Kuurlog rien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zeg in 1 woord: DOM!!!!!!!!!&# 33;!!!!

En dat om de reden die JTB al aangaf!!!

Beetje jammer dat er toch maar zo makkelijk met AS wordt omgegaan! Erg jammer dat mensen er zo makkelijk naar grijpen, maar goed hij zal er wel achter komen als ie klaar is! Dan zal die waarschijnlijk wel weer helemaal nooit meer gaan trainen!!!

Just my 2 cents!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

@Jtb
      tuurlijk weet ik dat, dat het goedbedoelt advies is
      Hij heeft zichzelf goed in de hand en weet wat wel en niet kan, hij heeft een lang trainingsverleden dus weet wat zijn lichaam aangeeft en daar dan ook naar moet luisteren.

@big
      makkelijk met as omgaan hoe oud ben jij? wil jij nog kinderen?
      dus zeg aub niet makkelijk met as omgaan.
      Wens iemand op zijn minst succes, voordat je je ermee gaat bemoeien.
      toen jij nog in je luier liep, trainde rien al.LOL.

Ik heb echt geen zin om hier verder over te discusieeren, het was de bedoeling dat ik zijn vorderingen bij ging houden en niet dat ik moet gaan pleiten waarom hij zou gebruiken, nogmaals hij is geen mon gool die niet weet waar die mee bezig is.

groetjes corina

Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (JTB @ Sep. 05 2005,15:56)]Toch blijft het je eigen keus of je nu begint met kuren of eerst weer een paar maandjes naturel gaat trainen. Als je deze kritiek had verwacht dan weet je dus ook dat je iets niet helemaal goed doet. Dat heeft niets met "oud en wijs genoeg zijn" te maken. De vergelijking met een junk gaat voor heel veel mensen idd. Ik zou ook het liefst de dag nadat ik gestopt ben weer beginnen met kuren, maar ik ben oud en wijs genoeg om mezelf te bedwingen en minimaal 3 1/2 maand rust te nemen.

Ik zeg dit omdat ik precies datgene wat rien van plan is van dichtbij heb zien gebeuren. Die jongen kreeg ineens allemaal pijntjes en is van ellende moeten stoppen, dat is zonde van je lichaam en zonde van je geld. Ik zeg dit dus ook niet om iemand af te kraken, maar als advies.

Toch wens ik rien veel succes met zijn kuur, als tip wil ik wel nog meegeven dat hij goed naar zijn lichaam moet luisteren en niet meteen 6 keer per week volle gas moet gaan trainen.

Sluit me volledig bij JTB aan, kan het absoluut geen slimme zet noemen maar goed.
        Hoop dat hij heel uit de kuur komt en succes.  

Comment

Succes Rien en corrie.

Het enige wat ik wil zeggen is dat het weggesmeten geld is. Niks te maken dat Rien nu oud en wijs genoeg is en al jaren trainingservaringen heeft.

Grtz
          stil growing

Comment

Ik vind dat corrie nu wel genoeg negetieve reacties heb gehad...
            zijn genoeg andere flapdrollen die nog nooit getraint hebben en die al meteen kuren.
            Ieder maakt ze eigen keuze hoe of wat.
            Ik denk overigens wel dat mr.big wel enig meer kuurervaring heb en dat heb niks met leeftijd te maken.hij heb ook in ze beginkuren fouten dingen gedaan en alles en zegt het alleen om je er op voor te behoeden..

Ik wens rien enorm veel suc6 met de kuur en hopen dat ie erna ook blijft trainen. en niet meteen denkt van oh nu ken ik ook wel wat slechter gaan eten want dat is ook een grote fout wat gasten maken.Niet alleen in de kuur goed op je eten letten maar ook ervoor en erna.

@Snipke: als ie gewoon ze best doet en haalt eruit wat eruit te halen is hoeft het geen weggesmeten geld te wezen ouwe..

.

Comment

ja. wens hem succes, corrie!!!

ik denk dat het percentage 'ondoordacht' kuren onder de forum mensen (dit forum en vele anderen) zeer hoog is.
              het is eenmaal makkelijk ff gainen. maar je zou ze de kost moeten geven die alleen vreten en trainen als ze kuren. zie ze om me heen

dus ja of ut slim is.... gege... corina heb allang spijt dat ze dit topic is begonnen

hou ons op de hoogte, ouwe ( )
              als het allemaal goed gaat krijg je heus wel positieve reakties en als hij die pijntjes krijgt (waar jtb het over heeft en die ik dus ook wel es heb gehad ) dan verklap je dat lekker niet
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (corina @ Sep. 05 2005,16:37)]@big
                makkelijk met as omgaan   hoe oud ben jij? wil jij nog kinderen?
                dus zeg aub niet makkelijk met as omgaan.
                Wens iemand op zijn minst succes, voordat je je ermee gaat bemoeien.
                toen jij nog in je luier liep, trainde rien al.LOL.

Ik heb echt geen zin om hier verder over te discusieeren, het was de bedoeling dat ik zijn vorderingen bij ging houden en niet dat ik moet gaan pleiten waarom hij zou gebruiken, nogmaals hij is geen mon gool die niet weet waar die mee bezig is.

groetjes corina

WHAHAH dit slaat natuurlijk helemaal nergens op! Dus omdat hij langer traint als mij weet hij er ook veel meer van? En alleen maar omdat ik zo jong ben zou ik hier geen verstand van hebben?  Dan ben ik wel benieuwd naar wat pics!!! Want ja als ie al zo lang traint..... En uhhh met je praatjes van mee gaat bemoeien........daar zijn forums voor geloof ik of niet?

Ik erger me gewoon kapot aan mensen die gewoon ff snel willen groeien! Nogmaals het is al 1000x gezegd maar het draait echt allemaal om de voeding en de manier van trainen! Er zijn nog zoveel dingen waar ie mee zou kunnen experimenteren om zijn doelen te halen!

Maar ja sommige mensen kiezen liever de makkelijke weg en houden het dan nog net vol om tijdens hun kuur een beetje fatsoenlijk te eten en te trainen en als ze dan klaar zijn met hun cycle zijn ze zo trots op hun zelf dat ze dit hebben volgehouden dat ze het nu wel ff iets rustiger aan mogen doen! En dan paar weekjes later zitten ze weer te brullen omdat ze alles weer verloren zijn!

Maar ja iig succes!!!  

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ik wens hem succes....
                  De man is zoals gezegd oud en wijs genoeg..
                  Het is van de zotte dat een Xeno die met 18 jaar begon te kuren en nu aan een stuk door kuurt iemand erop wijst dat het in zijn opzicht te vroeg is............
                  Ik val je nooit op je gebruik aan Freek dat boeit me ook niet en ik ben van plan hetzelfde te gaan doen maar ga asjeblieft niet vroom doen tegen anderen dat is misselijkmakend sorry....  

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Nu heeft iedereen wel zijn/haar zegje gedaan zeker?
                    On-topic maar weer

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb nog niets gezegt, maar wil wel 1 ding zeggen...

Succes met je kuur bro, maar kijk uit voor blessures.

Grtzz D
                      !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Iguana @ Sep. 05 2005,18:44)]Ik wens hem succes....
                        De man is zoals gezegd oud en wijs genoeg..
                        Het is van de zotte dat een Xeno die met 18 jaar begon te kuren en nu aan een stuk door kuurt iemand erop wijst dat het in zijn opzicht te vroeg is............
                        Ik val je nooit op je gebruik aan Freek dat boeit me ook niet en ik ben van plan hetzelfde te gaan doen maar ga asjeblieft niet vroom doen tegen anderen dat is misselijkmakend sorry....
                        Denk dat jij ook nu langs me heen loopt gozer...

ik heb zelfs neer gezet dat ik het wel best vind dat ie het doet als ie ze redenen heb...maar ik vind het alleen onverstandig dat ie nu opeens ze voeding goed gaat zetten en gaat kuren en na de kuur prolly zoals mr.big zegt alles weer zo verliest..

En ik mag meningen geven die ik zelf wil daar is een forom immers voor..

Het zal mij verder ook geen 1 malle moer uitmaken al gaat ie aan de igf en de sth dat is zijn lichaam toch....

Comment

De rest middels pm, msn of mail graag van deze discussie.
                          Alvast bedankt

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

suc6 ik zeg erniets over hoop alleen wel dat rien natural vordering hebt gemaakt naar de foto die gepost werd aardige massa kuur suc6

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Sep. 05 2005,18:14)]ja. wens hem succes, corrie!!!

ik denk dat het percentage 'ondoordacht' kuren onder de forum mensen (dit forum en vele anderen) zeer hoog is.
                              het is eenmaal makkelijk ff gainen. maar je zou ze de kost moeten geven die alleen vreten en trainen als ze kuren. zie ze om me heen

dus ja of ut slim is.... gege... corina heb allang spijt dat ze dit topic is begonnen

hou ons op de hoogte, ouwe ( )
                              als het allemaal goed gaat krijg je heus wel positieve reakties en als hij die pijntjes krijgt (waar jtb het over heeft en die ik dus ook wel es heb gehad ) dan verklap je dat lekker niet
                              hahaha, je kent me al goed Bruce dat dacht ik indd ja!

Ach tis allemaal goed bedoelt van iedereen! is ook wel weer lief.

@big
                              lees je pm, je begrijpt me verkeerd

@punani
                              ja, rien heeft al aardig wat massa naturel opgebouwd, ik zie er hier met minder massa aan een kuur beginnen.

groetjes corina

Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

hahaha, je kent me al goed Bruce dat dacht ik indd ja!

Ach tis allemaal goed bedoelt van iedereen! is ook wel weer lief.

@big
                                lees je pm, je begrijpt me verkeerd

@punani
                                ja, rien heeft al aardig wat massa naturel opgebouwd, ik zie er hier met minder massa aan een kuur beginnen.

groetjes corina

kijk naar foto bij fotos van leden gewicht daar is 89kg en nu 90kg.... welke bf% is t nu dan zo drastische omlaag gegaan ofzo want anders is t niet veel gegained in mijn ogen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X