Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kan me voorstellen dat je kapot bent en heel erg jammer dat je tweede bent geworden, zeker als het zo onterecht was als beweerd wordt.
Neemt niet weg dat het een hele mooie prestatie blijft natuurlijk en die foto's zien er absoluut heel erg goed uit, je stond er top!
]
Ja was/ben echt kapot! Zit te twijfelen of ik volgende week nog het NK mee pak of niet? Als ze mij nu niet laten winnen van hem zullen ze dat volgende week ook niet dus...! Trek wel mijn dieet nog ff door kan ik altijd nog kijken...!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Is het dezelfde jury dan? Kan anders zomaar een hoop verschil maken natuurlijk...
Wel minder dat je nu niet na een wedstrijd gelijk even lekker de teugels kunt laten vieren om bij te komen, met eventueel nog een wedstrijd in het het vooruitzicht.
Mocht je gaan wens ik je uiteraard heel veel succes!
(En als je niet gaat wens ik je veel plezier met een beetje zondigen )
Geloof graag dat het gaat smaken...
Zonde van het NK maar wel een begrijpelijke beslissing, geniet ervan deze week en volgende keer laat je ze gewoon zien dat het nóg beter kan!
HAHA dank je, ben net gaan wokken, daarna 2 zakken snoep en halve liter ben&jerry ijs, zit nu aan de chips en chocola! Zie eruit als een opgeblazen ballen vol met aders! Morgen weer normaal anders kan ik straks geen schoenen meer aan!
HAHA, ja gisterenavond zag ik er idd zo uit! Voelde me ook niet echt lekker! Dacht echt dat mijn navel eruit zou klappen!!! Was gewoon aan het trippen van al dat suiker!
Nu paar uur later sochtends is het al weer wat bijgetrokken gelukkig, heb nu net weer gewoon netjes mijn havermout/whey met rozijntjes op!!!
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment