Bodynet verbeteren? Meer feedback van de leden nodig...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb al meerdere spelfouten gezien in het forum, maar ik weet er maar eentje te noemen nu.
    En dat is dat het meervoud van forum fora is en niet forums zoals ik soms zie staan
    Als dat aangepast werd komen we steeds dichter bij perfectie

Comment

Originally posted by Twisters View Post
      Ik heb al meerdere spelfouten gezien in het forum, maar ik weet er maar eentje te noemen nu.
      En dat is dat het meervoud van forum fora is en niet forums zoals ik soms zie staan
      Als dat aangepast werd komen we steeds dichter bij perfectie
      Forums mag ook. Het is net als collega, collega's of collegae. Je mag het Nederlandse meervoud pakken en het latijnse, de keus staat je vrij.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dan hebben ze dat mij verkeerd geleerd op school.
        Je hebt inderdaad gelijk ja, maar ik vond forums toch onprofessioneel staan.

Comment

Originally posted by sis View Post
          Als je op het blauwe vierkantje klikt, links naast de titel van het topic, dan ga je naar de eerste (door jou) ongelezen reactie.
          ik bedoel bij het vierkantje "actieve discussies" in de rechterbovenhoek. Daar staat geen blauw vierkantje en als je daar klikt dan kom je op de begin pagina terecht.

Als je in de onderwerpenlijst op een discussie klikt ga je inderdaad naar de laatste reply. Maar via actieve discussies niet

Comment

Ah ok, ik zie het verschil, en ik bedoelde op de pagina's met nieuwe berichten
            Life's what you make it!

Comment

Een geïntegreerde chatbox. Ik vind de chatbox die we nu hebben ook wel leuk, maar der is nooit geen hond op, omdat ie niet zo handig is en niet opvallend is. (mischien ook omdat ie extern is?)

Hoop dat ik nu niet geflamed word.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

wist niet eens dat er een chatbox bestond :s via chat zou het inderdaad wel makkelijker communiceren zijn..
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Little Mofo banned houden

Comment

o.a. Meer Emoticons
                    Ben ik trouwens ook de enige die last heeft van de functie dat als je een post heb gemaakt dat je die na 5 minuten niet meer kan editten. Dit lijkt mij voor een Thread-starter erg handig. Zodat je bepaalde dingen zoals lijsten beter kan bijhouden.

En die vakjes van "Actieve discussies" die tabel 2 rijen lang maken per vakje T scheelt qua ruimte bijna niets (in verhouding tot de lengte van de max lengte van een topic bijvoorbeeld).

Voor de rest de chatbox regelen inderdaad voor de tjetsletjes onder ons (ik ben er zeker een van ).
                    Bij mij in firefox 3.5.8 is die border van de uitgebreide reageerfunctie ook niet helemaal in orde :P. Het grijze vak komt zeg maar onder de "Actieve Discussies " en " Fotogallerij " te hangen. (Klein schoonheidsfoutje).

Voor de rest de sticky's met wat plaatjes en bronnen opvrolijken.
                    (Niet teveel het moet je doel zeg maar bijstaan).

Comment

Vrouwelijke bodynet mod in een string en een paar hoge hakken op de startpagina van bodynet zal hoogst waarschijnlijk meer leden werfen. Ik zeg doen.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hé goed idee, als iedereen nou lukraak ideetjes post in een gebumpt topic landen ze vast wel bj de juiste persoon .
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                          Ben ik trouwens ook de enige die last heeft van de functie dat als je een post heb gemaakt dat je die na 5 minuten niet meer kan editten. Dit lijkt mij voor een Thread-starter erg handig. Zodat je bepaalde dingen zoals lijsten beter kan bijhouden.
                          Daarvoor moet je nu even contact opnemen met een mod. De gelimiteerde edit mogelijkheid is er gekomen om te voorkomen dat mensen oude topics op eigen houtje gaan opschonen (ja, is vaak gebeurd), waardoor het hele topic onleesbaar werd.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een punten en % systeem zoals BR dat heeft vind ik leuk.
                            Kan je een beetje zien wie er actief is enzo.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                              Een punten en % systeem zoals BR dat heeft vind ik leuk.
                              Kan je een beetje zien wie er actief is enzo.
                              Dat kun je hier toch ook al zien?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

ga eens op BR kijken
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X