NK Classic Powerlifting (=raw) 16/12/2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit nog maar eens bumpen. Morgen is het zover mannen!
    Ik ben goed zenuwachtig en krijg geen hap door mijn keel .

Wat worden jullie openingsbeurten trouwens?

Comment

Niet zenuwachting zijn man, is niet veel anders dan een zware gymtraining, als je nog veel ruimte hebt voor je gewicht = VRETEN

ik open normaalgesproken met 215-150-240, maarja kan atlijd veranderd worden als je je iets anders voelt dan verhoopt in opw.
      je hebt tot 6 beurten voor het einde van de groep voor je tijd om opener te veranderen aan jury tafel als ik me niet vergis, dus normaal heb je dan laatste warmup set al gedaan.

Vanmorgen nuchter 104.1 op de weegschaal en na licht ontbijtje 104.6, eens getest en komt goed uit zo, hoef ik allesinds geen 2u te rijden met lege maag
      Last edited by Triple Aces; 15-12-2012, 14:18.
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

oh foutje is 3 beurten voor einde van groep voor je, of als er geen groep voor je zit, zoals in jou geval wellicht bij sq Dennis, dan 3min voor eerste beurt van je groep.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
          Niet zenuwachting zijn man, is niet veel anders dan een zware gymtraining, als je nog veel ruimte hebt voor je gewicht = VRETEN

ik open normaalgesproken met 215-150-240, maarja kan atlijd veranderd worden als je je iets anders voelt dan verhoopt in opw.
          je hebt tot 6 beurten voor het einde van de groep voor je tijd om opener te veranderen aan jury tafel als ik me niet vergis, dus normaal heb je dan laatste warmup set al gedaan.

Vanmorgen nuchter 104.1 op de weegschaal en na licht ontbijtje 104.6, eens getest en komt goed uit zo, hoef ik allesinds geen 2u te rijden met lege maag
          Originally posted by Triple Aces View Post
          oh foutje is 3 beurten voor einde van groep voor je, of als er geen groep voor je zit, zoals in jou geval wellicht bij sq Dennis, dan 3min voor eerste beurt van je groep.
          Ja dat is waar ! Heb nog een hoop ruimte met gewicht, is weinig bij gekomen de afgelopen weken, nu nog zoveel mogelijk binnen werken. Zin in morgen maar de (gezonde) spanning zal wel blijven .

Comment

Gezonde spanning is goed! Nog goed rusten en vreten vandaag en mentaal opladen = filmpjes kijken

Heb er ook zin in trouwes, tot voor m'n laatste training gisteren zag ik het niet zo zitten maar nu voelt alles erg goed aan!

Comment

Burnedice/Irony12/Revius en Triple Aces, Succes en kg's voor morgen is wat ik jullie wens.....

may the force be with me!
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

haha epic plaatje

Comment

Hierbij wil ik okidoki, burnedice, tymen, jeroen en Ziyed ZEER veel succes en plezier wensen morgen!!
                  Vindt het echt jammer dat ik er niet bij kan zijn, had jullie graag eens aan het werk gezien!!

Dat jullie godverdomme een paar vette PR's mogen zetten!!

BAD-AZZ POWERLIFTING MOTIVATION PT. 2.0 - YouTube
                  I'm not special, but not the same as you.
                  Because I do things you will never do.
                  SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Ook hier dan even succes aan allen maak ons maar vooral jullie zelf trots!!!

Comment

Zijn er al resultaten?

Comment

Ik weet enkel dat ze klaar zijn met squat en ondertussen wel al aan het benchen zijn.
                        Dus resultaten zullen nog wat moeten wachten tot vanavond
                        I'm not special, but not the same as you.
                        Because I do things you will never do.
                        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Uitslagen:

Results Dutch RAW Nationals Powerlifting 2012 | wimwam.nl

Comment

Ik ken alleen ziyed van naam. Goed gedaan
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Zo die ilja is fokkin sterk. 500+. Dayum...
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Burnedice = Dennis van Beek in de -93 klasse
                                Irony12 = Thymen Gerestein in de -120 klasse
                                Revius = Zyed Badreddine in de 120+ klasse
                                Tripple Aces = Jeroen van Heesvelde in de -105 klasse
                                Okidoki71 = Remco Groenewegen in de -120 klasse

Zyed is teringsterk, Triple Aces is tering sterk aan het worden en Burnedice belooft veel goeds, goeie progressie.......Irony12 en ik waren niet in goede vorm alhoewel ik wel redelijk tevreden was, nu wat meer aan m'n techniek werken, die 260kg op de deadlift van mij staat wel in het rood genoteerd maar is een goedgekeurde....267,5 kg kwam tot aan de knie, had ik hem gehaald had ik derde plek gehad, helaas.........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X