Precursors

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Precursors

Ben vrij onbekend met precursors, kan iemand me er wat meer van zeggen.

Wat ik ervan weet is dat het middeltjes zouden zijn met +- de werking van AS maar zonder de nadelen?! Zit ik er grandioos naast?
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ik heb zeeer veel geld in dit soort spullen gestoken , want zo een potje kost al snel 100 euro. en het werkt geen klote .
      Ik heb van alle spullen die je in de winkel kan kopen , maar 1 waar je echt resultaat mee boekt en dat is buiten de weightgainers en wei-eiwitten, enz... creatine , daar had ik echt zeer snel zichtbaar resultaat mee en dat is dan nog het goedkoopst van al , de kilo's verdwijnen ook weer snel als je er mee stopt , omdat er veel vocht bij zit , maar je houd er wel wat van over.
      Van al dat geld dat ik in die spullen heb gestoken had ik al mooie kuurtjes kunnen doen, maar ja ...
      Het is pure geldverspilling

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b]
        Klopt............. niets aan toe te voegen

Grtzzz Ax.
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Heel erg leerzaam stukje..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Axor B. @ Mrt. 31 2003,00:52)]De Nederlandse wet is het helemaal met me eens. In dit land is de handel in precursoren verboden.
            Klopt helemaal, alleen pro-hormoontjes zijn nog steeds net zo makkelijk als proteine onder rembours te bestellen. Er wordt nog steeds mee geadverteerd in de bladen.

Moraal van dit alles, pro-hormonen zonde van je geld, gewoon niet kopen.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

OK, nu ben ik weer volledig op de hoogte. Bedankt!!!!

Ondertss ook geleerd: vanaf blijven.
              Veel geld en geen positieve resultaten...
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Mwah of het werkt zijn de meningen over verdeeld. Hier zitten er dan toevallig alleen mensen die het ### vinden maargoed daar kan je je mening natuurlijk niet op baseren.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (iKsZ @ Apr. 06 2003,12:51)]Mwah of het werkt zijn de meningen over verdeeld. Hier zitten er dan toevallig alleen mensen die het ### vinden maargoed daar kan je je mening natuurlijk niet op baseren.
                  Omdat het bij die mensen niets deed iKsZ
                  Er zullen ook zeker mensen zijn die er anders over denken en die wel resultaat hebben daar twijfel ik niet aan alleen ik ken ze niet

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X