Bodynet verbeteren? Meer feedback van de leden nodig...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus jullie willen als iemand zich aanmeld, dat deze persoon alle stickies door gaat lezen? gaat mij een beetje te ver. Je kunt ze hooguit in het begin op de stickies wijzen. Het is nogal onnozel als iemand een vraag heeft over de manier van trainen, dat hij alle voedingsstickies moet doorlezen. Zo komt er niemand meer op het forum, omdat ze gewoon een hoop info lezen die ze niet eens willen weten.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      Dus jullie willen als iemand zich aanmeld, dat deze persoon alle stickies door gaat lezen? gaat mij een beetje te ver. Je kunt ze hooguit in het begin op de stickies wijzen. Het is nogal onnozel als iemand een vraag heeft over de manier van trainen, dat hij alle voedingsstickies moet doorlezen. Zo komt er niemand meer op het forum, omdat ze gewoon een hoop info lezen die ze niet eens willen weten.
      Ben het met je eens.
      En dat plan om dan mensen te controleren of ze uberhaupt wel de stickies hebben gelezen gaat nergens over. We zitten hier niet op school. Gewoon niet reageren op zulke topics als je dat stoort. Er zijn altijd wel leden die willen helpen en als de vraag echt nergens op slaat word het topic op slot gegooit.

Zou graag zien off topic geleuter anders zien, maar dat gebeurt eigenlijk op elk forum. Dat is iets wat nou eenmaal snel gebeurt.
      Daar is volgens mij ook niet veel aan te doen.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Maak een forumdeel met iets van beginnersvragen: nieuwe leden kunnen dan daar beginners vragen in stellen? Is het weer een veelvoorkomende vraag hoef je toch maar te zeggen vind je in deze sticky...
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Wie moet je eigenlijk pijpen/beffen om een wachtwoord te krijgen voor die geheime topics?
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            Wie moet je eigenlijk pijpen/beffen om een wachtwoord te krijgen voor die geheime topics?
            geen idee. ik heb gewoon me vinger in de lucht gestopt en een vraag gesteld :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              geen idee. ik heb gewoon me vinger in de lucht gestopt en een vraag gesteld :P
              In de lucht?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                Ik moest je moeder beffen, maar het was het waard.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Pas maar op, ze durft al eens mee te lezen en dat mens is best gevaarlijk.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Na enig inzien ben ik toch redelijk geschoffeerd door uw opmerking, generalIx.
                    Mijn pijpvraag was ook niet van hoogstaand niveau, maar om daar nu mijn moeder in zo'n context bij te betrekken?

Comment

Vond het zelf wel geinig, maar als je echt geschoffeerd bent, bied ik bij deze mijn excuses aan.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vergeven en vergeten ze.
                        Echt geschoffeerd niet maar zat toch een beetje wrang :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          idee...
                          beach boy seizoen gaat beginnen. geef me mod status met alleen de functie om dat soort figuren te bannen
                          of maak een bot die posts scanned. zodra iemand beach boy typt heeft hij een ban
                          bleh ik hoor nou eenmaal bij de ecte ecte beachboy kern op BN die ook in de winter hier aawezig is die kan je niet bannen

@ roelhino Geheime topics? zeker weer zo'n ding wat beachboys niet zien

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            bleh ik hoor nou eenmaal bij de ecte ecte beachboy kern op BN die ook in de winter hier aawezig is die kan je niet bannen

@ roelhino Geheime topics? zeker weer zo'n ding wat beachboys niet zien
                            Volgens mij mag jij het anders wel zien.
                            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              Volgens mij mag jij het anders wel zien.
                              Wie zal het zeggen

Comment

Pfff ... ik wil het al niet meer zien :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X