Joepie de Poepie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou ik ben weer terug. Het viel een klein beetje tegen.
    Ten eerste was het daar enorm druk en echt snikheet, gewoon niet te harden.
    Ik dacht VIP tickets te kunnen krijgen via een collega maar deze waren allen uitverkocht en moest ik het met een gewoon kaartje doen.
    Het was ook veel kleiner dan ik eigenlijk dacht dat het zou zijn. Ik ben vorig jaar ook geweest en eigenlijk is er qua grootte niet veel veranderd want het was in exact dezelfde zaal.
    Nu dat ik geen VIP ticket had was ik dus ook niet in staat om bij Jay Cutlers seminar te zijn en moest dus hopen dat hij bij de stand van Muscletech wat handtekeningen ging uitdelen. Echter waren de rijen bij de stands zo enorm lang dat het een haast onmogelijke opgave zou worden om een foto met hem te kunnen krijgen. Mijn collega en ik zijn overal ongeveer 10x langs gelopen, hebben wat bekende gasten gezien zoals Pudzianowski, Flex Lewis, Flex Wheeler, Dorian Yates, Phil Heath, Tony Freeman, Andy Harman, Terry Hollands, Piotr Gluchowski, Mark Felix en zoveel meer die ik niet heb herkend.
    Ik heb wat foto's gemaakt en toen hebben we ongeveer een uurtje gewacht op Jay Cutler. Het was werkelijk bloedheet daar en de rij was enorm. Omdat het bijna niet meer uit te houden was hebben we besloten het voor gezien te houden. Helaas heb ik de grote man niet gezien.
    Wel heb ik een paar shirts te pakken en vele freebees zoals proteines en creatine pillen.
    Ik denk niet dat ik in staat ben alle foto's in deze topic te plaatsen dus doe ik dat in mijn profiel als dat mogelijk is.

Comment

http://forum.bodynet.nl/members/snuf...expo-2010.html
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Dank je wel kerel.

Comment

Mooie foto's man!

Comment

Originally posted by daniel23 View Post
            Mooie foto's man!
            Thnx, het had veel beter gekunt echter...

Comment

zonde dat je je gerooooooooooteeeeeee voorbeeld niet heb kunnen zien.
              maar wel paar grote mannen tussen (y)
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                zonde dat je je gerooooooooooteeeeeee voorbeeld niet heb kunnen zien.
                maar wel paar grote mannen tussen (y)
                Jay is niet echt groot, ik ben groter hehehe.
                Jammer genoeg heeft hij wel meer spieren.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Nou ik ben weer terug. Het viel een klein beetje tegen.
                  Ten eerste was het daar enorm druk en echt snikheet, gewoon niet te harden.
                  Ik dacht VIP tickets te kunnen krijgen via een collega maar deze waren allen uitverkocht en moest ik het met een gewoon kaartje doen.
                  Het was ook veel kleiner dan ik eigenlijk dacht dat het zou zijn. Ik ben vorig jaar ook geweest en eigenlijk is er qua grootte niet veel veranderd want het was in exact dezelfde zaal.
                  Nu dat ik geen VIP ticket had was ik dus ook niet in staat om bij Jay Cutlers seminar te zijn en moest dus hopen dat hij bij de stand van Muscletech wat handtekeningen ging uitdelen. Echter waren de rijen bij de stands zo enorm lang dat het een haast onmogelijke opgave zou worden om een foto met hem te kunnen krijgen. Mijn collega en ik zijn overal ongeveer 10x langs gelopen, hebben wat bekende gasten gezien zoals Pudzianowski, Flex Lewis, Flex Wheeler, Dorian Yates, Phil Heath, Tony Freeman, Andy Harman, Terry Hollands, Piotr Gluchowski, Mark Felix en zoveel meer die ik niet heb herkend.
                  Ik heb wat foto's gemaakt en toen hebben we ongeveer een uurtje gewacht op Jay Cutler. Het was werkelijk bloedheet daar en de rij was enorm. Omdat het bijna niet meer uit te houden was hebben we besloten het voor gezien te houden. Helaas heb ik de grote man niet gezien.
                  Erg jammer...
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                    Erg jammer...
                    Tja, al met al hebben we ons toch vermaakt.

Comment

YouTube - Body Power Expo 2010, NEC Birmingham, UK

Comment

Jay Cutler.
                        Attached Files

Comment

waar is de snuffmeister?
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                            waar is de snuffmeister?
                            Snuff heeft de foto's van een andere collega gepikt die ook naar de Body Power Expo was gegaan maar wel in die hitte ellendig lang heeft gewacht.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Jay Cutler.

Hmmmm....slechte foto's.
                              Jammer dat hij er niet goed op staat.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Hmmmm....slechte foto's.
                                Jammer dat hij er niet goed op staat.
                                Ik heb ze dan ook niet gemaakt.

Comment