Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wordt nooit bruin, wel iets maar niet echt bruin.
Zoals vandaag ook weer verbrand (lkkr dat :S) en morgen is dat niet zoals bij sommige verrandert in bruin xD
ben jaloers op die mensen die zo snel bruin worden.
Leuk dat je in een topic toch weer leven kunt blazen door simpel een reactie te plaatsen......
In dit geval is het idd ook niet verkeerd uitgepakt, maar regelmatig worden er foto topics omhoog geschopt waarvan de ts niet eens meer op bodynet zit. Dan is het wel vervelend.
Waarom zegt iedereen hier olie ? doet toch juist niks ? zal toch hoogstens alleen beschermen zoals een een zonnecrème maar zal je toch niet sneller bruin van worden dan zonder.
Lijkt me wel interessant maar heeft er hier dan ook iemand een verklaring voor?
want je wordt van water bruin door "ernaast" te zitten en de reflectie op te nemen, als het ware als een spiegel. Maar toch niet door erin te zitten, in te smeren?
Lijkt me wel interessant maar heeft er hier dan ook iemand een verklaring voor?
want je wordt van water bruin door "ernaast" te zitten en de reflectie op te nemen, als het ware als een spiegel. Maar toch niet door erin te zitten, in te smeren?
iemand verklaring voor ?
Nope, maar probeer het gewoon eens uit, dan merk je het snel genoeg.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment