Bulken op 15%?
tren
Collapse
X
-
Originally posted by Ruhl View PostBulken op 15%?
PowerMyself Health and Fitness Supplement Store Popular ProhormonesIf you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
Comment
-
Originally posted by dianabolic View PostTren? Iemand nuttige info? Buiten kuren test altijd.. het gaat over tren
Gebruikers ervaring kan ik je niet geven, daar ik het niet gebruik en ook nooit zal gaan gebruiken.
Maar op alle verdere vragen kan ik je wel antwoord geven.
Dienedione = de tren!
De chemische naam is:
19-norandrosta- 4,9-diene-3b-17b-dione estra- 4,9-diene- 3b,17 dione- 4,9 Estra
de formule is:
C10H22)2
Zoals je ziet is het geen 17aa gerelateerde.
Toch zijn er gevallen bekend waar de lever verhoogde enzymen liet zien! (referentie, Seth Roberts 2009)
Het is een 19nor, waarvan bekend is: dat het progestogene effecten kan geven, en dus ook een gyno in de hand kan helpen.
Het word voornamelijk gebruikt om te cutten.
Comment
-
Troep? Nee het is geen troep, maar waarom 20% verliezen op de basisstof door het te slikken?
Als je dan toch tren wilt hebben, hetgeen menig bbr zeker zal prefereren (de tren) dan zet je gewoon tren.
Daar het prohormoon ook de meeste/en dezelfde bijklachten geeft zoals het product zelf, zoals het zweten enz.
Dan ga je denken waarom neem je tren? Omdat het zo lekker heftig en direct is!
Dan ga je een ph slikken om ongeveer dit te bewerk stellen, maar je weet daarvoor al dat het nooit hetzelfde kan doen en je 20% bio activiteit mist.
Dus mag je eigenlijk zeggen dat je bv 50mg slikt om er 40mg van over te houden in het systeem waar het nodig is.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostJa dat had ik al gelezen, maar beste kerel om te voorkomen dat ik 3 a4tjes kan gaan zitten pennen/typen heb ik liever dat je gerichte vragen stelt.
Gebruikers ervaring kan ik je niet geven, daar ik het niet gebruik en ook nooit zal gaan gebruiken.
Maar op alle verdere vragen kan ik je wel antwoord geven.
Dienedione = de tren!
De chemische naam is:
19-norandrosta- 4,9-diene-3b-17b-dione estra- 4,9-diene- 3b,17 dione- 4,9 Estra
de formule is:
C10H22)2
Zoals je ziet is het geen 17aa gerelateerde.
Toch zijn er gevallen bekend waar de lever verhoogde enzymen liet zien! (referentie, Seth Roberts 2009)
Het is een 19nor, waarvan bekend is: dat het progestogene effecten kan geven, en dus ook een gyno in de hand kan helpen.
Het word voornamelijk gebruikt om te cutten.
ZO VER WAS IK ZELF OOK... het gaat over gebruikservaringen/gains/etc.. ik kan ook wel google zoekfunctie gebruike hoor..If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostTroep? Nee het is geen troep, maar waarom 20% verliezen op de basisstof door het te slikken?
Als je dan toch tren wilt hebben, hetgeen menig bbr zeker zal prefereren (de tren) dan zet je gewoon tren.
Daar het prohormoon ook de meeste/en dezelfde bijklachten geeft zoals het product zelf, zoals het zweten enz.
Dan ga je denken waarom neem je tren? Omdat het zo lekker heftig en direct is!
Dan ga je een ph slikken om ongeveer dit te bewerk stellen, maar je weet daarvoor al dat het nooit hetzelfde kan doen en je 20% bio activiteit mist.
Dus mag je eigenlijk zeggen dat je bv 50mg slikt om er 40mg van over te houden in het systeem waar het nodig is.If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
Comment
-
-
Originally posted by dianabolic View PostZO VER WAS IK ZELF OOK... het gaat over gebruikservaringen/gains/etc.. ik kan ook wel google zoekfunctie gebruike hoor..
Wat is dat toch met sommige mensen , er kan nog geen bedankje vanaf voor de tijd die iemand er in stopt.
Alleen maar zeiken als ze de eerste de beste kans zien.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-