Hoe kan dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga niet met zo'n lage vetpercentage naar mijn eerste wedstrijd, en hoe weet jij nou dat er bij mij niks over blijft? Punani heeft er 5 jaar over gedaan om er zo uit te zien (ik noem maar een voorbeeld dus niet gelijk commentaar geven) waarom zou ik en bijvoorbeeld een paar andere van hier (jij onderhandelen) dat niet kunnen als we dezelfde mogelijkheid hebben?

Ben we blij dat we nu normaal kunnen discusseren dus reacties zijn welkom.
    Last edited by Nex-; 01-07-2008, 18:59.

Comment

je moet wel laag in je vetpercentage zitten en er hard uitkomen. Hoe ik dat weet hahaha eeh je armen zijn redelijk, maar zit veel vocht en vet omheen.
      Kijk goed naar jou onderarm en van die gast en op die bocht zegmaar goed checkn
      Als jij gaat cutten, dus droog uit wil komen dan ga je massa verliezen, vet en vocht, dan blijft er weinig over

Maar echt groot tja not mine style, sterker gesteld hou me niet meer bezig met bb en as
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Die foto die je daar zit zijn wel wat ouder he. Armen zijn nu 38cm. En vocht hoe kom je daarbij? Zal absoluut we wat bij zitten maar zeker niet veel. Vetpercentage is 100% onder de 11%.

Maar goed zal je vertellen wanneer ik op stage wil staan. Ik ga bulken tot de 95kg en daarna terug cutten naar de 6 of 5 max, dat is voor mij droog genoeg. Denk dat die beer in het zwarte slip ook op zo'n 6% zit?

Wil dus 80kg met min 5% bf op stage. Dus van de 95 naar de 80kg. Of dat volgend jaar wordt of 2,3 jaar dat zien we wel. Maar weet 100% zeker dat je er dan wel een stuk beter dan hij uit ziet. Verder heeft hij een zeer goede fysiek voor zijn bouw. Hij heeft gewoon een kleine bouw maar wel sterk.

Hoop dat het nu wel een beetje duidelijk is. Maar jij houdt je niet bezig met as? Correct me if i'm wrong maar volgens mij heb je al een paar keer gekuurd?

Comment

Nex, je kan gewoon best niet afgeven op deze kerels al vind je hen nog kleiner, welke garantie heb jij op dit moment nu anders dan je gevoel dat je straks niet nog 20% kleiner bent dan hem op 5%, je kan net zo goed nog erg groot zijn maar dat weet je nu toch niet dus ik zou effe de streken laten vallen en afwachten hoe jij uit je cut komt, als je dan groter bent als de gele slip dan mag je staan patsen, overigens nu sta je nog nergens en kan je dus best je snaveltje houden vind ik.

Dit is niet gericht op jou of om je even te gaan staan afzeiken maar op dit moment heb je gewoon nog geen recht van spreken vind ik, punani wel omdat hij al droog heeft gestaan en dus weet waar hij over spreekt, ik vind die gast bvb ook niet ongeloofelijk breed maar ik weet ook niet hoe ik eruitzie met zijn BF.
          "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Gikio wil je je mond even houden? Als je nou even alles goed door leest. Reacties als die van jou hebben we allang achter gehad. En hoe bedoel je je staat nog nergens? Probeer niet met andere mee te gaan hier kerel.

Graag ook niet meer reageren over dat want we hebben het over iets heel anders nu.

Comment

ja gekuurd maar idd niet meer bezig met as,trainen ed...komt wel weer moet ff nadenken hoe en wat vindt nog steeds leuk, komt goed, some times shit happen's

zn armen komen goed uit lekker hard en goeie volume, hij is klein in verhouding met de rest van bb-er's nix mis mee en zon gast kan ook prijzen in de wacht slepen, why not
              is geen kattepis en super moeilijk, heb je verstand voor nodig....of verstand kopen dat kan ook.

u go girl maak je niet te druk alles komt goed
              We like it

Comment

Ik ben geen bodybuilder bij lange na niet. Maar ik ga mijn best doen. Ik doe er alles voor en heb er veel voor over. Het is mijn droom en dat probeer ik waar te maken. Hoop dat ik het op een dag aan jullie bodynetters kan bewijsen dat ik het waar kan maken.

Hetzelfde geld voor alle andere hier, je kan het halen als je er maar voor gaat. Wie dezelfde doel heeft als ik.... succes gewenst. Ga nu trainen.

Groeten,
                Nex

Comment

ff een paar vraagjes:
                  wat heb je er uiteindelijk aan, bewijzen:S

wat wil je hiermee bereiken, stel dat je je doel haalt wat dan?
                  We like it

Comment

Bewijzen dat ik het kan halen, want ik wordt nogal tegen gesproken soms. Je staat nog nergens etc maar niet alleen hier. Heb al een goede begin gemaakt vind ik zo. Kunnen andere die net begonnen zijn ook zien hoe het voelt wanneer je je doel waar maakt.

Meeste vinden de manier van spreken bij mij erg echo achtig... maar dat is juist wat mij motiveerd en ik kijk op een heel ander manier naar. Ieder zijn ding... Bewijzen is een van de mooiste dingen van je leven hoor, zo denk ik er over. Wanneer mijn broer 10 jaar geleden zou zeggen dat je gynasium zou halen zou ik hem uit lachen, (bij wijze van) wat als hij zijn doel haalt?

Comment

dan is hij gelukkig en daar gaat het om, in dit leven
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                        dan is hij gelukkig en daar gaat het om, in dit leven
                        Precies.

Comment

Ik vind het heel goed dat je je wil bewijzen Nex, dat vind ik echt (no doubt about it), maar je moet je volgens mij toch voorhouden dat je op een moment wel moeilijker kan gaan groeien dan je nu hebt, zelfs al ben je een meso eens zal het gestager gaan dan nu het geval is denk ik, hou dat in gedachte dat is alles wat ik je wil zeggen en als je je bewijst prachtig toch dan dat zal vast super voor je voelen maar tot je der zeker van bent weet je toch niet hoe het gaat zijn of hoe het uitdraait, hou dat gewoon in gedachten

En ik wil niet beweren dat ik evrder sta dan jij, je staat al een pak verder daar ben ik me van bewust
                          Last edited by Giokeh; 01-07-2008, 20:05.
                          "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

hey nex wat doe je nog meer in t leven naast bb, ik weet t ben nieuwsgierig, slechte eigenschap van mij
                            We like it

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Bewijzen dat ik het kan halen, want ik wordt nogal tegen gesproken soms. Je staat nog nergens etc maar niet alleen hier. Heb al een goede begin gemaakt vind ik zo. Kunnen andere die net begonnen zijn ook zien hoe het voelt wanneer je je doel waar maakt.

Meeste vinden de manier van spreken bij mij erg echo achtig... maar dat is juist wat mij motiveerd en ik kijk op een heel ander manier naar. Ieder zijn ding... Bewijzen is een van de mooiste dingen van je leven hoor, zo denk ik er over. Wanneer mijn broer 10 jaar geleden zou zeggen dat je gynasium zou halen zou ik hem uit lachen, (bij wijze van) wat als hij zijn doel haalt?
                              Zal ik even mijn visie erop geven...
                              Het verschil zit hem voornamelijk in de manier waarop iemand doet. Je gains zijn aardig, maar je schreeuwt het van de daken.Logisch dat je dan ook reacties krijgt van: 'Jaaah jongen..tuurlijk. Ga vissen.."

Het is anders of je een log bijhoudt, óf dat je overal wil laten overkomen ( zij het onbedoeld..) dat jij geweldig bent en de rest niet.

Verder is aan iedereen laten weten dat je ze wel eens wat zal laten zien het domste wat je kunt doen..want dán krijg je dus van die reacties zoals jij er al heel veel hebt gehad: slechte.

En dan moet je dus als je afgepoeierd bent door de eén of de ander niet ineens de slachtofferrol aan gaan nemen..want dat komt al helemaal niet over.

Je bent geen slechte jongen, ik heb op zich geen hekel aan je (mocht je dat denken) , alleen je grootspraak her en der is wat mij irriteerd. En dus blijkt: meerdere.Hoop dat je er iets mee doet menneke..Kunnen we allemaal vriendjes blijven en jou over een paar jaar op een wedstrijd zien
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

wie weet tegen dan zijn we fan en komen we supporteren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X