Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitmelken uiteraard.

Deel I was leuk, deel II vond ik ronduit afgezaagd. Ik hoop dat deel III beter is, hoewel ik dat altijd betwijfel met dit soort sequels.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Ach, heb genoeg gelachen. Iemand haunted house en hansel and gretel gezien?

Laatst voor het eerst sinds lange tijd weer een film gedownload. Dacht ff de nieuwe hans and gretel te kijken. Blijkt bij het afspelen een of andere bout film te zijn waarin een heks wiet verkoopt in een buurt. WTF. Bleek het hansel and gretel: get baked te zijn. Nooit meer iets downloaden, voortaan weer lekker naar de bios.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
        Ach, heb genoeg gelachen. Iemand haunted house en hansel and gretel gezien?
        Ben sceptisch over Haunted House, is het wat? Twijfel of een avondje bios er de moeite waard voor is
        Superbia in Proelio

Comment

• Never back down, ik hoop nog steeds op een 3de ervan..
          It's a lifestyle - train like there's no finish line.

Comment

• Originally posted by Mickdv View Post
            Ben sceptisch over Haunted House, is het wat? Twijfel of een avondje bios er de moeite waard voor is
            Heb gehoord dat het wel een grappige film is. Maarja, dat is natuurlijk persoonlijk. Humor is ongeveer hetzelfde als scary movie.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• De "humor" in de meeste films is zo fucking flauw dat het niet meer leuk is. Geef mij maar een gewone goede film met af en toe een goede steek hier en daar dan die flauwe zooi.

Comment

• Net Lawless gedownload. Lijkt me een leuke film, speelt zich af begin 20e eeuw in de US

Lawless (2012) - IMDb
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik vond het een leuke film. Maarja, vind dan ook bijna alles "leuk" hahaha.

Comment

• Originally posted by Future View Post
                    Never back down, ik hoop nog steeds op een 3de ervan..
                    2e niet gezien, hoorde dat het niet zoveel bijzonders was..?
                    Superbia in Proelio

Comment

• Gisteravond voor de tweede keer lucky number slevin gekeken. Naar mijn mening een zeer goede actiefilm, waarvan de clou pas echt duidelijk wordt op het einde.

Comment

• Vanaf afgelopen maandag wat druk van de ketel, dus weer lekker wat filmpjes gezien.

Bullet to the head: tjah, B-film leuk tijdverdrijf, maar geen tientje waard.

Vandaag een was een verrassing. Zou naar hansel and gretel gaan alleen was al te laat. Toen maar naar side effects gegaan. Wist niet waar het over ging maar toch maar gegaan.

Ga niks spoileren maar vond het echt een leuke film. Eindelijk weer eens een doordenkertje. Niet te gek en begrijpbaar voor iedereen.

Comment

• Oja, zit ook nog 3 minuten lesbian scene in. Boner guaranteed.

Comment

• En ik heb laatst de film donnie darko gezien. Dé perfecte film voor als je een psychothriller wilt zien. Nog beter mits een tikkeltje stoned.

Comment

• Originally posted by scoobydoo View Post
                              En ik heb laatst de film donnie darko gezien. Dé perfecte film voor als je een psychothriller wilt zien. Nog beter mits een tikkeltje stoned.
                              Zal kijken of ik ht dit weekend kan downloaden.

Spring Breakers trailer HD (NL) - 11 april in de bioscoop - YouTube
                              Hahaha, this ones for my young niggas. Wat een veelzijdige acteur is die bale ook he. Ga ik sowieso kijken.

G.I. Joe: Retaliation 3D / trailer Nederlands - YouTube
                              omg

Oblivion // Nieuwe officiële trailer (Nederlands ondertiteld) - YouTube

Comment

• komt binnekort een film uit pain and gain gaat over 3 bodybuilders
                                Pain and Gain Official Trailer #1 (2013) - Michael Bay Movie HD - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X