Logje voor de komende zes weken;
Zo, het is weer zondag.
Weer een weekend achter de rug met veel alcohol, weinig slaap, weing eten, en niet trainen.
De laatste paar weken is er echt schandalig slecht geleefd; het ene feestje na de andere, bijna niet getraind, en over fatsoenlijk eten maar niet gesproken.
En aan mijn vaste trainingsmaat heb ik al helemaal niks; hij draait tegenwoordig ook nachtdiensten,
en de rest van de tijd heeft hij geen zin (lekker motiverend voor mij ook)
En als klap op de vuurpijl; nog ziek geweest ook de afgelopen week.
Ik heb me maar niet gewogen de afgelopen tijd, want deze tereurstelling kon ik nog ff niet onder ogen zien.
Maar morgen zal ik er toch aan moeten geloven, want na deze dramatische inleiding is vandaag de dag dat het tij gaat keren.
Het is weer tijd voor 6 weken hardcore knallen
6 weken bijtijds naar bed en er weer vroeg uit.
6 weken strikt eten.
6 weken keihard beuken in the gym (met een nieuwe trainingsmaat, met dezelfde motivatie)
Ik heb er weer zin in!
Pasta, rijst, bruin brood, havermout, bananen, eiwitshakes, tonijn, makreel, koolvis, kipfilet, rookvlees, en biefstuk, zijn weer in overvloed aanwezig.
Enne, oja, ik vergeet nog wat;
Ik ben vandaag begonnen met turinabol van onze vrienden van G.S, op 40 mg
Ben benieuwd....
Ciao, Lo
Zo, het is weer zondag.
Weer een weekend achter de rug met veel alcohol, weinig slaap, weing eten, en niet trainen.
De laatste paar weken is er echt schandalig slecht geleefd; het ene feestje na de andere, bijna niet getraind, en over fatsoenlijk eten maar niet gesproken.
En aan mijn vaste trainingsmaat heb ik al helemaal niks; hij draait tegenwoordig ook nachtdiensten,
en de rest van de tijd heeft hij geen zin (lekker motiverend voor mij ook)
En als klap op de vuurpijl; nog ziek geweest ook de afgelopen week.
Ik heb me maar niet gewogen de afgelopen tijd, want deze tereurstelling kon ik nog ff niet onder ogen zien.
Maar morgen zal ik er toch aan moeten geloven, want na deze dramatische inleiding is vandaag de dag dat het tij gaat keren.
Het is weer tijd voor 6 weken hardcore knallen
6 weken bijtijds naar bed en er weer vroeg uit.
6 weken strikt eten.
6 weken keihard beuken in the gym (met een nieuwe trainingsmaat, met dezelfde motivatie)
Ik heb er weer zin in!
Pasta, rijst, bruin brood, havermout, bananen, eiwitshakes, tonijn, makreel, koolvis, kipfilet, rookvlees, en biefstuk, zijn weer in overvloed aanwezig.
Enne, oja, ik vergeet nog wat;
Ik ben vandaag begonnen met turinabol van onze vrienden van G.S, op 40 mg
Ben benieuwd....
Ciao, Lo
Comment