T-shirts Bodynet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik neem er meteen 5 ofzo... fantastisch deze topic... zit al met klamme handjes te wachte n op de shirtjes...
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Zou de maten wel beperken. M en L of L en Xl (afhankelijk van hoe ze vallen). Eventueel nog een vrouwenshirtje voor de boardpinda (en de eventuele andere gegadigde vrouwen).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
        Kan je hem ook in de maat XXXL leveren?
        veel maten zijn leverbaar... een XL valt erg groot. en ze hebben indd ook groter..
        verkrijgbaar in de maten : 4x XL - 6x XL - 8x XL

Originally posted by GeneralIx View Post
        Zou de maten wel beperken. M en L of L en Xl (afhankelijk van hoe ze vallen). Eventueel nog een vrouwenshirtje voor de boardpinda (en de eventuele andere gegadigde vrouwen).
        als ik de factuur binnenheb zal ik hem posten zijn we het allemaal eens en kom ik op de 100 aanmeldingen voor shirts.. dan graag de maten doorgeven..
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Heey bedankt voor het commentaar ik moet nu naar Nijmegen zal het vanavond nog veranderen.
          Maar zou het niet leuk zijn als je 2 soorten shirts maakt zeflde logo enzo maar dan de kleur wit en de kleur zwart kunnen we afwissellen niet dan?

groetjess

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
            Heey bedankt voor het commentaar ik moet nu naar Nijmegen zal het vanavond nog veranderen.
            Maar zou het niet leuk zijn als je 2 soorten shirts maakt zeflde logo enzo maar dan de kleur wit en de kleur zwart kunnen we afwissellen niet dan?

groetjess

dan krijg je een dubbele factuur.. want dan moet hij ipv zwart drukken.. wit gaan drukken en die kosten zijn zo een +/- 45 euro om van kleur te veranderen..

Grtz

Comment

De boardpinda meldt zich:

No way dat ik in een M of L shirt ga lopen he, daar kan ik in zwemmen... Dus bedankt GenIx voor het voorstel van een vrouwenshirt...
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                De boardpinda meldt zich:

No way dat ik in een M of L shirt ga lopen he, daar kan ik in zwemmen... Dus bedankt GenIx voor het voorstel van een vrouwenshirt...
                vrouwenshirt of vrouwenmaat?

aangezien als je een enkele losse vrouwenshirt moet bestellen.. komen er weer kosten bij kan wel navragen hoe en wat.. ze hebben ook S en XS

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                  vrouwenshirt of vrouwenmaat?

aangezien als je een enkele losse vrouwenshirt moet bestellen.. komen er weer kosten bij kan wel navragen hoe en wat.. ze hebben ook S en XS
                  Vrouwenmaat is prima hoor, als dat geen extra kosten met zich meebrengt... Ik denk dat er nog wel meer gegadigden zijn voor een S...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Voor Pinada maken we gewoon een stringetje

@ gen
                    Voor jou kunnen we er ook wel 1 maken hoor
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Vrouwenmaat is prima hoor, als dat geen extra kosten met zich meebrengt... Ik denk dat er nog wel meer gegadigden zijn voor een S...
                      true.. mijn meissie heeft ook S en het is nu aangevraagd voor een casual shirt en de maat maakt hun niet uit.. alleen als je met kleuren gaat switchen of compleet andere shirts wel..

hoop vandaag het binnen te krijgen om te kunnen posten hier..

Comment

Ben ook even zo brutaal geweest om een offerte te vragen voor Caps..

het gaat om deze caps:

(zwart met aan weerszijde het bodynet logo.. dus niet voorop )

Zou betekenen... 3,56 per petje.. dan komt er wel zoveel euro verzendkosten bij.. of er moeten mensen dicht bij elkaar wonen waardoor de verzendkosten wegvalt..

Als er 1 groter logo voorop komt.. valt er dus 1x 30 euro vanaf waardoor je dus weer goedkoper uitkomt.. een cent of 10
                        Last edited by MasterTuning; 24-10-2008, 10:27.

Comment

haha je wilt een heel tenu regelen
                          Calisthenics / Street workout

Comment

offerte van Shirtplanet voor de shirts met opties ( allebei even duur..):

zoals we zien zijn de shirts van 4xl t0t 8 XL 2 euro duurder... misschien dat iemand ook ergens een offerte aan kan vragen?

* Prijs van 1 shirts wordt dus 8,25 zoals vermeld in bovenstaande bij shirtplanet dan..
                            Last edited by MasterTuning; 24-10-2008, 11:37.

Comment

het is al met verzendkosten van de leverancier naar de gene die ze daadwerkelijk gaat bestellen..

en op de rug kan ook Bodynet.nl voor de zelfde prijs ipv alleen bodynet..

dan komen er alleen kosten voor ons zelf bij als de gene die besteld moet versturen.. maar als er mensen zo vriendelijk willen zijn om ze voor andere mee te nemen.. kunnen de kosten laag blijven!

Comment

Het zijn idd grote maten.De shirts die hier nu als vb staan zijn dat de fruit of the loom shirts?
                                getting back in shape...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X