Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dus we gaan geen individuele quote's drukken ivm de prijs (kan dat altijd nog bij de plaatselijke drukker laten doen denk ik). En alleen in het wit? Maar wit kleed niet af met me dikke bulk buik rofl. Dan maar weer even cutten en in de zomer met het shirt lopen op het strand ofzo
1-2 shirts maatje L-XL zou wel goed zijn afhankelijk hoe groot ze vallen. Sommige shirts kan ik een L nog net aan. Weet iemand hoe het zit met de taille? Zit die strak voor een betere taille of valt het wijd zodat je plomper lijkt? Ben net een wijf af en toe
Al antwoord gekregen?Fruit of the loom lijkt me anders wel een degelijk merk.
Ik ga precies geen shirts kopen die je na enkele wasbeurten als vod mag gebruiken.
Indien kwaliteit ok koop ik er ook 2.
Ik ga precies geen shirts kopen die je na enkele wasbeurten als vod mag gebruiken.
Made in China....
De kwaliteit is net zoals hun eiwitten, er zitten vodgarens in verwerkt....
Dus we gaan geen individuele quote's drukken ivm de prijs (kan dat altijd nog bij de plaatselijke drukker laten doen denk ik). En alleen in het wit? Maar wit kleed niet af met me dikke bulk buik rofl. Dan maar weer even cutten en in de zomer met het shirt lopen op het strand ofzo
1-2 shirts maatje L-XL zou wel goed zijn afhankelijk hoe groot ze vallen. Sommige shirts kan ik een L nog net aan. Weet iemand hoe het zit met de taille? Zit die strak voor een betere taille of valt het wijd zodat je plomper lijkt? Ben net een wijf af en toe
meet even je maat en kijk in het tabelletje welke maat je uit komt..
Goedemorgen Ricardo,
Wij werken met ons eigen T-shirt, Fruit of the loom is een bekend merk, maar heeft veel last van (draai) daarom gebruiken wij dit merk niet.
* uit mijn eigen ervaring Aphasia ( door eerder bestelde shirt ) GEEN ENKEL Probleem mee...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment