Kuurlog Niceguy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat ik er van weet is dat door het kuren je natuurlijke testosteron-aanmaak de kop word ingedrukt, waardoor je NA je kuur meer kans hebt op Gyno. Tijdens de kuur word nolva genomen om de hogere estradiolspiegels tegen te gaan,ook weeral gyno
    Maar je kan nooit te oud zijn om iets bij te leren, en ik vroeg dit omdat snip zei "onmiddellijk stoppen met kuren en beginnen nakuren" dus misschien had het nog een andere werking als diegene die ik al kende....
    En dit was m'n 2e kuur, bij de eerste heb ik bijna niet nagekuurd, en heb de 2e nog niet eens kunnen afmaken, dus zoveel ervaring had ik er niet mee, wist gewoon genoeg om te weten welke dingen en hoeveel ik moest nemen...
    Grtz
    Last edited by Niceguy; 25-04-2006, 02:25.
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Nolva blokkert oestrogeen in je nakuur bro. Een te hoge oestrogeengehalte is een grote masskiller na een kuur.

Hieronder wat leesvoer voor je over nolva bro:

http://www.geneesmiddelenrepertorium...lva_06971.html
      http://www.steroidtips.com/nolvadex.htm
      http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm
      http://www.fda.gov/cder/foi/label/2002/21109lbl,17970s50lbl.pdf#search='half%20life%20nol vadex'

Comment

Thx Bro, zeer interessante stukjes, hebben me goed vooruit geholpen.
        Ik hoop echt dat ik niet teveel gains verlies, ben nu al aan het stressen omdat ik moet stoppen. Maar ja "there is no other way".
        Grtz
        -No Pain No Gain!

Comment

Stress zorgt ook voor spierverlies hè..
          Gewoon nakuren inderdaad en goed blijven eten en trainen, succes!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd zeker niet gaan stressen bro, stress zorgt dan weer voor een verhoogde afgifte van cortisol, en dat breekt spieren af.

Gewoon rustig blijven, nakuurtje doen, en volgende keer goed nadenken voor je aan een kuur begint

Grtz
            stil growing

Comment

Was ironisch bedoeld jongens , weet dat stress een grote factor is, lees topic van Snipke over cortisol. Toch bedankt voor de heads up.
              Grtz
              -C-
              -No Pain No Gain!

Comment

Ok effen updaten, is nu bijna 2 weken geleden sinds me laatste spuit, training gaat nog steeds goed, nog geen krachtverlies opgemerkt, juist iets minder pomp, ofwel is het psychisch.... Gewicht is nu 89 kg bf weet ik niet, zal voor de nakuur nog eens opmeten. Bloedproef was goed, enkel teveel cholesterol, maar dat was te verwachten. Dus volgende week 40mg nolva per dag, neem ik dat ook verdeeld over de dag of alles maakt dat niet uit? En ik eet nog meer als daarvoor om toch die behaalde gains te behouden. Voorts gaat het wel goed met me.... Alleen wat balen omdat ik moest stoppen met kuren, maar ja gezondheid gaat voor!
                Grtz to u all!
                -C-
                -No Pain No Gain!

Comment

Gaat nog lekker dus!
                  Cholesterol is zeker een gevolg van je kuur en zal normaal vanzelf weer zakken.

Nolvadex nam ik zelf altijd verdeeld, 2x20mg per dag.

Greets...

Comment

Nolva hoéf je niet te verdelen, dit vanwege de immens lange halfwaardetijd van 7 dagen. Ik zou het echter de eerste paar dagen wél verdelen i.v.m. het reduceren van mogelijke bijwerkingen zoals hoofdpijn. Heb je pillen van 10 mg?
                    Doe dan de eerste 2 dagen 4x 10 mg verspreid over de dag, daarna 2 dagen 2x 20 mg en vanaf dag 5 kun je doen wat je wilt, dus evt in 1 x. Ik had de eerste keer véél hoofdpijn, vandaar deze tip.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ok thx for the info guys, aangezien ik nogal gevoelig ben voor migraine zal ik ze in het begin verdelen over de dag, Idd, ik heb nolva van 10mg.
                      Grtz
                      -C-
                      -No Pain No Gain!

Comment

Update,

Ik ben nu al 2 weken in me nakuur, 40mg/dag, ik moet zeggen dat ik nog geen kracht heb verloren, trainigen gaan nog steeds goed, maar niet zoals tijdens m'n kuur, misschien is het mentaal ofzo, ik merk gewoon dat ik niet meer zo krachtig door me training heen kom.
                        Lichaamsbouw is ietsje droger geworden en de cardio begint steeds beter en beter te gaan, ik had toch wel veel last van kortademigheid en is dus zoals enkelen hebben gezegd te wijten aan de roids..
                        Ik heb in het begin veel last gehad van hoofdpijn door de nolva, nu nog af en toe, maar valt wel mee.
                        Heb volgende week weer afspraak bij de dokter voor bloedproef en zal de results ff posten...
                        Grtz boys and girls
                        -C-
                        -No Pain No Gain!

Comment

Zeker de uitslag posten!
                          Verder gaat het allemaal nog prima lijkt me

Greets...

Comment

Gaat nog goed, kracht ga je nu wel niet zo snel verliezen dat is eerder na een maand of drie.

Rustig blijven doortrainen, zelfs iets lichter gaan in gewicht en meer herhalingen maken.

Grtz
                            stil growing

Comment

nice to hear.
                              ff doorbijten nu met de krachttraining. laat je niet verleiden doordat het minder wil dat je ook minder doet.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by snipke
                                Gaat nog goed, kracht ga je nu wel niet zo snel verliezen dat is eerder na een maand of drie.

Rustig blijven doortrainen, zelfs iets lichter gaan in gewicht en meer herhalingen maken.

Grtz
                                verklaar.. ben ik wel benieuwd naar als ik over jaartje ga kuren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X