feitjes zonder waarde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je hart pompt dagelijks bijna 10.000 liter bloed rond.
    Het pompt 100.000 keer per dag, 35 miljoen keer per jaar en 2,5 miljard keer in een gemiddeld leven.

Ons hart is het centrum van een indrukwekkend systeem van slagaderen, aderen en haarvaten. Het totale systeem van bloedvaten is zo’n 96.000 kilometer lang
    Per dag legt je bloed een afstand van 19.000 kilometer af.
    Calisthenics / Street workout

Comment

• 666 is de som van de eerste 36 natuurlijke getallen (1 + 2 + ... + 36 = 666). De getallen op een normaal roulettewiel tellen dus op tot 666.
      23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

• Onder de langstlevende wezens op Aarde zijn er bomen die 12000 jaar oud kunnen worden. Dat in schril contrast met sommige eencelligen die maar enkele uren oud worden en na celdeling al afsterven.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
          Een Chinese serveerster wil niet voor gehandicapte aangezien worden. Dit ondanks de vrij opvallende afwijking aan haar voeten.

Het betreft hier de 27-jarige Wang Fang, die werd geboren met omgedraaide voeten. "Ik ben sneller dan mijn vrienden met het hardlopen en ik werk in een restaurant.

Er is totaal geen aanleiding om mij als gehandicapt te bestempelen", aldus Wang. De artsen die bij de geboorte van Wang aanwezig waren stelden dat ze waarschijnlijk nooit zou kunnen lopen.

Dat bleek echter achteraf helemaal niet te kloppen. "Ik ben sneller dan iedereen die ik ken. Ik ben hetzelfde als anderen, alleen trek ik 's ochtends mijn schoenen achterstevoren aan", aldus Fang.
          Haha. Volgende olympische spelen hebben alle sprinters hun voeten zo

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Onder de langstlevende wezens op Aarde zijn er bomen die 12000 jaar oud kunnen worden. Dat in schril contrast met sommige eencelligen die maar enkele uren oud worden en na celdeling al afsterven.
            Een boom is een verzameling cellen. Ik vind deze vergelijking niet helemaal eerlijk ophaler
            (mierenneuken is toegestaan hier?)

Comment

• Originally posted by DarkR4ge View Post
              Een boom is een verzameling cellen. Ik vind deze vergelijking niet helemaal eerlijk ophaler
              (mierenneuken is toegestaan hier?)
              Zolang het maar een feitje zonder waarde is mag jij hier schrijven wat je wil...

Comment

• Een 39-jarige man uit Hersfeld-Rotenburg (Duitsland) is door de rechtbank veroordeeld tot een gevangenisstraf van drie jaar, omdat hij zijn vrouw als seksslaaf aan zijn buurman had aangeboden in ruil voor een krat bier.

De bizarre afspraak tussen de man en zijn 60-jarige buurman kwam aan het licht toen de vrouw de politie informeerde. De vrouw werd een aantal weken door haar alcoholistische man gedwongen seks te bedrijven met de oudere buurman.

In ruil ontving hij voor ieder bezoek een krat bier. De buurman werd veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, bovendien moet hij een schadevergoeding van €2000 aan de vrouw betalen.

Comment

• Een rechter heeft gisteren een rechtszaak van een exclusief restaurant in New York tegen supermodel 'La Call' verworpen.

La Call, een scharrel van acteur Owen Wilson, zou een design paraplu ter waarde van 5000 euro hebben beschadigd. Dat meldt Fox news.

De eigenaar van het restaurant in stadsdeel Manhattan claimt dat hij de paraplu van Jean-Paul Gaultier aan het model uitleende en later in twee stukken terug kreeg.

Hij wilde 1 miljoen dollar schadevergoeding wegens emotionele schade. De rechter gaf zijn advocaat echter 500 dollar boete wegens het indienen van een ''belachelijke'' claim.

Comment

• Leroy Rosenior kende waarschijnlijk de kortste trainerscarriere ooit. De man werd amper tien minuten na zijn aanstelling alweer de laan uitgestuurd.

Rosenior werd aangesteld als coach bij het Engelse Torquay United in vierde klasse, maar kort na het ondertekenen van zijn contract, kreeg hij al de bons.

Dit kwam omdat de voorzitter Mike Bateson tijdens de onderhandelingen met de nieuwe trainer, ook druk bezig was met de overname van de club. Bateson nam Rosenior aan als trainer, maar dat was niet naar de zin van de nieuwe eigenaar van de club.

Deze stelde de vorige trainer opnieuw aan als trainer en Rosenior mocht inpakken. De voorzitter is alvast niet helemaal gelukkig met de gang van zaken. 'Dat de nieuwe eigenaar nu ook maar de problemen oplost', reageerde hij in een verklaring.

Comment

• We kunnen dit topic beter veranderen in " Shownieuws" of "RTL Boulevard" als we zo doorgaan.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        We kunnen dit topic beter veranderen in " Shownieuws" of "RTL Boulevard" als we zo doorgaan.
                        Wat let je, zal ik niet meer posten op dit topic bloed het gewoon dood....

Of wil je dat niet, vind toch nog wel eens een feitje die door anderen wel gewaardeerd worden.

Comment

• Ik heb de macht niet de naam van dit topic om te dopen in Shownieuws gebracht door Fanatic. Dat is voorbehouden aan de mods. En da's een feit

Comment

• Montpelier, Vermont is de enige hoofdstad van een Amerikaanse staat zonder McDonald's

Comment

• Attractiepark de Efteling vond zijn oorsprong als sportpark in de jaren 50 van de vorige eeuw.

Comment

• Originally posted by erikv View Post
                                Een hengst heeft slecht 14 seconden nodig om te copuleren.
                                Waarom doen die films zo lang????
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X