Turinabol gs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet weggooien bro stuur ze dan mar naar mij ...

maar even zonder dolle...ik zou hem is op 50 of 60 proberen een daggie of 3 ..

voor het trainen er 2 nemen.

Greetz

Comment

• Hahahha die Xeno ouwe junk, je begint wel een beetje op mij te lijken. Heb hiero nog wel wat T3 liggen voor je en +- 6ml Winstrol van GG. Hebben junkie heb er ook nog wel een paar naalden bij.

Hahahhahah

Grtzz D
      !Use my shit and feel the power!

Comment

• Ik neem nu al bijna 2 weken 50 mg maar merk er ook weinig van eigenlijk.. mischien wat sterker maar dat is het
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• @D-MEN : sjonge jonge...ik ben nog naturel gebruik alleen creatine en whey.

Comment

• hoelang ben jij al bezig dan Red?
            Who's the Chef

Comment

• Originally posted by [b
              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 07 2005,22:08)]@D-MEN : sjonge jonge...ik ben nog naturel gebruik alleen creatine en whey.
              Hahahahhah jaja ouwe, geloof je meteen. Je begint een beetje achter Testo aan te gaan, ze zeggen toch altijd met waar je mee omgaat word je mee besmet

Grtzz D
              !Use my shit and feel the power!

Comment

Citaat[/b] (been @ Sep. 07 2005,22:08)]hoelang ben jij al bezig dan Red?
                Moet ik mezelf quoten?
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• kan toch zijn dat je 1st 1 week op 30 zat rooie
                  Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 07 2005,22:10)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 07 2005,22:08)]@D-MEN : sjonge jonge...ik ben nog naturel gebruik alleen creatine en whey.
                    Hahahahhah jaja ouwe, geloof je meteen. Je begint een beetje achter Testo aan te gaan, ze zeggen toch altijd met waar je mee omgaat word je mee besmet

Grtzz D
                    nou nee kerel......

ik heb wel idd alvast ipv van injectnaalden Infuusnaalden besteld

Comment

• met zo een automatiesche doserings pomp xeno ?

Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (been @ Sep. 07 2005,22:16)]kan toch zijn dat je 1st 1 week op 30 zat rooie      

Nee natuurlijk niet....KNALLEN

Comment

Citaat[/b] (been @ Sep. 07 2005,22:18)]met zo een automatiesche doserings pomp xeno ?

Jah ... leek me wel handig...als ik gaan slapen sluit ik dan mezelf aan het laat over de hele nacht 6 kilo Test en deca erin pompen

Comment

• valt tegen dan. je bent 3,5 kg weer aangekomen en je moet daarvoor elke nacht 6kg olie spuiten. waar blijft dat dan?

btw: je bent zwaarder dan ik ooit ben gweest

hm... ontopic maar weer
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• HAHA ...YESSS!!

wat was jouw max dan brucie

Comment

Citaat[/b] (Loo @ Sep. 07 2005,19:17)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 07 2005,18:51)]Denk dat je het heel verstandig doet zo. Als je volgende week nog niets merkt zou ik verhogen.

Greets...
                                helemaal met die 17aa in m'n lijf, ik heb geen zin om mijn lever nog meer onder stress te zetten voor iets dat tot dus ver geen ####### doet.

als ik na 4 weken vrijwel niks ben aangekomen, dan  gooi ik de rest van die rotzooi direct door de plee.

maar voor alsnog wil geen overhaaste conclusie trekken, ik ben pas net bezig.
                                Maak je toch niet zo druk om je lever,man!

Je doet net alsof je op sterven ligt ofzo...

Lever kan ongelofelijk veel hebben en is echt niet zo onder de indruk als jijzelf bent....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X