Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het lijkt me ook wel leuk om erbij te zijn (het trainen in ieder geval). Is er weer iemand om het niet-huge kamp te versterken :P Een vriend van me leek het ook wel leuk om mee te gaan, deze heeft overigens geen account hier.
Eten weet ik nog niet zeker, zal dat binnenkort updaten.
Ik heb een voorgevoel dat ik straks alleen met Patricia zit te eten, zo vervelend!
Dan hoef ik me in ieder geval niet druk te maken over de tafelindeling.
[QUOTs;1220923]wij gaan op zeker niet eten, maar komen wel beide trainen.
ik zou reserveren maar wellicht handig als iemand dat nu doet die wel gaat.[/QUOTE]
Ahhh, jammer man.
Maar gelukkig kunnen jullie in ieder geval wel trainen.
Ik wil wel reserveren, maar het lijkt me handig als de definitieve lijst bekend is en er niemand meer afvalt of bijkomt.
Dan kan ik zsm reserveren.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment