Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 06 2005,15:16)]Raar dat het niet werkt bro, het is wel van gs. Heb hier nog nooit nep spullen van gehad. Dus misschien heb je een grotere hoeveelheid nodig, misschien is dat het wel.
Grtzz D
Yep,helaas gaat niet iedereen op mooie kleine hoeveelheden.
Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 06 2005,15:16)]Raar dat het niet werkt bro, het is wel van gs. Heb hier nog nooit nep spullen van gehad. Dus misschien heb je een grotere hoeveelheid nodig, misschien is dat het wel.
Grtzz D
Yep,helaas gaat niet iedereen op mooie kleine hoeveelheden.
daar heb jij ook last van dan zeker testo??
naar je nieuwe vervolg kuur geken
Jep das idd belangrijker...maar begin wel veel vocht vast te houden me armen worden daarom ook lelijker kwa definitie wat ik vrij irri vind.Magoed...de krachttoename is er alweer...en de gewicht gaat ook weer omhoog dus het gaat zo voor nu op rollen ..
Citaat[/b] (bruce @ Sep. 06 2005,09:54)]als ik zo lees, ben je ong. goeie 2 weken bezig?
en er is weinig kracht toename?
ik kan je vertellen: ik heb nog NOOIT kracht toename gemerkt in de eerste twee weken. niet met tren, niet met winny, niet met dboll, niet met oxy. dus maak je niet druk bro.
als de spullen goed zijn moet dat heus wel komen.
ik hoop dat je gelijk hebt bruce... begin me namelijk wel een beetje zorgen te maken.
het werkt vooral een beetje demotiverend; je gaat er van uit dat je met tabs vrij snel wat merkt.....maar ik voel helemaal niks dus heb ik het idee dat er helemaal geen werkzame stof in mijn bloed zit.
je moet je motivatie hoogzette nLoo je ken mij niet vertellen dat het helemaal niks doet...Motivatie is ook belanmgrijk in je kuur wat je tocvh dan al sterker maakt..Keep it up bro gaat helemaal goedkomen !
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 07 2005,17:55)]je moet je motivatie hoogzette nLoo je ken mij niet vertellen dat het helemaal niks doet...Motivatie is ook belanmgrijk in je kuur wat je tocvh dan al sterker maakt..Keep it up bro gaat helemaal goedkomen !
ik weet het kerel, ik ben nog steeds 100% aan het knallen, want ik wil meer kilo's pakken dan elabaa en infinity .
Grtzz D
ik twijfel ook niet aan de echtheid bro
lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk dat het fakes zijn; die t-bol is pas net op de markt, dan zijn ze wel heel erg snel. En van G.S zijn zowiezo geen fakes op de markt dacht ik.
Ik zit al op 40mg, moet wel voldoende zijn toch?
Of moet ik naar 60?
Als ik bij 40mg wel iets voelde, maar niet veel, dan zou ik wel hoger doseren, maar nu wacht ik nog ff af, want voor mijn gevoel moet 40mg voldoende zijn, helemaal gezien mijn kuurverleden.
Misschien is die t-bol van gs gewoon ondergedoseerd, maar ik wil nog geen overhaaste conclusie trekken....
eens.
zeker eerst drie weken bezig zijn.
jonge, ik heb zo vaak getwijfeld.
maar ja, dat is altijd met gevestigde spullen gweest.
de t-bol is natuurlijk maar proberen.
helios en pgf-2 waren ook tha bomb. maar je hoort er niks meer van. dus afwachten.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment