Topics

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Topics

Ik pleit er toch maar weer eens voor om eens stevig te gaan snoeien in de topics. Misschien dat dit een hell of a job is voor onze lieve mods, maar je ziet door de bomen het bos niet meer!

Topic gesloten omdat de ts zich maar weer eens niet aan de regels hield? Sluiten en meteen verwijderen. Offtopics? Drie maanden niet bekeken of activiteit? Wég ermee!
    Dubbele topics waar al een ander uitgebreid topic over is? Sluiten en pleite.

Info van oude topics bij elkaar voegen tot één groot topic zal misschien niet werken, maar niet relevante info of al érg veel besproken info kan in mijn ogen gewoon wég als het weer wordt aangemaakt door één of andere verse n00b!
    Dat de oude data alhier op het forum maar weer eens afgestoft wordt, en niét alleen om er mooie quotes uit te halen!

Zaken als logjes, trainingsinfo etc: zeg ik niet, niets mis mee, veel info uit te halen, maar (^%!(&^!#%(@# hoeveel kl*te-topics over bijv. kwark heb ik de laatste maanden al voorbij zien trekken?! Of over trainingsmuziek? Nee, nu zit er een polltje bij, idd. Erg vernieuwend. Recepten? Handig,laten staan. Zoveelste kutvraag over suiker en wéééér die verrekte dextrose wanneer en hoe? ZOEKEN!! ÉN LEZEN *(&@#$^*(@&$!!!!!!

Al valt dat niet mee als door de zoveelste 'mini-kut-ik-heb-geen-zin-om-te-lezen-want-het-zijn-er-zoveel-dus-ik-vraag-het-zo-wel-topic' de zoekmachine op hol slaat en er de meest IRrelevante topics uitbraakt.

Geduld is een schone zaak, maar ook mijn geduld wordt door het zoeksysteem op deze site nogal eens op de proef gesteld, net als door de lange laadtijden, omdat dóór de overdaad aan nutteloze kuttopics Bodynet niet écht lekker vlot laadt en op mijn 'logeeradres' het zelfs voor elkaar krijgt om de nieuwe pc te degraderen tot een Hásta la Vista 2008.

De fijne reclame op de diverse pagina's zorgen nog even voor de kers op de taart en zorgen voor een heerlijke crash die de recovery-module van Vista laat zweten met 42 graden koorts!

Ik jubel.

Zo. Ik hoop dat er meer mensen zo over denken (zij het waarschijnlijk niet met dezelfde bewoordingen) , zodat Bodynet weer gebruikt kan worden waar het in eerste instantie voor bedoeld is: Informatie vergaren en delen, en daarnáást bedoeld voor plezier.

Met vriendelijke groet; ErikV
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Originally posted by erikv View Post
    Ik pleit er toch maar weer eens voor om eens stevig te gaan snoeien in de topics. Misschien dat dit een hell of a job is voor onze lieve mods, maar je ziet door de bomen het bos niet meer!

Met vriendelijke groet; ErikV
    Erik.. even klein opmerkingetje.. je "valt" mij aan.. Maar ondertussen weet je dat ik er eigenlijk weinig aan kon doen.. je geeft namelijk zelf aan in je bovenstaande post dat het om het makkelijk te zeggen een zooitje is.

Grtz Rico

@Mods/beheer: Misschien een tip ( wil best helpen.. ) nieuw structuur opzetten? en dan zorgen dat alles compacter is..

Want als pietje een topic plaats met zjin schema.. en henk en karel en arie en josef. ja dan kan je door blijven gaan..
    als er 1 Topic wordt geplaatst en daarin laten ze allemaal hun schema zien.. ben je al 4 topics kleiner..

grtz
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Dude: kun je proberen het eens niet persoonlijk te nemen en eens na te denken over het feit dat er mensen zijn die hier al íets langer dan één dag rondlopen? Tot die tijd: graag je commentaar bij je houden tot je iets zinnigers te zeggen hebt dan: je valt mij aan. Ow en dan nog iets: Nog een keer zo'n zielige PM en ja: dan wordt het persoonlijk.

Comment

Dude: kun je proberen het eens niet persoonlijk te nemen en eens na te denken over het feit dat er mensen zijn die hier al íets langer dan één dag rondlopen? Tot die tijd: graag je commentaar bij je houden tot je iets zinnigers te zeggen hebt dan: je valt mij aan. Ow en dan nog iets: Nog een keer zo'n zielige PM en ja: dan wordt het persoonlijk.
        damn en er blijven altijd ziele poten die denken dat ze meer recht hebben dan andere omdat ze langer op een forum hangen dan 1 dag.. en dan niet persoonlijk nemen.. Jij komt met de opmerking van : niet verder kijken dan de neus lang is en dat het leuk staat in het profiel.. dus wie wordt hier nou persoonlijk... niet ik...

lijkt trouwens op dreigen.. : nog een keer zo een PM en het wordt persoonlijk... wist niet dat dat mocht op het forum.. dreigen.. best wel gek.. ik ben hier een dag ( 2 ) onder tussen.. en zelfs ik wist dat..

zo zie je maar weer.. je kan van iedereen iets leren

Comment

Gast: Ik heb dat stuk vannacht geschreven, ik heb 198 topics doorgespit, en jij denkt écht dat ik net JOU eruit heb gepikt om te stangen? Dies goed.

Comment

Gast: Ik heb dat stuk vannacht geschreven, ik heb 198 topics doorgespit, en jij denkt écht dat ik net JOU eruit heb gepikt om te stangen? Dies goed.

Mij zal je er nie mee stangen.. vind discussie's alleen maar leuk.. ik had politicus moeten worden.. maar goed never mind.. speel lekker verder.

Mocht je nog een discussie kandidaat willen.. je weet me te vinden

@Mods : Discussies: 15.485, Berichten: 243.764, - als een beginner dat door moet lezen is ie 8 kilo lichter en weet dan eigenlijk nog niets want dat is ie al weer vergeten...
            Last edited by MasterTuning; 07-08-2008, 06:49.

Comment

Wil jullie beide vragen even wat gas terug te nemen.

@ MAsterT ik weet zeker dat het niet erik's bedoeling was jou aan te vallen, er zijn zo veel mensen die nieuw zijn en niet de regels lezen en vandaa dat hij zijn frustratie uit.

@ Erik jij zou toch wel iets beter moeten weten en niet zo terug kunnen reageren kerel. Elk nieuw moet ook leren hoe het er op dit forum aan toe gaat

Topics sluiten en aan passen doen wij alleen als dat echt nodig is.
              Het hele forum overhoop gooien is absolute niet de bedoeling, is veeeeel te veel werk en zonde van all info.

Als elk nieuw lid nou gewoon eens de regels EN de STICK"S leest komen we met zijn alle een stuk verderen en kunnen we elkaar gewoon weer helpen op een "vriendelijke" normale manier.

Als de stick's niet genoeg info geven kan er altijd nog de "zoek functie" worden gebruikt en als dat nog niks opleverd kan er altijd een topic over gemaakt worden.
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                Wil jullie beide vragen even wat gas terug te nemen.

@ MAsterT ik weet zeker dat het niet erik's bedoeling was jou aan te vallen, er zijn zo veel mensen die nieuw zijn en niet de regels lezen en vandaa dat hij zijn frustratie uit.

@ Erik jij zou toch wel iets beter moeten weten en niet zo terug kunnen reageren kerel. Elk nieuw moet ook leren hoe het er op dit forum aan toe gaat

Het hele forum overhoop gooien is absolute niet de bedoeling, is veeeeel te veel werk en zonde van all info.

Als elk nieuw lid nou gewoon eens de regels EN de STICK"S leest komen we met zijn alle een stuk verderen en kunnen we elkaar gewoon weer helpen op een "vriendelijke" normale manier.

Als de stick's niet genoeg info geven kan er altijd nog de "zoek functie" worden gebruikt en als dat nog niks opleverd kan er altijd een topic over gemaakt worden.
                Mijn excuses daarvoor alleen het is bij mij ( hoe ik ben. ) wil je het zo kan je het zo krijgen

Thnx voor de feedback Been

Comment

Geen probleem met hoe je bent maar je kan een text op meerdere manieren lezen en een schrijver kan het net op een andere manier bedoelen dan jij leest.
                  Hou hier rekening mee voor je een antwoord geeft en als iets niet duidelijk is vraag je om opheldering.

We helpen je graag met de dingen die je wilt weten
                  Who's the Chef

Comment

om even ontopic te blijven.. ik mis een afdeling archief.. en als het goed is kan je instellen op dit forum.. langer als x aantal dagen verplaatsen naar archief of na x aantal tijd dat er niets in is gepost naar archief.. waardoor je dus je forum schoon kan houden.. en dan heb je dus een overzichtelijk forum en je kan via de zoek functie zoeken in het archief..

Comment

ik vind het wel een goed iets, zijn vaak de zelfde dingen die weer trug komen die bijv een twee weken ervoor ook gevraagt zijn, alleen dan weer een nieuwe toppic(boring)
                      en van zommige toppics is het wel jammer dat ze gesloten zijn omdat iemand dan een dom antwoord neer zet word ie gesloten (gelijk heb je) , terwijl ik dan nog wel wat meer info zou willen hebben daarvan, en zommigen kunnen echt niet tegen comentaar en gaan dan gelijk ertegen in, met domme antwoorden gelijk bannen die lui
                      geef mij maar lui met goeie info enzo
                      met andere woorden ik kan er wel mee inkomen erik
                      groet martin
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tja, je hebt wel enig gelijk Erik.
                        maar iedereen begint wel met domme vragen te stellen zelf ben ik ook zo begonnen .
                        maar van je fouten leer je en doe je het geen 2de x (een ezel stoot zich geen 2x aan de zelfde steen)
                        zelf lees ik ook veel oude topics, maar er zit eigenlijk per topic maar een heel klein beetje bruikbare info in, en dat moet eigenlijk bij elkaar geplakt worden en 1 geheel worden maar om dat allemaal te lezen is heeel veeeeel tijd voor nodig en niet iedereen heeft daar zin in om het te doen.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

@ Erik jij zou toch wel iets beter moeten weten en niet zo terug kunnen reageren kerel. Elk nieuw moet ook leren hoe het er op dit forum aan toe gaat.
                          Point taken, het is alleen nogal vaak de laatste tijd dat er zo door nieuwe leden gereageerd wordt en dat ze zoiets meteen als persoonlijk zien. Was idd in den beginne absoluut niet persoonlijk en of negatief bedoeld.
                          Excuses richting MasterTuning.

Ja en daar zit em dus de catch: Wat ik dus al aangeef: De zoekfunctie geeft zeer vaak ook onnuttige info door de overdaad aan 'onzintopics' of '13 in een dozijn' topics. En aangezien we de laatste tijd zó vaak te horen krijgen: 'kan het écht niet vinden', zal er toch écht iets moeten gebeuren. Afhankelijk de post(er) kunnen we wel beoordelen of deze persoon daadwerkelijk heeft gezocht ja of nee.
                          Ik ben alleen bang dat dadelijk op de lange termijn zoveel zaken verloren gaan en leden afhaken omdat het overzicht compleet kwijt is. En in zo'n geval moet je ingrijpen voor het daadwerkelijk een probleem ís!
                          Maar dat is mijn visie erop.

Comment

Excuses richting MasterTuning.

ook mijn excuses..

en zoals je in je bovenstaande post zegt.. veel leden gaan afhaken omdat het onduidelijk is...

Misschien iets absurd.. maar als je 1 forumboard maakt..
                            die opslot zet. en daarin verzamelde nuttige info in plant en de rest van het forum leeg gooit.. op bepaalde sectie na dan.

dan heb je een klein stukje compact zoals:

1. voeding
                            2. schema
                            3. foto's
                            4. Supplimenten
                            5. ******
                            6. ****

dan kunnen de nieuwelingen eerst daarin kijken ( niet posten alleen door moderators ) die nuttige info van leden krijgt erbij plaatsen

zo kan de rest van het forum voor andere dingen gebruikt worden terwijl de bovenstaande punten intact .. actueel blijven duidelijk en netjes..

ik begrijp dat het erg moeilijk is om dit propje volle forum te wissen maar denk dat dat de oplossing is...

correct me if i'm wrong..

Comment

Kan allemaal best, maar ik vind dat zonde. Dubbeltopics e.d. worden ook verwijderd, nutteloze topics gaan op slot. Zoekfunctie is niet echt optimaal, maar als je een beetje je best doet kun je er alles mee terugvinden. Vaak genoeg moeten doen.

Site dichtgooien en alle niet-informatie erafgooien vind ik bullshit. Lees vaak genoeg nog oude topics, en die geschiedenis is gewoon ontzettend leuk. Is zonde om weg te gooien.

Niemand heeft de plicht alles door te lezen, het enige dat een beginner hoeft te doen is de stickies doorlezen, en dan de sectie die hoort bij zijn vraag. In 99% van de gevallen komt het antwoord daar al uit, de andere halve procent is makkelijk gevonden met de zoekmachine, en die laatste halve procent is een eigen topic aanmaken.

Wij mods lezen hier eigenlijk elk topic wel, en wij hebben het overzicht ook nog niet verloren. Dat de boel niet overzichtelijk is gaat er bij mij dus niet in.

Verder ben ik het volledig met mijn collega Been eens.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X