Bodynet verbeteren? Meer feedback van de leden nodig...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zelf zit ik nog maar een aantal dagen op deze website maar heb eigelijk nog niks verkeerds gezien. Aardige mensen, actieve mensen op het forum en erg overzichtelijk.

Maar als er iets wat me te binnen schiet laat ik het weten.

Misschien iets kleins als een chat functie? maar deze gaan al vrij snel dood.

Comment

chatfunctie overbodig imo

Comment

Originally posted by Osterich View Post
        Een punten en % systeem zoals BR dat heeft vind ik leuk.
        Kan je een beetje zien wie er actief is enzo.
        We weten allemaal dat ik dan toch win.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

idee...
          beach boy seizoen gaat beginnen. geef me mod status met alleen de functie om dat soort figuren te bannen
          of maak een bot die posts scanned. zodra iemand beach boy typt heeft hij een ban

Comment

Fuck that beachboy shit!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              idee...
              beach boy seizoen gaat beginnen. geef me mod status met alleen de functie om dat soort figuren te bannen
              of maak een bot die posts scanned. zodra iemand beach boy typt heeft hij een ban
              Om meteen iemand te bannen gaat wat ver. Wat je wel zou kunnen doen is om een nieuw lid, na aanmelden, automatisch naar de stickie door te sturen. En dat 'ie het helemaal moet doorlezen en onderaan een vakje moet aanvinken dat 'ie de inhoud begrepen heeft. En pas daarna toestemming geven om te posten.
              Dan heb je in ieder geval niet meer dat iemand claimt dat 'ie de stickies niet heeft kunnen vinden.....
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                Om meteen iemand te bannen gaat wat ver. Wat je wel zou kunnen doen is om een nieuw lid, na aanmelden, automatisch naar de stickie door te sturen. En dat 'ie het helemaal moet doorlezen en onderaan een vakje moet aanvinken dat 'ie de inhoud begrepen heeft. En pas daarna toestemming geven om te posten.
                Dan heb je in ieder geval niet meer dat iemand claimt dat 'ie de stickies niet heeft kunnen vinden.....
                Vind ik nog niet eens zo'n slecht idee :P. Anders een paar vragen bij de algemene overeenkomst als je lid word. Dat de sticky's daarbij staan als link en dat je die moet hebben gelezen wil je kunnen posten.

Het is een beetje tweeledig, wil je het moeilijker maken voor de beachboys om te joinen dan zullen andere (toekomstig) leden hier ook last van hebben. Dus dan is t maar net hoeveel moeite wil je doen om bij BN te komen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  We weten allemaal dat ik dan toch win.
                  Precies, kan je ook es ergens mee thuis komen

Mods en admins doen niet mee he :P

Nee maar zonder dollen, dan kunnen (nieuwe) leden zien wie er een beetje tot de harde kern behoren enzo.

Is leuk.
                  Doen.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

harde kern heb je zo ook wel snel genoeg door hoor

Comment

Ja goed idee.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Waar kan ik me inschrijven voor de harde kern.. klinkt wel stoer trouwens.

Comment

elke maand trainigns meet xD voor de harde kern, kan ik laten zien dat ik kan dumbell pressen met 4kg voor max 1rm

sticky's lezen en dan pas mag je posten dit controleer je gewoon door een paar vragen juist/onjuist te vragen waar ze wel nog terug naar de sticky's mogen gaan om het op te zoeken, zo lezen ze zeker de sticky's top idee!
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            sticky's lezen en dan pas mag je posten dit controleer je gewoon door een paar vragen juist/onjuist te vragen waar ze wel nog terug naar de sticky's mogen gaan om het op te zoeken, zo lezen ze zeker de sticky's top idee!
                            helpt niet. je ziet gewoon dat de meeste liegen. beweren sticky gelezen te hebben en het niet te begrijpen. maar ze kunnen niks aangeven wat ze niet begrijpen. ze willen gewoon dat jij hun schema's maakt als de luie varkens die het zijn. oplossing...niet meer reageren. gaan ze vanzelf weer weg.

Comment

helpt niet. je ziet gewoon dat de meeste liegen. beweren sticky gelezen te hebben en het niet te begrijpen. maar ze kunnen niks aangeven wat ze niet begrijpen. ze willen gewoon dat jij hun schema's maakt als de luie varkens die het zijn. oplossing...niet meer reageren. gaan ze vanzelf weer weg.
                              Of de mods moeten ons gewoon ongestraft die mensen laten afzeiken.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik ben ook zo iemand geweest maar toen werd ik erop gewezen en begreep ik het pas ja ik was ook lui.
                                En had nooit eerder op forums gezeten dus d8 dat jullie dat voor mij maakte
                                maar ik denk dat je ze kan veranderen omdat het zo ook bij mij is gegaan.

toevallig is het vandaag precies 2 jaar dat ik hier aangemeld ben
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X