De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by marnop View Post
    Ik denk eerlijk gezegd ook dat je het persoonlijk bedoelt vriend!

De mensen die zich nu aanbieden zijn in staat om objectief alle deelnemers te beoordelen.
    Zelfs als bijv Kevster mee zou doen maakt hij bij mij net zoveel kans om te winnen als ieder ander. Hoe ik ook over hem als persoon denk.
    Als hij er goed uit ziet dan is dat gewoon zo, daar verandert mijn mening over de persoon niks aan.

Ik zou ook met Kevster of Falstyr in de jury kunnen zitten, geen probleem. Als het juryleden zijn dan zijn het geen rivalen van mij maar collega juryleden.
    Ik denk ook dat Falstyr dat zonder problemen kan.

Als jij mee wil doen, dan moet de inschrijving voor iedereen heropend worden en ook jij wordt dan objectief beoordeeld.
    Ik denk ook dat het voor de meeste deelnemers ook goed is dat er een bodybuilder op wedstrijd niveau in de jury zit.

Maar eerst moeten de deelnemers allen akkoord zijn en de overige juryleden.
    Er staat nog helemaal niets vast.
    Originally posted by Beaudien View Post
    Dit zegt meer over jou dan over eventuele juryleden.
    Gelijk persoonlijk aangevallen.. beetje jammer.

Marnop was laatst niet te spreken over het fysiek van Zyzz.. en kom op..Zyzz is de ideale beachboy lichaam.

En beaudien komt net om de hoek kijken hier op het forum, dus ik vind dat zij nog op haar tijd moet wachten. En met "ik wil jury's met meer kennis" bedoel ik beachboykennis. Mensen die geintresseerd zijn in zulke lichamen en zelf ook ernaar streven kunnen dit het best beoordelen.

No offence Beaudien en Marnop.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Gelukkig heb ik schijt aan jouw optiek....

Comment

• Dat over beadien is bulshit gameface:P
        Ze kunnen samen toch discusieren over iets en allebei hun mening er over geven ouwe:P
        zo komen ze er wel uit denk ik

Comment

• Originally posted by gameface View Post
          Marnop was laatst niet te spreken over het fysiek van Zyzz.. en kom op..Zyzz is de ideale beachboy lichaam.

.

Zyzz heeft een goede fysiek. Of het ideaal is.......dat is persoonlijke voorkeur.

Wat ik aangeef over Zyzz en zijn fysiek vs bijvoorbeeld Greg Plitt is persoonlijke voorkeur. Dat is dus iets persoonlijks en heeft niks met het jureren van de beacboy deelnemers te maken.

Een persoonlijke voorkeur heeft een jurylid niet in de vergelijking in contest.

In de politiek heeft links/SP mijn voorkeur, maar dat betekent niet dat ik een VVD'er geen betere politicus zou vinden.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• wat zo leuk begon word nu een beetje drama zo...

Comment

• Ok, nieuwe jury neemt plaats!!

De meeste deelnemers hebben gestemd en was positief. Dus de nieuwe jury wordt: Beaudien, Marnop en Janneke

Mocht er nu erg veel gezeik ontstaan over dat er nu geen prijs is te winnen dan mag de winnaar "een kus op t voorhoofd" bij Beaudien of mij komen halen

Comment

• Originally posted by Janneke View Post
                Ok, nieuwe jury neemt plaats!!

De meeste deelnemers hebben gestemd en was positief. Dus de nieuwe jury wordt: Beaudien, Marnop en Janneke

Mocht er nu erg veel gezeik ontstaan over dat er nu geen prijs is te winnen dan mag de winnaar "een kus op t voorhoofd" bij Beaudien of mij komen halen
                Als het op de kop van mijn lul is doe ik ook mee.

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                  wat zo leuk begon word nu een beetje drama zo...

Valt wel mee hoor Robin, alles komt goed.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• pffff wat een reactie weer, levensgenieter.. Maar goed laten we nu verder gaan waar het bedoelt voor is.

Beaudien, Marnop en Janneke is voor gestemd dus lijkt me ook genoeg juryleden.
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                      pffff wat een reactie weer, levensgenieter.. Maar goed laten we nu verder gaan waar het bedoelt voor is.

Hoezo weer?

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                        pffff wat een reactie weer, levensgenieter.. Maar goed laten we nu verder gaan waar het bedoelt voor is.

beetje humor zou je sieren

Comment

• beachboys ftw,

gameface heeft een punt. marnop heeft ene punt.

en teveel vrouwen is niet goed

Comment

• 2 vrouwen in de jury is toch niet TEVEEL?

Ik vind de jury zoals hij nu is prima..

Comment

• ik ook
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Kvind het niet eerlijk.. niet iedereen heeft de kans gekregen om in jury te komen.. Ik dien een klacht in!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X