Rare wereld...
Nieuwe Lay-out
Collapse
X
-
Originally posted by InfineGhost View PostBen ik helemaal mee eens, ik check bodynet altijd op mijn werk, net zoals nu en dat is behoorlijk irritant, heb gelukkig programma gevonden die alle plaatjes weghaalt en gewoon plain text maakt van een website dus zwart witwas ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by FitCH View PostJa inderdaad, tapatalk zou wel handig zijn. Wordt het een stuk gemakkelijker om op m´n iphone op bodynet te gaan.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostDat bodynet back double bicep logo is juist typisch bodynet, niet veranderen zeg ik! Waarom zou je je schamen voor het bezoeken van deze site :P Als mensen vragen stellen leg ik het gewoon uit, maar iedereen houdt zijn of haar mond tot nu toe.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Had daar nog nooit van gehoord. Zal onze webmaster eens pm'en of dat mogelijk is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Klein dingetje, niet echt relevant, maar is dit forum geprogrammeerd door iemand of is dit zo'n standaard template? Onderin bij "verjaardagen" staat er namelijk "Array". Betekent dat de waarden daarin niet worden getoond, alleen dus het datatype Array. Verder niet belangrijk, maar zeg het maar even.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View PostKlein dingetje, niet echt relevant, maar is dit forum geprogrammeerd door iemand of is dit zo'n standaard template? Onderin bij "verjaardagen" staat er namelijk "Array". Betekent dat de waarden daarin niet worden getoond, alleen dus het datatype Array. Verder niet belangrijk, maar zeg het maar even.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
4 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-