Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik had nooit gedacht dat vin diesel 100kg was op 182cm
die broek lijkt behoorlijk los te zitten als je het mij vraagt.
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Mocht ook ooit besluiten om een fysiek als die van Derek Poundstone niet meer te willen na streven om vervolgens met "pensioen" te gaan. Dan vind ik het fysiek van Jason Statham fatsoenlijk genoeg voor me oudere dagen
Maar dan wel nog met fatsoenlijke benen ipv die stokjes die hij heeft.
newsflash: na een tijdje zit je als naturel aan je grens
Idd zo groot als stan mcquay is naturel miss niet haalbaar, maar toch zit ik aardig in de buurt qua proportie. Ben nog steeds groen en ik blijf toch langzaam groeien, ruim 4 trainingsjaren achter de rug...
Zit toch wel een kans in als je genetisch aanleg hebt..
Met een iets beter gedefinieerde borst en m'n zwembroek 5 cm hoger, zou dit hem zijn voor mij. Sommigen vinden dit misschien nog klein, maar ik vind veel groter lelijk worden.
nette fysiek idd beetje mijn eindoel alleen wat droger.
nette fysiek idd beetje mijn eindoel alleen wat droger.
@ath
jij moet wel iets genetisch hebben :P
hehe ja ik heb zeker meer geluk dan anderen.
er zijn nog steeds gasten die vragen me:"gebruik je echt niks?" haha
Maar als ik zeg hoe ik alles heb opgebouwd, dan kunnen ze dat wel begrijpen De meesten eten gemiddeld 200 gr vlees per dag, tjah daar ga je niks mee bereiken na een tijdje...
Heb geen plaatje, Maar Todd Duffee heeft in mijn ogen een mooi Fysiek, zo.n fysiek zou ik ook wel willen.
Het gewicht heb ik al!!, alleen nog maar hetzelfde vetpercentage Uhm!!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment