Bodynet verbeteren? Meer feedback van de leden nodig...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by kojak View Post
    Misschien voor de leden die anti steroids zijn.. bij de actiefe discussies alle aas gerelateerde topics niet laten zien? Bv er is nu een topic: Pijn na het prikken. Voor veel bners kan het dus geen ene *** schelen :P
    Topic niet openen misschien een idee....
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      Je hoeft het niet te openen...
      meen je dit? Als die aas topics er niet bij zouden zitten, zouden er meer interessante topics bijzitten die ik dan wel weer kan openen.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• You make no sense to me.
        Groeten

Comment

• Verplicht maken minimaal 5 woorden te posten per post.
          Zie nu zo veel berichten met als voor beeld alleen maar (WELKOM) beetje nutteloos of niet soms.
          Flood protection.
          zorg dat als je twee berichten achter elkaar in een forum topic zet zonder dat er iemand anders tussentijds heeft gereageerd. dat de berichten automatische worden samengevoegd tot 1 post.

Kleine aanpassingen maar is ook beter voor je seo resultaten.
          Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

You make no sense to me.
            als je dit al niet snapt..

Originally posted by Rob-1984 View Post
            Verplicht maken minimaal 5 woorden te posten per post.
            Zie nu zo veel berichten met als voor beeld alleen maar (WELKOM) beetje nutteloos of niet soms.
            Flood protection.
            zorg dat als je twee berichten achter elkaar in een forum topic zet zonder dat er iemand anders tussentijds heeft gereageerd. dat de berichten automatische worden samengevoegd tot 1 post.

Kleine aanpassingen maar is ook beter voor je seo resultaten.
            Bij deze stem ik op Rob-1984 voor het worden van hoofdmoderator. Vind het goede verbeteringen..

Comment

• Als die aas topics er niet bij zouden zitten, zouden er meer interessante topics bijzitten die ik dan wel weer kan openen.
              Als je die aas topics voor jou onzichtbaar maakt zijn er niet eens meer andere topics he smartass.
              Groeten

Comment

Als je die aas topics voor jou onzichtbaar maakt zijn er niet eens meer andere topics he smartass.
                Bedankt voor het aangeven van het probleem. Daarom zou ik dat ook graag verbeterd zien. Dus als die aas topics nou onzichtbaar zijn.. dan zijn er andere topics die in de plaats van die aas topics kunnen komen bij de home-page.. en als je het nog niet snapt, denk er maar over na

Comment

Bedankt voor het aangeven van het probleem. Daarom zou ik dat ook graag verbeterd zien. Dus als die aas topics nou onzichtbaar zijn.. dan zijn er andere topics die in de plaats van die aas topics kunnen komen bij de home-page.. en als je het nog niet snapt, denk er maar over na
                  Hoe moeilijk is dat dan.....gewoon het topic niet openen.
                  Je ziet toch dat het onder de sectie A.S staat?

Comment

• Ik snap je wel hoor, niet zo denigrerend pik.
                    Alleen als je op nieuwe berichten drukt kan je toch gewoon naar pagina 2 gaan om te kijken of daar nog wat leuks staat, en dan pagina 3 enzovoort.
                    Groeten

Comment

• Een 2dehandsmarkt sectie voor gear en supps?
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• hmm tja hoe wou je die selectie gaan maken beetje onnozel en denk wel lastig te realiseren.. je hebt gvd 20 recente topics recht staan en dan bestaan er soms 2-3 over aas. i dont see the problem..

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                          Hoe moeilijk is dat dan.....gewoon het topic niet openen.
                          Je ziet toch dat het onder de sectie A.S staat?
                          Originally posted by Revius View Post
                          Ik snap je wel hoor, niet zo denigrerend pik.
                          Alleen als je op nieuwe berichten drukt kan je toch gewoon naar pagina 2 gaan om te kijken of daar nog wat leuks staat, en dan pagina 3 enzovoort.
                          intelligentie niveau is echt laag hier.. jullie hebben het niet begrepen. (possel wel)
                          maar laat het maar zitten was maar een suggestie

Comment

intelligentie niveau is echt laag hier.. jullie hebben het niet begrepen. (possel wel)
                            Het is een bodybuilding en fitness forum. Geen weegclub.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Sorry van mijn gebrek aan intelligentie, kan er niks aan doen dat ik geboren ben als nietsnut.
                              Groeten

Comment

Wat revius zegt ik ben gelukkig ook niet zo slim.....als jij het nou nog eens een keer uitlegt op een normale manier zodat wij het ook begrijpen.

Of vind je je zelf te slim?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X