Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (wilfredt @ Aug. 09 2005,11:06)]hebben julli wel eens gekuurd, Â omdat julli voorkuur naar 0 weken uitgaat.
of hebben julli het wel gehad met de  AS.
ben nu erg nieuwschierig geworden. Â
Die 2 hebben nog nooit gekuurd joh dat zijn ectos.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
je moet die kilo's die je gewonnnen hebt ff vasthouden; daarvoor is 8 weken te kort, dan kelder je sneller terug.
na een week of 7 a 8 kom je misschien niks meer aan, maar die gewonnnen kilo's moet je ff een paar weken vast houden; beter voor behoudt van je massa.
Kan ik hier als rookie mss nog iets aan toevoegen door te zeggen dat er ook nog zoiets is als eennakuur of is dit voor deze kuur , welke Mr S voorstelt , niet nodig?
Een kuurtje van tien weken heeft geen effect op de oestrogeen waarde in het lichaam en de werking van de teelballen?
Off top: Waarom zijn de big boys nu tegen as eigenlijk? Is dat omdat ze zelf al groot genoeg zijn of er nu d nadelen van ondervinden en zo ja welke zijn dat dan?
Ik zelf overweeg nu al een paar maand of ik wel of niet zou doen om te kuren ; ik heb al een arts gevonden die me wil helpen zelfs en die zegt 50 mg decadurabolin om de twee weken , dat twee keer . Dan twee maand achten en dan nog es decadurabolin. Vergeleken met de hoeveelheden hier is dat enorm weinig of niet?
Nakuur is altijd nodig na een kuur met AS.
Het gebruik van AS heeft altijd invloed op je eigen test-produktie. Je ballen kunnen inderdaad gaan krimpen.
Welke big boys zijn er tegen AS??
De arts die je hebt gevonden zou ik eerst eens heeeeeeel veel laten lezen over de diverse AS.
Alleen deca is al niet handig maar 50mg om de 2 weken is als het meezit zinloos maar legt waarschijnlijk alleen je eigen produktie plat zonder genoeg te zijn om te groeien.
Jullie nemen het dus gewoon als vanzelfsprekend aan zo een nakuurtje; ik dacht dat jullie het mss vergeten te melden waren..
Ik heb hier toch enkele van mijn vrienden kunnen overtuigen wat het nut is van een nakuur; dus vergeef mij als het voor sommige niet zo vanzelfsprekend is..
Ik heb hier toch gelezen dat curiosio en Mr Symmetrie tegen as zijn en dan rees de vraag bij mij waarom?
Zijn jullie al groot genoeg of zijn de nadelen van as-gebruik de kop komen opsteken en zo ja welke zijn dat dan?
Op het moment zelf hebben jullie toch ook van de as genoten of niet ?
niets special aan organon maar je zegt dat het in 50mg per ml is. dus t kan niet vna een underground lab ofzo zijn omdat dat allemaal 200mg per 2ml is. Ik zou als ik jouw was voorlopig nog ff lezen over as en niet naar die dokter gaan
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment