Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Had echt veel sneller resultaten/veranderingen verwacht maar goed, als het de komende weken wel goed gaat kan het eindresultaat alsnog heel behoorlijk uitpakken natuurlijk...
Succes in ieder geval!
Deze week op 50mg gezeten, ff de stand van zaken tot nu toe;
- geen duidelijke krachtstoename
- geen duidelijke verbeterde pomp
- geen libido-stijging
- 0,5 kg achteruit gegaan deze week.
om maar ff een voorbeeld te geven; ik train al een tijdje met een hele fanatieke jongen samen, en ik heb niet gezegd dat ik kuur (meer als geintje, ff dollen dat ik ineens zwaarder pak). Maar ik merk er niks van , en die maat van mij valt ook niks op. Dat zegt al genoeg toch?
Tja, we gaan maar gewoon door.
Voor de mensen die ook alleen met turinabol van GS kuren; ben ik nu gek? Of hadden jullie ook meer verwacht van die t-bol van GS? Hebben jullie duidelijk meer profijt met trainen?
Tja, ik heb je log de afgelopen maand met belangstelling gevolgd, Loo, maar ik kan niet anders concluderen dan dat het klerespul is. Een winstrol-only staat garant voor 2-4 kilo, een dianabol-only zeker 4-8 kilo, maar een turinabol-only is dus niks. Ik denk dat de zuiverheid van de grondstoffen te wensen overlaat. Nee, ik weet het wel zeker!
Dit laatste wordt nog wel eens onderschat. Zo heb je IGF-1 LR3 in twee versies: tot 95% en 99%-100% zuiver. Van de laatste heb je maar de helft nodig en alsnog ga je harder dan met de eerste. De echte ouderwetse Oost-Duitse turinabol heeft menig (olympisch) record verbroken. Je had dus allang wat moeten voelen, als het goed spul was. Zeker na 4 weken. Ik zou zeggen; nokken met die handel, want je schiet er niets mee op en je lever vindt het niet fijn. Succes!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 18 2005,14:05)]Tja, ik heb je log de afgelopen maand met belangstelling gevolgd, Loo, maar ik kan niet anders concluderen dan dat het klerespul is. Een winstrol-only staat garant voor 2-4 kilo, een dianabol-only zeker 4-8 kilo, maar een turinabol-only is dus niks. Ik denk dat de zuiverheid van de grondstoffen te wensen overlaat. Nee, ik weet het wel zeker!
Dit laatste wordt nog wel eens onderschat. Zo heb je IGF-1 LR3 in twee versies: tot 95% en 99%-100% zuiver. Van de laatste heb je maar de helft nodig en alsnog ga je harder dan met de eerste. De echte ouderwetse Oost-Duitse turinabol heeft menig (olympisch) record verbroken. Je had dus allang wat moeten voelen, als het goed spul was. Zeker na 4 weken. Ik zou zeggen; nokken met die handel, want je schiet er niets mee op en je lever vindt het niet fijn. Succes! Â
ja, ik weet het sym; is dit nu die beroemde t-bol, no fucking way!
ik baal er echt goed van; elke dag loop ik me op te fokken voordat ik ga trainen, ik moet knallen omdat ik die gear in m'n bloed heb, ik geef echt 110 % in the gym, maar als ik na de training nou nadenk of ik zwaarder heb gepakt dan normaal, of een betere pomp heb gehad....dan moet ik gewoon concluderen dat ik tot de dag van vandaag geen profijt heb gehad.
En de gewichtstoename is ook nihil, ondanks dat ik gewoon strict gegeten heb. Ik heb ook het idee dat ik ietsje in vet iets ben gestegen (moet nog ff meten dus dat is niet zeker)
En daar komt nog eens bij dat ik nog niemand heb gesproken die wel veel van die t-bol van GS heeft gemerkt, en verder alleen maar positieve verhalen hoor over de t-bol van MRP.
Dus wat moet ik nu doen;
- starten met m'n nakuur
- 3 weken doorgaan met t-bol van MRP
- 3 weken doorgaan met anavar
Zou ik met die 2 laatste keuzes nog een paar kilo kunnen pakken?
Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dit een mislukte kuur is, en over een x aantal maanden weer een nieuwe poging wagen?
Citaat[/b] (Loo @ Sep. 18 2005,16:56)]- starten met m'n nakuur
- 3 weken doorgaan met t-bol van MRP
- 3 weken doorgaan met anavar
Zou ik met die 2 laatste keuzes nog een paar kilo kunnen pakken?
Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dit een mislukte kuur is, en over een x aantal maanden weer een nieuwe poging wagen?
Mazzel, Lo
Dat is een behoorlijk dilemma, Loo!
Mijn gevoel over jouw opties:
-Nakuur starten: vraag me af of dit nodig is, Loo! Merk je een (lichte) libido-onderdrukking?Je zou even je bloedwaarden kunnen laten checken. Is je testosteron op normaal niveau, dan kun je het nakuren achterwege laten. Zoveel werkzame stof heb je blijkbar niet binnen gekregen.
-3 weken doorgaan met eeen ander merk gaat denk ik alsnog weining gains opleveren.
-Je hebt 4 weken lang alles gegeven, zowel qua training als qua voeding. Misschien anders ff een week rust houden en daarna weer lekker trainen om vervolgens een echte kuur te plannen.
- Of..... stoppen en gewoon nooit meer aan die shit beginnen. je ziet het aan Xeno.... het is het niet waard.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Loo @ Sep. 19 2005,16:17)]PS: iemand suggesties voor nakuur?
2 weken 40 en 2 weken 20? Of iets te overdreven?
Jawel:
Nolvadex bereikt na 4 weken pas een piekwaarde in je lichaam en is niet giftig, dus ik ben zelf voorstander van 4 weken 40 mg per dag. Het heeft een halwaardetijd van liefst 7 dagen, dus afbouwen naar 20 mg is complete onzin.
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 20 2005,19:44)]Zou het helemaal doen zoals Mr. Symmetrie aangeeft.
Vind het heel raar dat je helemaal niets merkt verder, kun je niet een paar tabs laten testen?
Greets...
ik zou niet weten waar, enne kost weer geld.
Ik heb Red ff een PM gestuurd,
hij zat 2,5 week op 50mg, en heeft er ook niks van gemerkt.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment