Aankondiging
Seminar 29 oktober Fitshop Alkmaar
Collapse
X
-
seminar over voeding
29 oktober wordt er in Alkmaar een seminar over sport/BBvoeding gegeven door niemand minder dan Ray Simon NL kampioen en over enkele weken deelnemer op het WK in Maleisië.
Uploaded with ImageShack.us
De seminar zal niet bestaan uit geneuzel en doodanalyseren van van alles en nog wat, maar je inzicht geven in wat de juiste voeding en timing voor je kan betekenen, hoe je kan bouwen met de juiste voeding en kan droog worden met de juiste voeidng en timing.
Ray Simon is lid van Team XXL en Team FF en behoort met een behoorlijke staat van dienst tot de absolute top van het NL-bodybuilding.
Stats van Ray Simon:- Geboortedatum: 18-03-1980
- Lengte: 1,68m
- Gewicht: 85kg
- Wedstrijdgewicht: 80 kg
- 31 okt. 2011 Nbbf NK Etten-leur
- 9-14 nov. 2011 Wbpf WK Maleisië
- 2010 - Nbpf, NK -80kg A/B , 2e plaats
- 2010 - Wff, WK -35jaar, 4e plaats Oostenrijk
- 2010 - IFBB, JBC -90kg, 3e plaats
- 2010 - Ybf, artemis cup atletics 1e plaats
- 2010 - Nabba, klasse 3 1e plaats + overall winnaar
- 2010 - Nbpf, A/B bodybuilding one line-up 3e plaats
- 2010 - Nac, Wk klasse 3 9e plaats, Spanje
- 2008 - Nbbf, atlas cup -70kg 2e plaats
- 2008 - Ybf, mr. atletic 1e plaats
- 2008 - Nac, Nk klasse A atletics 2e plaats
- 2008 - Nac, universe atletic short ng
- 2007 - Antilliaanse kampioenschappen -70kg 3e plaats, St. Eustatius NA
- 2006 - Bbfa, night of the best 4e plaats, Bonaire NA
- 2002 - Ybf, klasse performance 1e plaats
Uploaded with ImageShack.us1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Interessant ga je heen Marnop?
Wij laten soms ook een Seminar geven bij ons op de Gym de laatste keer hadden we Willem Jonkman uitgenodigt die kwam samen met een jongen die in wedstrijd shape was.
Heb ook is een Seminar van Ed van Amsterdam bijgewoont was ook erg interessant.Last edited by Kevin72; 19-10-2011, 17:57.Face your demons...........
Comment
-
Is al lang een topic van.
http://forum.bodynet.nl/events/48495...p-alkmaar.html
Je topic staat trouwens ook verkeerd, Marnop
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIs al lang een topic van.
http://forum.bodynet.nl/events/48495...p-alkmaar.html
Je topic staat trouwens ook verkeerd, Marnop
Ja ik zag nadat ik het geplaatst had dat het al gemeld was.
Maar beetje extra aandacht kan geen kwaad denk ik.
dagelijkse voeding was de eerste sectie die in me opkwam, het gaat ook over dagelijkse voeding......1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJa ik zag nadat ik het geplaatst had dat het al gemeld was.
Maar beetje extra aandacht kan geen kwaad denk ik.
dagelijkse voeding was de eerste sectie die in me opkwam, het gaat ook over dagelijkse voeding......
Maar wat zou het allemaal, wat aandacht is nooit verkeerd.
Om maar ontopic te blijven (anders krijgen we dat gezeur weer): ik wil er wel heen. Dacht alleen dat ik die ochtend naar Hillegom moet, dus weet niet of het te redden is qua tijd.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment