Body&FITshop.nl feliciteert The Bodymania 2012 winnaars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vond jullie op vlak van dienstverlening al geweldig, maar blijken jullie verder nog aardig te zijn ook
    Erg leuk gebaar (y)
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Top B&F !
      Mind is everything.

Comment

Nice Body&Fit ! soon ook nieuwe whey bestelle pot bijna leeg
        Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Geweldig dit! Net een PM gestuurd .

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
            Geweldig dit! Net een PM gestuurd .
            Onverwachts, maar voor iedere winnaar een prijsje!
            BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Ik sluit me geheel en al aan bij de rest TOP!

Comment

Ik heb men pakketje ontvangen! Bedankt B&F shop!
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik ook!

Comment

Ik heb lang getwijfeld om op dit topic te reageren.
                    Maar na alle reacties, kan ik het toch niet laten om dit vriendelijke gebaar van BenF in een ander daglicht te stellen.

Wij zijn op 07-06-2012 door een jurylid benadert om de winnaars van de Bodymania van een prijs te voorzien omdat BenF zich na een eerdere toezegging teruggetrokken had.
                    Dit zou negatieve publiciteit voor de BenF shop opleveren wat hun dus heeft doen besluiten om de winnaars toch nog van een prijs te voorzien.

BenF mag reageren als dit niet waar is?

Dit wilde ik even kwijt.

Groet,

Kevin

www.nutrition4you.nl
                    Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Jeetje nu ben ik teleurgesteld in B&f shop en ga ik enkel nog maar bij duurdere internetshops mijn whey kopen....

/sarcasm
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Nutrition4you View Post
                        Ik heb lang getwijfeld om op dit topic te reageren.
                        Maar na alle reacties, kan ik het toch niet laten om dit vriendelijke gebaar van BenF in een ander daglicht te stellen.

Wij zijn op 07-06-2012 door een jurylid benadert om de winnaars van de Bodymania van een prijs te voorzien omdat BenF zich na een eerdere toezegging teruggetrokken had.
                        Dit zou negatieve publiciteit voor de BenF shop opleveren wat hun dus heeft doen besluiten om de winnaars toch nog van een prijs te voorzien.

BenF mag reageren als dit niet waar is?

Dit wilde ik even kwijt.

Groet,

Kevin

www.nutrition4you.nl
                        Hebben julie naar aanleiding van het contact besloten om wel een prijs ter beschikken te stellen?
                        Zo ja, waarom is dit niet gebeurd.
                        Zo nee, dan heb je in mijn optiek nu geen recht van spreken ook al heeft BF eerst verklaard niet mee te doen,maar vervolgens toch besloten om een prijs weg te geven.

my 2 cents,
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Verder had je beter niet kunnen reageren en gewoon volgend jaar mee moeten doen als sponsor. Ik snap sowieso niet dat er niet meer sponsors happen. Een pak whey kost weinig en B&F heeft zo mooi aan marketing gedaan.
                          Train hard or go hormone

Comment

@Mvos: Als wij in het begin waren benaderd hadden wij dit wel willen doen. Om op het laatste moment als stand-in van de BenF te fungeren niet. Waar het om gaat is dat je eerst een prijs toezegd en daarna dit niet nakomt, en omdat dit negatieve publiciteit oplevert dat je dan alsnog de prijzen ter beschikking stelt. Vriendelijk gebaar of eigen belang. Geef jij het antwoord maar????

Comment

Originally posted by Toph View Post

Verder had je beter niet kunnen reageren en gewoon volgend jaar mee moeten doen als sponsor. Ik snap sowieso niet dat er niet meer sponsors happen. Een pak whey kost weinig en B&F heeft zo mooi aan marketing gedaan.
                              Vorig jaar waren wij ook benaderd. Het ene jurylid benadert het ene bedrijf en de ander een ander bedrijf ook Bodynetters gingen zelfstandig bedrijven benaderen. Wat je dan krijgt is dat bedrijven tegen elkaar uitgespeeld worden, waardoor bedrijven afhaken.

Comment

Ok, fair enough dat je niet als stand-in wil fungeren. Aan de andere kant, niemand van ons (muv MT) had dat geweten, dus had het niet veel uitgemaakt.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X