wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• We zijn allebei even groot en uiteindelijk is dit wel mijn droom fysiek.
    90 kilo wedstijd nivo en +/- 100 kilo offseason.
    klein,maar niet schraal
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Goh moeilijk te beschrijven. Pak dit gezicht en het lichaam ernaast met kledij tesamen. =D Lijkt me mijn droom wel te zijn.

Kan iemand zoiets Photoshop'en?
      Attached Files
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

We zijn allebei even groot en uiteindelijk is dit wel mijn droom fysiek.
        90 kilo wedstijd nivo en +/- 100 kilo offseason.
        klein,maar niet schraal
        Wordt hard werken maatje, dit is een internationaal fysiek, dus je moet straks al beginnen in de C klasse flexcup en dan snel door naar A - NK en internationaal aanpakken.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Comment

• Originally posted by Nergal View Post

HAhaha XD

Comment

• Originally posted by marnop View Post
              Wordt hard werken maatje, dit is een internationaal fysiek, dus je moet straks al beginnen in de C klasse flexcup en dan snel door naar A - NK en internationaal aanpakken.
              en iets anders niet te vergeten

alleen dat gaat hem niet worden,maar een streef fysiek is altijd goed!
              ach, die kleinere versie van (80+) vind ik ook al prima.

maar inderdaad dat word erg hard werken.

Comment

• Originally posted by Nergal View Post
                Yeah baby Yeah!

Comment

• Aan je avatar te zien is het met hoofd al goed gelukt

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                    Aan je avatar te zien is het met hoofd al goed gelukt
                    =D wees maar gerust! Dan heb ik de sluier nog niet weggenomen schatje. =D En Jacob trouwde uiteindelijk met zijn geliefde Rachel. rRrrRrrr

ps: ik ga wel meer bijbelse figuren quoteren. Ik hou wel van lekkere stukken. =D
                    Last edited by spaake; 16-02-2011, 13:45.

Comment

• okeeeee,...........?

Comment

• Originally posted by spaake View Post
                        =D wees maar gerust! Dan heb ik de sluier nog niet weggenomen schatje. =D En Jacob trouwde uiteindelijk met zijn geliefde Rachel. rRrrRrrr

ps: ik ga wel meer bijbelse figuren quoteren. Ik hou wel van lekkere stukken. =D
                        Leip!

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
                          Leip!
                          Slijpertje nodig? Dan kan je zo met dat potlood een nieuw hoofdstuk schrijven over de vruchten des levens. Schrijf bv. wat over hoe oude mannen en vrouwen hun blikken misleidend kunnen zijn zodat je zelf de goeie draad oppikt. Tenzij je een homo bent die van eikels houd. =D

Jezus zou Jozef moeten zeggen dat die best maar kapt want het bos is er niet meer, en zijn meubelen staan al lang in alle huizen. Hoera hoera! Hier komt de binnenhuisarchitect!

Comment

• Originally posted by spaake View Post
                            Slijpertje nodig? Dan kan je zo met dat potlood een nieuw hoofdstuk schrijven over de vruchten des levens. Schrijf bv. wat over hoe oude mannen en vrouwen hun blikken misleidend kunnen zijn zodat je zelf de goeie draad oppikt. Tenzij je een homo bent die van eikels houd. =D

Jezus zou Jozef moeten zeggen dat die best maar kapt want het bos is er niet meer, en zijn meubelen staan al lang in alle huizen. Hoera hoera! Hier komt de binnenhuisarchitect!
                            ik ben jou echt zat man hou is op met die kkopmerkingen
                            vind je jezelf grappig ofwat? zo ja ben je echt een knuppel en mag je je penis in je strot douwen
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• wat mij betreft eens met kojak. nokken of wegwezen ofzo.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ben je aan het trippen ofzo?
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X