Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Body&FITshop.nl feliciteert The Bodymania 2012 winnaars
Ik heb lang getwijfeld om op dit topic te reageren.
Maar na alle reacties, kan ik het toch niet laten om dit vriendelijke gebaar van BenF in een ander daglicht te stellen.
Wij zijn op 07-06-2012 door een jurylid benadert om de winnaars van de Bodymania van een prijs te voorzien omdat BenF zich na een eerdere toezegging teruggetrokken had.
Dit zou negatieve publiciteit voor de BenF shop opleveren wat hun dus heeft doen besluiten om de winnaars toch nog van een prijs te voorzien.
Ik heb lang getwijfeld om op dit topic te reageren.
Maar na alle reacties, kan ik het toch niet laten om dit vriendelijke gebaar van BenF in een ander daglicht te stellen.
Wij zijn op 07-06-2012 door een jurylid benadert om de winnaars van de Bodymania van een prijs te voorzien omdat BenF zich na een eerdere toezegging teruggetrokken had.
Dit zou negatieve publiciteit voor de BenF shop opleveren wat hun dus heeft doen besluiten om de winnaars toch nog van een prijs te voorzien.
Hebben julie naar aanleiding van het contact besloten om wel een prijs ter beschikken te stellen?
Zo ja, waarom is dit niet gebeurd.
Zo nee, dan heb je in mijn optiek nu geen recht van spreken ook al heeft BF eerst verklaard niet mee te doen,maar vervolgens toch besloten om een prijs weg te geven.
my 2 cents,
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Verder had je beter niet kunnen reageren en gewoon volgend jaar mee moeten doen als sponsor. Ik snap sowieso niet dat er niet meer sponsors happen. Een pak whey kost weinig en B&F heeft zo mooi aan marketing gedaan.
@Mvos: Als wij in het begin waren benaderd hadden wij dit wel willen doen. Om op het laatste moment als stand-in van de BenF te fungeren niet. Waar het om gaat is dat je eerst een prijs toezegd en daarna dit niet nakomt, en omdat dit negatieve publiciteit oplevert dat je dan alsnog de prijzen ter beschikking stelt. Vriendelijk gebaar of eigen belang. Geef jij het antwoord maar????
Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
Verder had je beter niet kunnen reageren en gewoon volgend jaar mee moeten doen als sponsor. Ik snap sowieso niet dat er niet meer sponsors happen. Een pak whey kost weinig en B&F heeft zo mooi aan marketing gedaan.
Vorig jaar waren wij ook benaderd. Het ene jurylid benadert het ene bedrijf en de ander een ander bedrijf ook Bodynetters gingen zelfstandig bedrijven benaderen. Wat je dan krijgt is dat bedrijven tegen elkaar uitgespeeld worden, waardoor bedrijven afhaken.
Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment