Hulk...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulk...

• Groot geschapen Hulk schokt meisje  

UTRECHT - 09/07/03 Een zesjarig Engels meisje kreeg de schrik van haar leven op het moment dat zij besloot de bobbel in de broek van haar Hulk-pop nader te onderzoeken. Toen Leah namelijk de broek van de groene knuffel omlaag deed, kwam er een enorm geslachtsdeel te voorschijn. Dat meldt de Engelse krant The Sun.

Geschokt rende het meisje met de pop die zij op de kermis gewonnen had naar haar moeder, die eveneens verbouwereerd reageerde. De moeder wil nu dat de opmerkelijke poppen uit de handel genomen worden. Zij vindt het 'verbazingwekkend' dat een pop van slechts 30 centimeter zo'n groot geslachtsdeel met zich mee torst, en stelt dat het speelgoed verboden moet worden. De fabrikant van de Hulk-pop wilde niet reageren.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Bizar....

Comment

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Grappig...

Comment

kinderen worden te beschermd opgevoedt, naar mijn mening. Mijn ouders lopen naakt door het huis voor het gezin te zien. Tegenwoordig is het allemaal wat preutser. Kinderen komen tog wel achter dat (sommige) mannen nou eenmaal een joekel hebben
          I live to end the game

Comment

de pop met de grote leuter (vast gemaakt door iemand die een bepaald vooroordeel over BB'ers uit de wereld wou helpen ) :

Comment

Toppie jack, ik kreeg hem er niet bij geplaatst

Maare bij ons groeit toch ook alles mee... ... op ons ego na natuurlijk

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 12 2003,17:38)]Toppie jack, ik kreeg hem er niet bij geplaatst

Maare bij ons groeit toch ook alles mee... ... op ons ego na natuurlijk

Greets...
                ik heb nergens geen problemen mee iig

Comment

Nu kan ik natuurlijk de taalpurist uit gaan hangen en diep medelijden krijgen met Jack...
                  Maar denk dat ik wel snap wat hij bedoelt!  

Vind trouwens je vader naakt rond zien lopen wat anders dan zo'n pop, vind ik gewoon net effe te ver gaan.
                  Als kinderspeelgoed dan hè, vind verder wel grappig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X