zaterdag geweest, wel wat bekenden gezien daar. Die dikke Jarno, synthol king Klaus, paar redelijk bekende bb'ers, nog even met berry de mey staan praten.. lekker wijf trouwens bij zijn stand.. die billen.....volgens mij zijn dochter
Wie gaat dit weekend naar de flex cup?
Collapse
X
-
Originally posted by Rickbeen View PostIk wil misschien volgend jaar meedoen.. Maar ik wil alleen zaterdag doen. Is zondag alleen voor als je zaterdag binnen de top 3 eindigt ofzo?
Hey,
Er zijn toch wel uitzonderingen die je kan maken... gelovige collega's hier op mijn werk moet ook zondag werken. Als bepaalde dingen niet anders kunnen lijkt me dat toch geen ramp?Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostHey,
Er zijn toch wel uitzonderingen die je kan maken... gelovige collega's hier op mijn werk moet ook zondag werken. Als bepaalde dingen niet anders kunnen lijkt me dat toch geen ramp?
Comment
-
Ik was er ook, dit topic gemist..
Ogen uitgekeken, wat n narsistisch volkje zijn we ook.
Leukste zijn de 18 jarige mennekes in haltershirtjes, zonnebankkop en baseballs kapsel!
Was leuk!Last edited by Iguana; 16-12-2013, 11:07.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Klote man dat we geen bereik hadden. Als ik had geweten dat je er was.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by frankey View PostHey,
Er zijn toch wel uitzonderingen die je kan maken... gelovige collega's hier op mijn werk moet ook zondag werken. Als bepaalde dingen niet anders kunnen lijkt me dat toch geen ramp?
Ik snap dat jullie dit denken. Maar het ligt bij ons anders. En ik weet nie wat voor werk je doet? Kijk zorg ziekenhuis politie is werk wat noodzakelijk is, dat moet natuurlijk gewoon doorgaan.. En het is natuurlijk waar je persoonlijk de grens trekt. Ik heb er geen moeite mee als mensen het doen maar ik doe het zelf persoonlijk niet. Vandaar dat ik een wedstrijd op zaterdag zoek;-)Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Haha nee man, ik rook niet. Maar volgens mij was er binnen zowiezo amper bereik. Volges mij bewust want ze probeerde je via zo'n betaalde shit in te laten loggen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment