Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
mocht dat nog een keer gebeuren dan graag een topic aanmaken. rotterdam is me net wat te ver weg maar groningen is prima te doen.
Ik reis altijd graag 3 uur om nieuwe ervaringen op te doen. Ik wil graag ontdekken, mijn wereld vergroten ondanks dat ik daar gemiddeld 4 uur moet voor reizen. Ik ken nog zoveel mensen die zo gekluisterd aan één stad, één omgeving, één vriendgroep. Ik wil niet zeggen dat je elke maand andere vrienden moet hebben of moet verhuizen, haha. Natuurlijk is het goed om een vertrouwde omgeving te hebben, waar je altijd terecht kunt. Maar wat weerhoudt je ervan om erop uit te gaan?
Ik reis altijd graag 3 uur om nieuwe ervaringen op te doen. Ik wil graag ontdekken, mijn wereld vergroten ondanks dat ik daar gemiddeld 4 uur moet voor reizen. Ik ken nog zoveel mensen die zo gekluisterd aan één stad, één omgeving, één vriendgroep. Ik wil niet zeggen dat je elke maand andere vrienden moet hebben of moet verhuizen, haha. Natuurlijk is het goed om een vertrouwde omgeving te hebben, waar je altijd terecht kunt. Maar wat weerhoudt je ervan om erop uit te gaan?
Eens , hoewel gratis OV door de weeks ook wel de drempel verlaagd bij mezelf. Zo ben ik dan ook wel weer om dat toe te geven
Ik heb gehoord dat de mini googlelogen meet vrij geslaagd was afgelopen vrijdag nacht
@akutito hou es op joh rood boertje
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment