Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vreemd dat de film zo'n score krijgt dan. Maargoed, nu heb ik weer een excuus om een kaartje uit te sparen.

Gisteren best een leuke film gezien: God Bless America. Goede satire waarin het verdommen van de maatschappij op een enigsinds scherpe manier wordt aangepakt. De protagonisten vermoorden gewoon de idioten en andere irritante mensen.

Overigens kijk ik wel uit naar World War Z. Nadat ik laatst fight club had gekeken, heb ik wel meer zin in werk van Brad Pitt.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• The Wolverine: International Trailer - YouTube

Comment

• The Croods - Trailer - YouTube

Lijkt me lachen film
        ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

• Vandaag Django Unchained gekeken. En nu heb ik de compulsieve neiging om altijd 'damn boy' te zeggen. :')

Gewéldige film. Hij weet precies te balanceren tussen een mix van geweld, en zeer scherpe humor. Het acteerwerk in deze film is overigens ook méér dan in orde. Persoonlijk schaar ik deze film bij de besten van 2012, samen met TDKR en the avengers.

Comment

• "Man Of Iron" - Man Of Steel/The Iron Giant Trailer Remix - YouTube

Mooie trailer remix. Past precies.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Hmm, nu heb ik zin om the iron giant eens te kijken. Ook al heb ik hem nog nooit gezien, het voelt toch als jeugdsentiment.

Comment

• Ik heb Sinister en Mama thuis liggen. Schijnen 2 ziek enge films te zijn. Ben benieuwd, vanavond maar even kijken .
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by scoobydoo View Post
                  Vandaag Django Unchained gekeken. En nu heb ik de compulsieve neiging om altijd 'damn boy' te zeggen. :')

Gewéldige film. Hij weet precies te balanceren tussen een mix van geweld, en zeer scherpe humor. Het acteerwerk in deze film is overigens ook méér dan in orde. Persoonlijk schaar ik deze film bij de besten van 2012, samen met TDKR en the avengers.
                  Ik had Django op blue ray gekeken op datzelfde moment zo'n beetje. Mooie van Tarantino films is dat het niet opgejaagd voelt. En naast alleen maar actie en knallen weet hij ook hoe de wereld en personages uit te beelden voor wat meer diepgang. So what als daardoor de film 2,5-3 uur duurt. Beter dan die 90min films waar je van het ene actie moment in de ander wordt gegooid. Dat de wereld en personages niet voldoende worden uitgediept. En dat ze 30mins voor het einde zoiets hebben van "shit we moeten nu naar de finale toe werken. ff haasten anders redden we het niet". Waardoor heel veel overgeslagen wordt.

Comment

• Gister GI Joe gezien
                    leuke film
                    met volop actie
                    verhaal moet je niet veel van verwachten
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Batman en Leon
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Inderdaad fallus, hij neemt zijn tijd. Bij Django moet ik toegeven dat ik heel eventjes zoiets had van pfoe, eventjes een korte pauze inlassen en de beentjes wat strekken. Niks mis mee natuurlijk, en ook niet meer dan logisch bij films van 140+ minuten netto. Alleen vind ik dan bijvoorbeeld Death Proof wat minder. Daar wordt het gepraat tot in den treure gerekt, terwijl het eigenlijk niet veel meer toevoegt na een tijdje.

Momenteel staat les misérables en killing them softly in de downloadlijst. Wellicht leuk materiaal voor een passzondag.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          Ik had Django op blue ray gekeken op datzelfde moment zo'n beetje. Mooie van Tarantino films is dat het niet opgejaagd voelt. En naast alleen maar actie en knallen weet hij ook hoe de wereld en personages uit te beelden voor wat meer diepgang. So what als daardoor de film 2,5-3 uur duurt. Beter dan die 90min films waar je van het ene actie moment in de ander wordt gegooid. Dat de wereld en personages niet voldoende worden uitgediept. En dat ze 30mins voor het einde zoiets hebben van "shit we moeten nu naar de finale toe werken. ff haasten anders redden we het niet". Waardoor heel veel overgeslagen wordt.

+ 100.

Lazy sunday dus films kijken. Net hansel and gretel gezien. . Hoef er geen woorden aan vuil te maken in ieder geval.

Iemand nog leuke, diepgaande, goeie films??
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Blue Valentine
                            Half Nelson
                            The ides of march

Alle 3 met Ryan Gosling

Flight met Denzel Washington is een topper

En als je van art house films houd moet je de volgende zeker een keer kijken :

Mon pire cauchemar
                            Ne le dis à personne
                            L'ennemi public n°1
                            13 Tzameti
                            Blinkende lygter
                            De Grønne Slagtere
                            Adam´s Apples
                            Der Sandman
                            Låt Den Rätte Komma In (Let the right one in)

Comment

• Iron Sky. Niet perse diepgaand, maar wel met een snufje politieke satire.

Of God Bless America. Een uithaal naar practisch alle krempel wat tegenwoordig op tv is.

Comment

• Net Red Dawn gekeken en ik vond het persoonlijk echt een leuke film! Enige minpuntje vindt ik het einde want dat laat te wensen over.
                                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X