Turinabol gs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by [b
    Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 06 2005,15:16)]Raar dat het niet werkt bro, het is wel van gs. Heb hier nog nooit nep spullen van gehad. Dus misschien heb je een grotere hoeveelheid nodig, misschien is dat het wel.

Grtzz D
    Yep,helaas gaat niet iedereen op mooie kleine hoeveelheden.

Comment

Citaat[/b] (Testo @ Sep. 07 2005,01:22)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 06 2005,15:16)]Raar dat het niet werkt bro, het is wel van gs. Heb hier nog nooit nep spullen van gehad. Dus misschien heb je een grotere hoeveelheid nodig, misschien is dat het wel.

Grtzz D
      Yep,helaas gaat niet iedereen op mooie kleine hoeveelheden.
      daar heb jij ook last van dan zeker testo??
      naar je nieuwe vervolg kuur geken
      Who's the Chef

Comment

• ja. eerste twee weken vocht, wat uiteraard wel goed eruit ziet en dan in week 3 a 4 ineens een stamp kracht erbij

maarre.. xenos je groeit weer en wordt weer sterker. dat is toch belangrijker dan de discussie of het ouwe of nieuwe test is wat het doet.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Jep das idd belangrijker...maar begin wel veel vocht vast te houden me armen worden daarom ook lelijker kwa definitie wat ik vrij irri vind.Magoed...de krachttoename is er alweer...en de gewicht gaat ook weer omhoog dus het gaat zo voor nu op rollen ..

Comment

Citaat[/b] (bruce @ Sep. 06 2005,09:54)]als ik zo lees, ben je ong. goeie 2 weken bezig?
            en er is weinig kracht toename?

ik kan je vertellen: ik heb nog NOOIT kracht toename gemerkt in de eerste twee weken. niet met tren, niet met winny, niet met dboll, niet met oxy. dus maak je niet druk bro.
            als de spullen goed zijn moet dat heus wel komen.  
            ik hoop dat je gelijk hebt bruce... begin me namelijk wel een beetje zorgen te maken.

het werkt vooral een beetje demotiverend; je gaat er van uit dat je met tabs vrij snel wat merkt.....maar ik voel helemaal niks dus heb ik het idee dat er helemaal geen werkzame stof in mijn bloed zit.

Comment

• je moet je motivatie hoogzette nLoo je ken mij niet vertellen dat het helemaal niks doet...Motivatie is ook belanmgrijk in je kuur wat je tocvh dan al sterker maakt..Keep it up bro gaat helemaal goedkomen !

Comment

Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 07 2005,17:55)]je moet je motivatie hoogzette nLoo je ken mij niet vertellen dat het helemaal niks doet...Motivatie is ook belanmgrijk in je kuur wat je tocvh dan al sterker maakt..Keep it up bro gaat helemaal goedkomen !    
                ik weet het kerel, ik ben nog steeds 100% aan het knallen, want ik wil meer kilo's pakken dan elabaa en infinity .

thanx

Comment

Grtzz D
                  ik twijfel ook niet aan de echtheid bro  

lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk dat het fakes zijn; die t-bol is pas net op de markt, dan zijn ze wel heel erg snel. En van G.S zijn zowiezo geen fakes op de markt dacht ik.

Ik zit al op 40mg, moet wel voldoende zijn toch?
                  Of moet ik naar 60?

Als ik bij 40mg wel iets voelde, maar niet veel, dan zou ik wel hoger doseren, maar nu wacht ik nog ff af, want voor mijn gevoel moet 40mg voldoende zijn, helemaal gezien mijn kuurverleden.

Misschien is die t-bol van gs gewoon ondergedoseerd, maar ik wil nog geen overhaaste conclusie trekken....

mazzel, Lo

Comment

• Denk dat je het heel verstandig doet zo. Als je volgende week nog niets merkt zou ik verhogen.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• eens.
                      zeker eerst drie weken bezig zijn.
                      jonge, ik heb zo vaak getwijfeld.
                      maar ja, dat is altijd met gevestigde spullen gweest.
                      de t-bol is natuurlijk maar proberen.
                      helios en pgf-2 waren ook tha bomb. maar je hoort er niks meer van. dus afwachten.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 07 2005,18:51)]Denk dat je het heel verstandig doet zo. Als je volgende week nog niets merkt zou ik verhogen.

Greets...
                        helemaal met die 17aa in m'n lijf, ik heb geen zin om mijn lever nog meer onder stress te zetten voor iets dat tot dus ver geen ####### doet.

als ik na 4 weken vrijwel niks ben aangekomen, dan gooi ik de rest van die rotzooi direct door de plee.

maar voor alsnog wil geen overhaaste conclusie trekken, ik ben pas net bezig.

Comment

• Matig u en hetgeen u nastreeft zal u bereiken en treffen..
                          Heb toch geduld gozer.

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• En dat uit jouw mond..

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 07 2005,20:19)]En dat uit jouw mond..

Greets...
                              de pot verwijdt de ketel

Comment

• Lees je pm even bro,

Grtzz D
                                !Use my shit and feel the power!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...