opschroeft, Bruce. Dat verklaart ook de veel voorkomende hoofdpijn bij gebruikers. Het eerste wat dokter/dietiste gaat zeggen (als jij eerlijk bent) is: stop met de a.s. Heb je je antwoord klaar? Ik hoop dat je je trouwerij haalt, want ik blijf vinden dat jij niet moet kuren. Je gezondheid staat het gewoon niet toe.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

De behaalde winst zal zeer zeker voor een heel groot deel vocht zijn, evengoed prettig om te zien voor je natuurlijk die weegschaal.
            Resultaten zijn er al maar ben het eens met Mr. Symmetry, weet je zeker dat het je die sides en risico's waard is?

Comment

1. echt een leuke vriendin bruce, mijn complimenten!

2. die hanger vindt ik persoonlijk wat minder, nog een rotweiler en een australian broek erbij en je voldoet aan het stereo-type aso. Ik zou dat hangertje lekker binnenboord hangen. (even terugkerend op je vriendin; die is dan wel weer stylvol)

3. ingaand op het voorstel van punani; hoezo wil jij het anders doen (kuurschema's). Je doel is toch zo groot mogelijk worden, hoezo kies je dan niet voor zekerheid en hou je de kuurschema's standaart Ik zou niet dingen gaan uitproberen persoonlijk...

4. echt ff in de gaten houden die hoge hartfrequentie bro! Maatje van mij had ook last van een te hoge hartslag en bloeddruk, en ging gewoon door met winstrol, tren, en test. maar die belandde mooi wel in het ziekenhuis, en die mag momenteel niet eens trainen om zijn hart niet te belasten....laat staan kuren
              Je slaat jezelf voor je kop als je te laat bent... (als je jezelf nog voor je kop kunt slaan)

verder, succes

Comment

ooit zijn alle kuren es geprobeerd, loo
                de ene succesvol, de andere niet. ik probeer dat zo.
                maar... tis al aardig basic geworden zoals je kan zien. (test/deca/ oxy)

ik ben eerlijk tegen de dokter want ik lig er echt niet wakker van hoor dattie het weet.
                ben benieuwd wat ze gaan vertellen over hartfilm (is volg. week vrijdag)

wrom ik toch kuur? ik denk zelf dat er niet veel mis is. wil het alleen ff checken. en jah... als er rare dinge uitkomen, dan stop ik met de zooi uiteraard.

mn cholesterol is dus niet te hoog, het is warrig. ene te hoog, andere te laag, enz. ik zat op 5,4 (weet niet wat normaal is, maar die assistente zei dat dat goed was)

ook mn bloeddruk is maar iets gestegen sinds gebruik, dus niks om over in te zitten. op dit moment bloeddruk 154 over 89
                dat is vanavond weer onder de 140 bij onder de 85 (ja schommelt ook )
                voel me verder goed. alleen word ik elke nacht om 3 a 4uur wakker maar dat heb iedereen met oxy.

ennuh... oxy nog 1, 5 weken ofzo en dan ligt dat er ook al weer uit.

Comment

Vele succes brucie en oxy.. Sjah zware shit ouwe!

Comment

om de 3-4 uur waker worden heb ik ook zonder oxy

ben benieuws naar de bruce movie
                    Who's the Chef

Comment

waarschijn word dat "The Way Of The Dragon "

Comment

ja ik ga ook een movie maken.
                        dat kan op men digi cam. dussuh... ;D

op zn xeno's.

zal ff mn eerste benen fotootje plaatsen

Comment

lijkt dat nog wat?

heb ik vanavond 20 x 150kg gesquat. (ja in een ruk) meer dan 20 doe ik niet, dus volg. week 170  

Comment

Benen zien er goed uit.
                            Maar wel even scheren he, dan komen de spieren mooier uit, dat ik dat jou moet vertellen
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Sep. 14 2005,20:42)]lijkt dat nog wat?

heb ik vanavond 20 x 150kg gesquat. (ja in een ruk) meer dan 20 doe ik niet, dus volg. week 170  
                              Ik heb laatst op het eind van de training als uitsmijter 20x100 gedaan en lag daarna stil op de grond .
                              Respekt man.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Loo @ Sep. 14 2005,15:36)]2. die hanger vindt ik persoonlijk wat minder, nog een rotweiler en een australian broek erbij en je voldoet aan het stereo-type aso. Ik zou dat hangertje lekker binnenboord hangen. (even terugkerend op je vriendin; die is dan wel weer stylvol)
                                Cool ik ben een aso op de hond na dan.
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse