Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Blessed are those who haven't seen and yet believe
Net naar de apotheek geweest om eetlust bevorderende pilletjes te halen en nee hoor. Dat hadden ze niet, kenden ze ook niet. Ze begonnen over dat een diëtist hier meer over zou weten.
Aghran had het over periactin. Hebben jullie meer weet over zulke pillen?
(opmerking van de apothekeres: eet je al niet genoeg? Straks is er niks meer voor mij over )
Vitamine b12 kan zorgen voor meer eetlust. Je moet dan wel een hoge dosis nemen en een goed opneembare vorm.
Je kan injects nemen, kan je om de dag met een insulinenaaldje intramusculair zetten.
Je kan ook een zuigtablet nemen, deze moet je onder je tong laten smelten. De vorm van deze b12 is methylcobalamine. Zelf had ik deze van NOW, 1000 mcg. per tablet.
Die zuigtablet werkt even goed als de inject, het gaat puur om de dosis waarbij het therapeutisch gaat werken.
Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 23 2006,12:25)]Hier was ik ook over aan het twijfelen. Ik zit nl. al drie weken tegen de 110. Tegenwoordig zelfs tegen de 111. Ik heb in principe nog 4 injecties te gaan. Op advies van jullie zou ik het zekere voor het onzekere kunnen nemen en toch doorgaan.
Dit houdt dan in dat ik nog 4 injecties zet waarvan de laatste test only is. En alsnog 16 dagen na mijn laatste deca injectie en 11 dagen na mijn laatste test injectie mijn nakuur van 4 weken lang 40 mg nolva ed beginnen.
@ Snipke: Hoe merkte je dit verschil? Zakte je ineens heel hard in vergelijking met toen je voor de 10 weken ging of merkte je pas het verschil na een aantal maanden?
ik merkte het na een paar weken al,stilletjes aan begin je massa en kracht te verliezen. Van mijn eerste kuur die ik 10 weken of denk zelfs 12 weken heb gedaan heb ik niks verloren, geen gram. Gewoon u lichaam laten wennen aan de gewonnen massa, je bent al niet ziek geweest dat is al een plusplunt
Ik ben idd niet ziek geweest maar de lusteloosheid dat ik had tijdens de dianabol was geen pretje. Dat gecombineerd met geen eetlust is best onprettig.
Ik deed 45 min over maaltijden waar ik normaal gesproken 15 min over deed. But I survived.
@ KIR: Ik neem aan dat je deze had:
NOW - Brain B12 1000mcg (100 tabletten) NOW
Ik heb voorlopig genoeg injecties gehad. Ik neem gewoon de zuigtabletten aangezien ze toch even effectief zijn.
Is de dosis van 1000 mcg per dag voldoende om mijn eetlust op te wekken?
Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 25 2006,14:50)]@ KIR: Ik neem aan dat je deze had:
NOW - Brain B12 1000mcg (100 tabletten) NOW
Ik heb voorlopig genoeg injecties gehad. Ik neem gewoon de zuigtabletten aangezien ze toch even effectief zijn.
Is de dosis van 1000 mcg per dag voldoende om mijn eetlust op te wekken?
Ja, die had ik idd. Heb nog een potje hier staan maar daar ga ik nog even mee wachten.
B12 wordt in de lever opgeslagen, en als het depot vol is heeft het geen zin om meer te nemen. Je zou dus de eerste dagen meer kunnen nemen en daarna 1 tablet per dag als onderhoud.
Mij hebben ze het al 2 maal aangeraden. Voor het slapengaan pilletje slikken want je wordt er slaperig van en de volgende morgen heb je honger als een paard...
Was volgens mij vroeger vrij verkrijgbaar maar nu niet meer.
prettig weekend!!!
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Misschien wat ander eten proberen, heb het zelf soms ook krijg ik dat droge voedsel echt zowat niet meer half kokhalsend. Dan stap ik gewoon ff over op wat anders en dat gaat er dan weer makkelijk in.
Citaat[/b] (dino21 @ Jan. 27 2006,20:14)]Misschien wat ander eten proberen, heb het zelf soms ook krijg ik dat droge voedsel echt zowat niet meer half kokhalsend. Dan stap ik gewoon ff over op wat anders en dat gaat er dan weer makkelijk in.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment