Topics

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alle topics met een slotje kunnen wat mij betreft sowieso weg.
    Vooral die lui die zonder voorstellen met een vraag komen en dan een slotje krijgen. Ik ben een tijdje weggeweest, dus nu veel topics aan het inhalen. Hoe vaak ik dan wel niet van die halve topics, met slotje vind welke nergens over gaan, is echt zonde.
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Het gaat al jaren op deze manier en het gaat al jaren goed.
      Als we alles nuttige info in 1 topic knallen wordt dat in no time een mega topic wat ook gelijk onoverzichtelijk is.

Kan me er wel in vinden als jullie zeggen gooi de gare topic's met een slot er op weg, of de topic's van nieuwe mensen die een rare vraag stellen en dan niet meer terug komen.

Maar ouder topic's weg gooien vind ik zonde, zinloos en kost te veel tijd om het allemaal uit te zoeken.

Je kan zoeken op tijd van de post dus oude topic's komen dan zo ie zo niet naar boven.

Stickies zijn er voor de basic info en heb je een stukje waarvan je denkt heeey dat is echt een goed stukje dat moet een sticky worden dan kan je dat aan geven en zullen wij er naar kijken.

even een klein voorbeeldje nog.

Een nieuw lid komt en heeft een vraag over bijv een AB roller.
      Hij gaat zoeken en vind een topic uit 2006 dus hij steld hier zijn vraag.... wat gebeurt er ??
      Een reactie van een lid pppffff wat een mega bump

Andere oplossing hij maakt een topic over de AB roller en er komt een reactie... hey hier is al een topic over gebruik eerst is ff de zoek functie voor je gaat spammen???!!!

Denk hier maar eens over na.
      Dit is een discusie forum en daar worden vragen gesteld zoms goede en soms geen goede.
      99 van de 100 vragen zijn al wel eens beantwoord en we hebben er ALLEMAAL wel is een gesteld waarvan andere denken pff al weer zo een vraag.
      Iedereen moet het leren en iedereen moet ook de ruimte krijgen om het te leren.

@ jaap
      dat is lang geleden leef je nog??
      Who's the Chef

Comment

Topbetoog Been.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

IK heb ook nooit gezegd om de INFO wég te gooien, ik had het júist over die nutteloze topics! Want wat dat betreft kan ik me er prima in vinden wat je zegt!
          Het ging mij juist over die regelbrekende slotjes en offtopic's.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Oke dan zijn wij daar over uit.
            Als er zo een topic voorkomt waarvan jij denkt dit is waardeloos kan je mij of een collega een pm sturen
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
              Maar ouder topic's weg gooien vind ik zonde, zinloos en kost te veel tijd om het allemaal uit te zoeken.
              niet weggooien maar in een archief plaatsen dat ze toch te vinden zijn alleen het forum netter is

grtz
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sorry maar zie daar het nut niet echt van in.
                Oude topic's ergens anders opslaan, dan raak de hele verdeling kwijt over de div. onderdelen.
                Who's the Chef

Comment

Ja dan kun je een extra mod aannemen om heel het archief bij te houden. En wie heeft er znou behoefte aan zo'n gruwelijk saaie (En onbetaalde) baan?
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

De generaal snuffelt toch al zoveel rond in de oude topics, da gaat in Ă©Ă©n moeite door
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Archiveren is bullshit wat mij betreft.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Of je gooit alle info in een topic en maakt er ipv een forum gewoon een site van probleem opgelost.

Comment

Originally posted by Been View Post

@ jaap
                          dat is lang geleden leef je nog??
                          QBeen: off topic

Soms was het even twijfelen, maar leef nog steeds ja

Ben in de tussentijd wel blijven trainen, maar geen specifieke doelen gesteld, laat staan dat ik tijd had eea op AS gebied bij te houden. Nu weer regelmaat voor een goed schema en de gretigheid is ook weer (gedeeltelijk) terug. Dus we gaan er weer tegenaan. Niet groter, wel droger....

Groeten
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Archiveren is bullshit wat mij betreft.

Helemaal mee eens.
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              En wie heeft er znou behoefte aan zo'n gruwelijk saaie (En onbetaalde) baan?
                              Zo is het dat zullen wij niemand aan doen.

En waarom heeft iedereen het toch over onbetaald???
                              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                                QBeen: off topic

Soms was het even twijfelen, maar leef nog steeds ja

Ben in de tussentijd wel blijven trainen, maar geen specifieke doelen gesteld, laat staan dat ik tijd had eea op AS gebied bij te houden. Nu weer regelmaat voor een goed schema en de gretigheid is ook weer (gedeeltelijk) terug. Dus we gaan er weer tegenaan. Niet groter, wel droger....

Groeten
                                Goed te horen dat de zin weer terug is en dat jij ook weer terug bent
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X