Turinabol gs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• UPDATE WEEK V

trainen; nauwelijks krachtsverbetering. ik had het idee dat ik in sommige oefeningen ietsje sterker was, maar als ik niet aan de a.s zat was het me niet eens opgevallen. Wel heb ik iets betere pomp gehad deze week. (niet tijdens het trainen, maar ze zaten wel lekker vol na de training)

gewicht; 1 kilo aangekomen, waar ik wel tevreden mee ben. let op'; vorige week een halve kilo afgevallen, dus reeel gezien ben ik deze week een halve kilo aangekomen. vet % deze week gelijk gebleven.

ik zit nu op 4 kg totaal.

ik maak de kuur toch gewoon af op 6 weken, misschien dat ik aankomende week nog een halve kilo kan pakken.  Dan zit ik op 4,5 kilo, als ik daar 4 van kan overhouden ben ik wel tevreden. Maar 1 ding voor mij; die t-bol van GS komt er bij mij niet meer in, want qua trainen is het gewoon 3x niks.

ciao, Lo

Comment

• toch 4kg is toch netjes gedaan.

Comment

• dacht dat je helemaal geen gains had dus 4 kg valt me nog alles mee hoor
        Who's the Chef

Comment

• Het gaat om de kilos he niet om het gewicht wat je extra drukt dus netjes..
          Al begrijp ik je wel hoor ik zou ook balen in jouw geval..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Valt me ook nogal mee eigenlijk die 4kg, netjes!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• 4 kg is eigenlijk heel goed zeker als je dit nu ook gaat vasthouden want als het goed is zit er weinig vocht bij.
              Kracht maak ik me meestal niet zo druk, hoe zwaarder je pakt des te groter de kans op blessures toch? Maat van me gaat binnenkort met tbol beginnen samen met primo en sth. Tboll op 70mg maar liefst. Is volgens mij weer iets teveel van het goede.

Greetz en ga voor de 5 kilo Loo........
              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

• Update week VI

Zo, het kuurtje zit erop.

Ben zaterdag gestopt.Ook de laatste week geen krachtstoename gemerkt, wel een iets betere pomp. De laatste twee weken heb ik wel een iets betere pomp ervaren; spieren zaten ietsjes voller, al heb ik er tijdens de training weinig van gemerkt.

Als ik in de spiegel kijk zie ik wel ietsje verbetering, het ziet er misschien ietsje voller uit. (al is dat moeilijk te zeggen over jezelf)

Weegschaal zei me echter dat er een half kilootje af was , het totaal gewonnen gewicht aan het einde aan deze kuur is dus een kleine 3,5 KG.

Hopen dat ik alles vasthoudt, ik geef over een week nog wel ff kort een update.
                Het valt me trouwens tegen dat ik al 2 x binnen deze kuur een half kilo'tje ben achteruit gegaan in gewicht, terwijl mijn leefpatroon hetzelfde blijft. Ik heb sterk het vermoeden dat ik toch een beetje vocht heb vastgehouden van die t-bol. Echt een fucking teleurstelling tot 2 x toe.

Al met al ben ik niet te spreken over deze kuur; misschien waren mijn verwachtingen wat te hoog. Ik had op 5kg gehoopt, en een vooruitgang in kracht/pomp, maar deze resultaten heb ik zelfs op 50mg t-bol en keihard trainen en eten niet bereikt.

Ik vind het dan ook geen aanrader, en of het aan GS ligt, aan de t-bol zelf, of aan mij....dat laat ik maar in het midden.

ciao amigo's, Lo

PS: het is nu donderdag; ik zit al een paar dagen op 40mg nolva, en merk qua trainen (nog) geen krachtsverlies, wel een ietsje mindere pomp....

Comment

• Valt mij ook tegen. Dat het aan jou ligt geloof ik niet overigens als ik alles lees.

Hopen dat die 3,5kg blijft

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Teleurstellend resultaat   Als ik je log lees zou je denken dat het geen goed spul is geweest. Ondergedoseerd wellicht, of fake.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

• oftewel is de samenstelling van gs gewoon slecht, ik weet niet wie vroeger de human grade fabrikant was van deze as maar misschien doet gs iets verkeerd in zijn produktie

Grtz
                      stil growing

Comment

• zonde kerel. schrale troost je bent niet de enigste die niet lekker gaat op de tbol van gs(dus ligt niet aan jouw inzet).grts en suc6 met je dipje

Comment

• ik hoor toch zeker goede dingen over die T-Bol dat veel er wel goed op gainen zo doen het dan wel in combinatie met andere as.Hebben ook een goede pomp in de 2de week ofzo..Volgens mij verschilt het dan toch per persoon. op forum.bb.com had ik wat logjes gelezen van mensen die Tbol van gs hebben gebruikt en die kwamen er toch heel mooi mee door..

snap het niet helemaal .

Comment

• zou er dan niet wat fake's bij zitten
                            Who's the Chef

Comment

• ken me niet voorstellen dat er fakes van Gs op de markt zijn...Van een product wat er niet eens zolang is.ondergedosseerd lijkt me ook sterk want sommige amerikanen gaan op tbol only kuurtjes ook keihard ....

p.s : vond dit niet zo leuk om te legen maar kwam het tegen zal nog wel ergens op forum hier staan ..

http://www.ergogenics.org/turinabol.html

Comment

• lock dit es ff. weer zo'n ouwe post ophalen
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X